Przedmiotem sprzedaży jest kultowy samochód osobowy VW Passat B5 kombi po faceliftingu w wersji highline z pancernym silnikiem 1.9TDI o oznaczeniu kodowym silnika AVF generującym 131KM mocy sprzężony z 5-biegową skrzynią biegów (o tym później). Samochód wyjechał z fabryki w 2005 roku.
PROSZE SIĘ KONTAKTOWAĆ PRZEZ PORTAL LUB O WCZEŚNIEJSZEGO SMSA, PONIEWAŻ DUŻO PRACUJE I ZAZWYCZAJ NIE MAM JAK ODEBRAĆ TELEFONU. NUMER TELEFONU 504-025-483.
Samochód dosyć bogato wyposażony, m.in.:
- 4x elektrycznie sterowane szyby
- 6x airbag
- ABS i ESP
- relingi dachowe
- immobiliser
- alarm z czujnikami zbicia szyb
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- czujnik deszczu
- podgrzewana tylna szyba
- komputer pokładowy z pełnym FIS
- tempomat
- światła ksenonowe
- światła przeciwmgłowe
- zamek centralny
- podgrzewane przednie fotele
- listwy dekoracyjne z drewna (częściowo oklejone, można zdjąć folię)
- czarne fotele z alcantary
- zmieniarka w podłokietniku(nieużywana, nieoryginalne radio)
- radio 2DIN z obsługą bluetooth, usb, aux itd.
- kamera cofania ze światłem na podczerwień
- kierownica od Passata B6
- gałka zmiany biegów od Audi
Passat stoi na oryginalnych 18” felgach VW Interlagos, które wymagają jednak pewnej renowacji, ale są proste i nic nie bije. W takim stanie były jak kupiłem samochód. Po renowacji są dużo warte.
Dodatkowo dorzucam ładne stalówki i bardzo dobre opony zimowe firmy Goodyear 15” prawie nówki, ledwo jeżdżone, około 7mm bieżnika, także na kilka sezonów powinno wystarczyć.
Samochód posiadam od października ubiegłego roku, przez ten czas nie zawiódł mnie ani razu. Samochód odpala na tzw dotyk, nie brakuje mocy, nie kopci, nic nie stuka w zawieszeniu, skrzynia biegów działa jak marzenie.
Samochód fabrycznie posiadał automatyczną skrzynie biegów, jednak któryś z poprzednich właścicieli zamiast ją remontować wymienił na manualną 5-biegową skrzynie z AWXa.
W ostatnim czasie wymieniłem pompę paliwa, wszystkie filtry, zalałem nowy olej 5W40 firmy Valvoline, zregenerowałem tylne zaciski i wymieniłem klocki oraz wyczyściłem wtryski.
Szanujmy swój czas, do zrobienia w aucie jest kilka rzeczy:
- wymiana poduszki silnika (czasami czuć minimalne wibracje), nie robiłem, bo nie przeszkadza mi to
- wyczyszczenie EGR, lekko się poci, sam bym to zrobił, ale nie mam dojścia ze swoimi kluczami
Dodatkowo z czysto wizualnych względów:
- wymiana błotników, na jednym jest ruda na łuku nad nadkolem, a na drugim zszedł kawałek klaru
- minimalne odpryski na masce
- prawy ślizg tylnego zderzaka do wymiany, można wymienić cały zderzak, bo poprzedni właściciel po malutkim incydencie na parkingu zespawał zderzak i zamocował na bodajże 3 wkręty, mi akurat to się w oczy nie rzuca i nie robiłem tego
- do zamaskowania dziury po oryginalnym uchwycie na telefon
Szanujmy swój czas, auto nie jest nowe, ma 15 lat i widać to z zewnątrz. Jeśli szukasz auta idealnego zapraszam do salonu. Ten egzemplarz mechanicznie jest sprawny, ostatnio przeszedł przegląd.
PT ważny do: 16 maj 2021
OC ważne do: 8 wrzesień 2020 (planowo do 8 marzec 2021, polisa na raty)
(OC kupowałem na 4 raty, zalecam wypowiedzenie i ubezpieczenie od nowa, bo sam dużo za OC płaciłem)