Golf IV GTI Exclusive, SILNIK: 1.8T ARZ, MOC: 150KM w serii, obecnie 333KM, 409Nm,KOLOR: Black Magic kod LC9Z,
MODYFIKACJE SILNIKA :
turbosprężarka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wałki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy regulator ciśnienia paliwa, kolektor wydechowy baran DIGITUN , intercooler APEXI , przepływka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, olej Liqui Moly 10w60,świece NGK PFR7Q, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" , tłumik końcowy custom, końcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL.
Skrzynia ENJ.
ZAWIESZENIE
gwintowane przód KW V1 Inox Line, tył KW V2,stabilizator przedni z Audi S3 , stabilizator tył NEUSPEED.
Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP
UKLAD HAMULCOWY
Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm. Stalowe przewody Goodridge w oplocie.
NADWOZIE OEM+
- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 USA,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej.
WNĘTRZE
- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,
AUDIO
Sony XAV-65 oraz głośniki PYLE.
Auto sprzedaję na kołach alu 17" w stanie beznadziejnym z oponami zimowymi. Felgi ze zdjęć na innych ogłoszeniach.
Do poprawy :
- lakier nadkola tył,
- jak komuś przeszkadza to zagniecione spawy podłogi przód przez złe lewarowanie poprzedniego właściciela
- jak długo postoi wysysa akumulator.