KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA DO OPEL VECTRA A ASTRA F / VW GOLF III ATE 03.0101-0025.2 -
- TRW: GPV1181
- VAG: 1H0 612 151 A, 1H0 698 401
- SEAT: 1H0 612 151 A, 1H0 698 401
- Ilość połączeń: 2
- OPEL: 16 05 817, 90421834, 90425247
- Indeks: 03.0101-0025.2
- Producent: ATE
- CARMODEL: VW
- System hamulcowy: ATE
- Jednostka ilości: Zestaw
- Parametr: 3/35
- Rekomendacja: Optymalny wybór
- FTE: BKR5001
- PAGID: 88047
- TEXTAR: 35006100
- BENDIX: 311847B
Kod produktu: B29760_VW
Wersje pojazdu
- VW GOLF III (1H1) benzyna 1.4 40 kW / 55 KM (1991.11 - 1997.08)
- VW GOLF III (1H1) benzyna 1.4 44 kW / 60 KM (1991.10 - 1997.08)
Korektor siły hamowania jest umieszczony miedzy pompą hamulcową, a cylinderkami tylnych hamulców i ma za zadanie nie dopuścić do blokowania tylnych kół, podczas gwałtownego hamowania. Korektor siły hamowania jest zaworem, który w zależności od obciążenia tylnej osi auta jak i siły nacisku na hamulec zmniejsza ciśnienie w obwodzie hamulcowym tylnych kół. Nie dopuszczając do ich zablokowania w trakcie hamowania
Jeśli podczas normalnego hamowania dochodzi do blokowania kół tylnych lub też przegrzewania się hamulców na kołach przednich należy sprawdzić korektor siły hamowania. Jeżeli niemożliwa jest jego regulacja to konieczna jest wymiana elementu na nowy. Układ hamulcowy jest najważniejszym elementem bezpieczeństwa w pojeździe i musi być w pełni sprawny
Firma ATE - TEVS jest uznanym na całym świecie producentem podzespołów do układów hamulcowych dla większości marek pojazdów
Obecnie firma ATE, która w 1998 roku stała się częścią międzynarodowego koncernu Continental, jest jednym z wiodących producentów elementów układów hamulcowych na potrzeby niezależnego rynku części zamiennych. Nieustanne badania i usprawnienia technologii hamulcowych sprawiły, że wyroby tej marki cenione są zarówno w świecie sportów motorowych, jak i wśród klientów indywidualnych, którzy przywiązują wagę do niezawodności i nowoczesności komponentów. Asortyment klocków hamulcowych marki ATE jest niezwykle szeroki dzięki ogromnej liczbie kombinacji materiałów używanych do ich produkcji. Różnorodność ta umożliwia dobór elementów o charakterystyce zbliżonej do części używanych do pierwszego montażu przez producentów wielu modeli samochodów