|
Przedmiotem aukcji jest : Sprzedam Golf 4 hatchback vw Golf 4 1.9TDI 370tyś 98r.90km +HAK bez DWUMASU i DPF
Silnik 1.9TDI 90-konny O oznaczeniu AGR.Brak w nim DPF jak i koła dwumasowego. Sprzebieg realny: 378 tyś.km (karteczka w schowku bezpieczników) Rok produkcji: 1998r. Hak sprawny firmy Brink (wysokiej klasy jak Westfalia) Zarejestrowany w kraju od 2008r.(jestem trzecim włascicielem od 7 lat) Auto sprawne i exploatowane sporadycznie (5- 8 tyś.km na rok) Przegląd jak i ubezpieczenie OC ważne do 10/2017 Jako że planowałem nie wymieniać auta "dopóki koła nie odpadną" ponieważ już takich nie robią przez ostatnie 2 do 3 lat wykonałem: *Używane turbo od Skody rozbitka z przebiegiem 84 tys. *Nowe tylne tarcze + wszystkie klocki w aucie. *2x zestawy naprawcze zacisków hamulcowych i tłoczków (autofren) + nowy płych hamulcowy. *Regulacja linki ręcznego. *Używany rozrusznik od Skody rozbitka z przebiegiem 84 tys. *Wymiana oleju + filtra (2 tyś. km temu 10W40 Elf) *Nabiłem klimatyzację *Wymieniłem tylejki wahaczy + poduszki,2x drążki kierownicze (lemforder), zrobiona geometria. *Nowe przeguby + osłony gumowe Lemforda (strona kierowcy) *Wymieniłem kompletny mechanizm podnoszenia elektrycznej szyby kierowcy. *Załozone nagłośnienie: głośniki +zwrotnice Helix Dark Blue DB62.1 (300zł) + Dystanse OSB (70zł) , radio sony Xploud (290zł) *Zaprogramowałem tryb komfortu (domykanie szyb z kluczyka) *Wymieniłem akumlator Bosch silver (3lata temu) *Wymieniony filtr kabinowy *Wymieniony rozrząd wraz z pompa wody (pozostało do wymiany 37 tys.km) *Wymiana 4 sztuki świec żarowy BERU ( 1 rok temu) Piszę szczerze bo mam już dość głupich i powtarzających się pytań. Auto jezdzi i odpala nawet przy -20 stopni. Z rzeczy mechanicznych wsystko działa jak powinno.( nie znalazłem problemów uprzykrzających życie czy powodujących problemy w stacji diagnostycznej) Natomiast z spraw elektrycznych do zrobienia pozostalo (jezdziłem z tym 1.5 roku) czujnik w lewym kole ABS (45zł) według VAG-COM , wykasowanie zaległej inspekcji olejowej. Auto wizualnie wymaga polerki (zwłaszcza lekko matowy dach) i zrobienia zaprawki na nadkolu od strony kierowcy.Przydała by się też kobieca ręka do przetarcia wszechobecnego kużu. W pojezdzie zamontowano fabrycznie jeden z najmnej awaryjnych silników o oznaczeniu AGR. ( wtedy się dało, a teraz?) Jeśli na czas będziesz zmieniał olej (12- 15 tyś km.) to te silniki robią 600k. Spalanie śmieszne 4,5 w trasie oraz 5,5l w miescie. (+ uruchomiona klimatyzacja 6L) Auto do obejrzenia codziennie od 18-stej w miejscowości Szczurowa (32-820 ) W raźie pytań pisać smiało (sprawdzam 2x dziennie skrzynkę): valander8@gmail.com Możliwa negocjacja ceny po obejrzeniu na miejscu,a nie telefonicznie!
_______________________________________________
Kupując na moich aukcjach ZAWSZE wypełniaj FORMULARZ DOSTAWY ( LINK-kliknij )
W RAZIE WĄTPLIWOŚCI LUB NAWET BŁAHYCH PYTAŃ -- ŚMIAŁO PISAĆ MAILA... _______________________________________________
© 2014 hell222 |
||||||||||||||||||