oc i przegląd opłacone.
Cena do lekkiej negocjacji. Lub zamienię na diesla albo mniejszy.
Wyposażenie
VW Bora - bogato wyposażony, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów ABS (od wersji 115KM/85kW także z EDS), wspomaganie układu kierowniczego, centralny zamek ( kluczyk-scyzoryk)oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi. Pięciobiegowa, manualna skrzynia biegów,komputer pokladowy,elektr.lusterka,el.szyby x4.szyberdach
Wnętrze pojazdu jest efektownym połączeniem tkanin i wysokiej jakości tworzyw sztucznych. Wytwarza to szczególny nastrój elegancji. Oparcie tylnych siedzeń można zamknąć na kluczyk i w ten sposób przechowywane przedmioty będą bezpieczniejsze. Kanapa tylna, z dwoma zagłówkami, dzielona jest w proporcji 60:40. Z myślą o najmniejszych pasażerach przystosowano ją do montowania fotelików dziecięcych w systemie ISOFIX. Bagażnik w którym znajduje się pełno wymiarowe koło zapasowe ma pojemność 455 litrów. i wykończony jest wysokogatunkowym materiałem. Przestrzeń bagażowa można podwoić przez złożenie tylnej kanapy. Dolna krawędź bagażnika zabezpieczona jest przed zarysowaniem progiem wykonanym z nierdzewnej blachy.
czterocylindrowy silnik 2,0 I. o mocy 115 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 170 Nm i osiągany jest już przy 2400 obr/min. Zapewnia to duże wartości mocy w całym zakresie obrotów silnika. Z taką jednostką napędową pojazd przyspiesza do 100 km/h w 11 sek. i może osiągnąć prędkość 195 km/h. Napęd ten jest szczególnie ekonomiczny gdyż przy jego konstrukcji uwzględniono coraz ostrzejsze przepisy dotyczące emisji spalin. Średnie zużycie paliwa wg normy MVEG wynosi 8,0 litrów na 100 km.
Aby Volkswagen Bora zachował swoją wartość na długie lata, niezależnie od tego ile tysięcy kilometrów przejechał, koncern postawił sobie podczas prac konstrukcyjnych wyjątkowo wysokie wymagania jakościowe. Bezpieczeństwo w VW Bora zapewnia przede wszystkim specjalna struktura karoserii. W razie kolizji drogowej większa część energii absorbowana jest przez strefy kontrolowanego zgniotu. W słupkach, drzwiach i progach znajdują się dodatkowe wzmocnienia, zwiększające bezpieczeństwo pasażerów w przypadku kolizji bocznej. Karoseria jest całkowicie ocynkowana.W procesie produkcji zastosowane zostały specjalne metody spawania i tłoczenia, które umożliwiły uzyskanie sztywności charakterystycznej dla samochodów najwyższej klasy. Odporność karoserii na skręcanie ma dwie zalety: po pierwsze nastąpiło ograniczenie przemieszczeń elementów konstrukcji karoserii i wynikających z tego hałasów. Po drugie maksymalnie zwężono szczeliny przy drzwiach i pokrywach silnika i bagażnika. Uzyskana w ten sposób sztywność karoserii ma korzystny wpływ na prowadzenie samochodu i dynamik' jazdy. Układ zawieszenia w Borze został skonstruowany tak aby maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo, zapewnić wysoki komfort jazdy i sportowa dynamikę. Oś przednia zawieszona jest na kolumnie McPhersona ze sprężynami śrubowymi oraz niezależnym zawieszeniem kół na wahaczu trójkątnym. Oś tylna jest typu kompaktowego. Umieszczone z przodu i z tyłu stabilizatory poprawiają , prowadzenie samochodu na łukach,..tel.508167889