VOUCHER NA PERSONALIZOWANĄ ROZMOWĘ ZE ŚWIĘTYM MIKOŁAJEM
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas pełen prezentów i niespodzianek, szczególnie wyczekiwany przez najmłodszych.
Na co najbardziej czekają dzieci ? Bez wątpienia na Świętego Mikołaja!
A co jeżeli Święty Mikołaj mógłby do nich zadzwonić ? Porozmawiać na żywo przez telefon? Zapytać jak sobie radzą w przedszkolu/szkole, pochwalić za grzeczne zachowanie czy zapytać o wymarzony prezent?
Teraz jest to możliwe z naszym voucherem/bonem na rozmowę ze Świętym Mikołajem !
Jak to wygląda ?
- Kupujesz Voucher/Bon na rozmowę ze Świętym Mikołajem na tej aukcji.
- W ciągu 24 h otrzymasz na e-mail voucher z specjalnym kodem, który podajesz rezerwując dogodny dla Was termin i godzinę kiedy zadzwoni Mikołaj. Termin rezerwujesz drogą przez email lub telefonicznie. Rezerwacja terminu wiąże się z akceptacją regulaminu podanego w emailu.
- W uzgodnionym terminie aktor-animator jako Święty Mikołaj zadzwoni na podany przez Ciebie numer telefonu i porozmawia NA ŻYWO z dzieckiem !
Voucher/bon można wykorzystać od 23.10.2023r. do 22.12.2023r.
Pytania i odpowiedzi:
1.Ile razy mogę wykorzystać voucher ?
1 voucher upoważnia do 1 rozmowy telefonicznej z Mikołajem. Jeżeli Mikołaj ma rozmawiać z rodzeństwem/kuzynostwem lub większą ilością dzieci należy wykupić odpowiednią ilość voucherów dla każdego dziecka osobno. Rozmowa z wieloma dziećmi podczas 1 rozmowy może skutkować utrudnionym kontaktem ze Świętym Mikołajem - jak wiadomo taka rozmowa jest ogromnym przeżyciem dla dziecka i z doświadczenia aktora-animatora powinna być indywidualna dla każdego dziecka.
2. Ile trwa rozmowa ze Świętym Mikołajem ?
Rozmowa trwa od 5 do 10 minut, w zależności od tego jak potoczy się rozmowa z dzieckiem. Rozmowa z Mikołajem jest prowadzona NA ŻYWO w czasie rzeczywistym. Nie jest odtworzonym nagraniem.
3. O czym Święty Mikołaj rozmawia z dzieckiem ?
Święty Mikołaj zna imię dziecka, wie jaka jest jego ulubiona zabawka, czy ma jakieś zwierzątko. Posiada wyłącznie informacje o dziecku jakie podasz w emailu/telefonicznie wykorzystując voucher i rezerwując rozmowę.
4. Czy przy rozmowie musi być obecny opiekun dziecka ?
Tak, jest to obowiązkowe, wykorzystując voucher akceptuje się drogą email regulamin, w którym jednym z warunków jest obecność opiekuna dziecka przy rozmowie.
Zamówiony voucher jest produktem cyfrowym dostępnym online, więc zgodnie z obowiązującym prawem podlega ograniczonej możliwości zwrotu. Jeżeli termin rozmowy zostanie ustalony voucher zostanie w pełni wykorzystany. Po ustaleniu terminu nie można zwrócić voucheru (oczywiście biorąc pod uwagę zdarzenia losowe można zmienić termin rozmowy lub osobę/dziecko z którą Mikołaj ma porozmawiać - prosimy w tej sprawie o kontakt podany po zamówieniu.)