KUP TERAZ tylko po oględzinach auta
Passat B5 Fl rok produkcji i rejestracji 2005,
Przegląd 4/09/2018,
Ubezpieczenie 02/10/2018
VIN WVWZZZ3BZ5E151042
pierwsza rej 01/04/2005
Silnik 1.9TDi, PD, 131KM (AVF), 310Nm
Cena do negocjacji
Skrzynia manualna, 6 biegów
- Podgrzewana przednia szyba - z drutami - nie oszukiwanie nawiewem
- Podgrzewane przednie fotele
- Climatronic
- 4x poduszka powietrzna
- Skórzana 3-ramienna "sportowa" kierownica, tempomat, komputer
- "sportowe" fotele półkubełkowe, podłokietnik z przodu i z tyłu
- Iso-fix na fotelu pasażera za kierowcą
- Fotochromatyczne lusterko wsteczne (samo się ściemnia)
- Wszystkie szyby elektryczne
- Podgrzewane i asferyczne oba lusterka
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przód
- Radio z działającą nawigacją
- Zamiast zmieniarki cd jest odtwarzacz Mp3 Blaupunkta (pen podłączamy w schowku) i zestaw głośnomówiący BT
- Kamera cofania (obraz wyświetlany na wyświetlaczu radia)
- czujniki cofania (przy prawym słupku)
- 8 głośników
- blokada skrzyni biegów
- Instalacja do kamerki nagrywającej jazdę (wszystko schowane za schowkiem pasażera w desce)
- Pełnowymiarowe koło zapasowe, roleta i siatka bagażnika
- Podłokietnik z przodu i z tyłu
- Gniazda zapalniczki w bagażniku 2x i dla tylnego rzędu 1x
- Oświetlenie wewnętrzne LEDy, dodatkowe oświetlenie bagażnika
- 4x alu 16" z oponami na lato
- Dla kupującego trochę części i płynów jakie uzbierałem przez lata, oraz materiały do czytania na CD w stylu sam naprawiam :)
Samochodem przejechałem ponad 80000km i mam go od 26/10/2012 roku
W dniu zakupu auto na liczniku miało ok 225000km, dziś ma prawie 310000 i rośnie. Od dnia zakupu garażowany.
Eksploatacja
Oleje wymieniane regularnie, turbina zrobiona gdy było potrzeba, „dwumas” i sprzęgło też. Olej w skrzyni po zakupie. Hamulce na bieżąco.
EGR nie sprawia problemów. Z wtryskami też nigdy nie było problemu.
DPFa nie ma i nigdy nie było (fabrycznie bez).
Spalanie: od 5,2 w trasie do nastu w korkach w mieście. Auto waży 1,6t i swoje musi wypić żeby jechać.
Skazy na życiorysie
19/08/2014 miałem stłuczkę. Wyjechałem i nie zauważyłem Pani w Mercedesie. Mercedes przestawił mi zderzak. Zdjęcia są. Auto jeździło ale z racji uszkodzeń lamp do mechanika musiało pojechać na lawecie a dowód rejestracyjny został zabrany. Wymieniłem maskę na taką samą, kupiłem nowe lampy (stare miały już brzydkie szkła i trzeba by polerować) i grill. Przy okazji do poprawek lakierniczych poszedł dach bo był w kropki po jakichś fachowcach ocieplających czy też malujących blok. Od tamtej pory auto cały czas serwisowane i jeżdżące.
Do wymiany lub dokończenia w tym roku są 2 pony letnie (2 nowe kupiłem w 2017)
Do wymiany są też raczej wszystkie zimówki. Dwie są już na końcówce bieżnika a dwie są stare bo kupione używki po tym jak śruba rozwaliła moją normalną oponę.
W tym miesiącu trzeba by zrobić rozrząd bo ostatnio był robiony 17/04/2013 i wg mnie po pięciu latach już pora.
Korozja
Niestety jest na błotnikach. Dopiero 2 lata po zakupie dowiedziałem się że pod błotnikami są gąbki wygłuszające. Przy okazji woda którą gromadziły spowodowała korozję. Od tamtej pory gąbek nie ma, ja z korozją walczę, ale mimo użycia dobrych środków (Dinitrol) i naprawy poszycia w wakacje 2017 okazało się że nie jestem lakiernikiem bo kropki rudej wychodzą.
Podwozie ma fabrycznego baranka grubszego niż blacha, więc tylko dbać żeby go nie uszkodzić i jest Dobrze.
Historia serwisowa
Dla zainteresowanych spis z datami i przebiegami kiedy co robiłem przez ostatnie lata. Na większość mam FV lub wpisy w książkach i gwarancje, więc papierów uzbierało się już trochę.
Auto stoi przy ulicy Barskiej 12 w Krakowie, pod Hurtownią PW Krupol
Można przyjechać i oglądać.
Ja jestem dostępny po 16 dla poważnie zainteresowanych - tel 604 321 329 lub mail
Link do całej galerii zdjęć
http://zmniejszacz.pl/galeria/5a9285e5e285c/bez-nazwy