Witam
Sprzedaje swoje prywatne auto Volvo V70 III 3.0 T6 AWD Polestar 315KM 480 Nm. 2007r. benz./gaz.
modelowo 2008r. przebieg 235000 km. Skrzynia automatyczna Geartronic 6 stopniowa z możliwością manualnej zmiany biegów.
Przebieg udokumentowany potwierdzony książką serwisową. Na pakiet Polestar posiadam certyfikat zrobiony w ASO.
Instalacja gazowa założona w 2015 w Bolęcinie u Pana Damiana znają go nawet Gdańscy gazownicy i potwierdzają że jest on do przesady dokładny także instalacja jest przemyślana i ładnie poprowadzona. :
Wtryski keihin górna pułka, 1 Reduktor KME twin z zapasem mocy, butla w kole w rzeczywistości wchodzi 60 litrów gazu co wystarcza na przejechanie 300 km w mieście natomiast na trasie udało mi się przejechać nawet 450 km wszystko zależy od naszej nogi wiadomo turbo żyje- turbo pije.
Auto rozpędza się w mgnieniu oka do 100 km/h w ok 6 sek. I bez problemu osiąga 200 km / h, maksymalna prędkość to 250 km zblokowana elektronicznie.
Wszystkie naprawy / wymiany części eksploatacyjnych są opisane w zeszycie który prowadziłem sumiennie o auto dbam lepiej niż o żonę ( zdjęcia w linku ) na wszystkie części posiadam rachunki.
Wiele napraw które były w moim zasięgu wiedzy robiłem osobiście bałem się powierzać auto mechanikom ponieważ nie mają najlepszej opinii.
Najwięcej prac miałem przy ostatniej regeneracji konwertera oraz kompresora klimy wraz zaworem rozprężnym wówczas przy demontażu podzespołów zostało również wymienione na nowe wszelakie oringi, uszczelki. Został też zregenerowany przewód od wspomagania który ciekł na połączeniach sprasowanych . W tej chwili silnik jest suchy brak jakichkolwiek wycieków
Z rzeczy poważniejszych które robiłem:
Wymiana parownika oraz kompresora klimatyzacji, kompresor jeszcze na gwarancji.
Regeneracja konwertera skrzyni też na gwarancji 24 m-ce.
Wyposażenie:
komputer pokładowy, wskaźnik temperatury zewnętrznej
barwione szyby
immobilizer ze zmiennym kodem
lampki do czytania z przodu i z tyłu
ozdobne osłony na progi
podświetlany i zamykany schowek na rękawiczki
zamykany wlew paliwa
zdalnie sterowany zamek centralny
składane elektrycznie, regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
laminowane szyby boczne - szyby boczne w przednich drzwiach z powłoką hydrofobową (WRG)
elektryczna blokada otwarcia drzwi tylnych (POWER CHILD LOCK)
oświetlenie asekuracyjne Home Safe
tempomat adaptacyjny
czujnik deszczu
tapicerka skórzana ( fotele przednie podgrzewane i wentylowane )
kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
składane oparcie fotela pasażera
oświetlenie podłoża w lusterkach bocznych
elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
elektrycznie sterowany fotel pasażera
elektrycznie otwierane drzwi bagażnika
strefy kontrolowanego zgniotu
elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z pamięcią ustawień
skórzane pokrycie dźwigni zmiany biegów
dwie rury wydechowe
AQS (system poprawy jakości powietrza w kabinie)
przeciwpyłkowy filtr powietrza
samoczynnie przyciemniające się lusterko wsteczne
skórzane pokrycie kierownicy
dojazdowe koło zapasowe (125/80 R17)
uchwyt na okulary (po stronie kierowcy)
tarcze zegarów CHRONO
boczne światła obrysowe
ograniczniki siły dla pasów bezpieczeństwa przednich foteli
sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc
system mocowania fotelika ISOFIX dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy
układ EBL (Emergency Brake Light) - ostrzeganie innych użytkowników drogi o gwałtownym hamowaniu
System BLIS ( wykrywanie pojazdu w martwym polu )
podgrzewane dysze spryskiwacza
klucz zintegrowany z pilotem centralnego zamka (KIR - KEY INTEGRATED REMOTE)
oddzielna regulacja temperatury dla kierowcy i pasażera
przednie siedzenia z regulacją wysokości
dwustopniowe podwyższenia siedzisk tylnej kanapy dla dzieci
zestaw głośnomówiący do telefonu komórkowego Bluetooth
relingi dachowe srebrne
przyciemniane szyby tylne (tylne boczne drzwi, część bagażowa)
odtwarzacz dla 6CD z możliwością odczytu plików MP3
układ wspomagania parkowania przodem i tyłem
audio PREMIUM SOUND 5x130W 12 głośników Dynaudio
aktywne reflektory biksenonowe ABL z układem oczyszczania lamp przednich
podświetlane lusterka wewnętrzne dla kierowcy i pasażera
komputer pokładowy z komunikatami w języku polskim
materiałowe maty podłogowe
wyświetlacz radia z komunikatami w języku polskim
złącze AUX do zewnętrznych urządzeń audio
gniazdo 12V w tylnej części konsoli centralnej
uchwyt na torbę w bagażniku
lakierowane elementy wykończenia zewnętrznego
oparcia przednich siedzeń z regulacją podparcia lędźwiowego odcinka kręgosłupa
powłoka hydrofobowa WRG szyb bocznych przednich
5 trzypunktowych pasów bezpieczeństwa z napinaczami dla wszystkich miejsc
6 poduszek powietrznych: dla kierowcy i pasażera, dwie poduszki boczne (dwukomorowe), kurtyny powietrzne (IC)
autoalarm VOLVO GUARD z czujnikiem przechyłu, układem podwójnego blokowania oraz masowym czujnikiem ruchu
układ kontroli stabilności dynamicznej kontroli trakcji (DSTC – DYNAMIC STABILITY AND TRACTION CONTROL)
lampy przeciwmgielne przednie w spoilerze przednim
system zabezpieczeń przed skutkami uderzeń bocznych (SIPS – SIDE IMPACT PROTECTION SYSTEM)
system zabezpieczeń przed urazami kręgosłupa szyjnego (WHIPS – WHIPLASH PROTECTION SEATING SYSTEM)
trzecie, dodatkowe światło stopu
układ ABS (ANTI-LOCK BRAKE SYSTEM) z elektronicznym układem rozdziału sił hamowania (EBD – ELECTRONIC BRAKE DISTRIBUTION)
układ wspomagania nagłego hamowania (EBA – EMERGENCY BRAKE ASSISTANCE)
elektrycznie sterowany hamulec postojowy
schowek pod podłogą bagażnika (zamknięcie pokrywy bagażnika blokuje dostęp do schowka)
klimatyzacja sterowana elektronicznie (ECC – ELECTRONIC CLIMATE CONTROL)
nawiewy w słupkach środkowych (słupki B)
układ recyrkulacji powietrza wewnątrz samochodu
elektrycznie sterowane szyby boczne z przodu i z tyłu z funkcją opuszczania i domykania
sterowanie audio z kierownicy
trójdzielna kanapa tylna (dzielona w proporcjach 40/20/40)
system mocowania ładunków w bagażniku CARGOFIX (szyny, mocowania z boku)
podłokietniki przedni z uchwytami na kubki
schowek w konsoli centralnej i w przednich drzwiach
gniazdo elektryczne 12V w przestrzeni bagażowej
chromowane listwy zewnętrzne wokół tylnych szyb
chromowane akcenty wykończenia wnętrza (kratki wentylacyjne, elementy sterowania konsoli centralnej)
wykończenie wnętrza MODERN WOOD
elektronicznie sterowany napęd na obie osie AWD (All Wheel Drive) Haldex
szyby podwójne akustyczne ( cisza we wnętrzu )
system bez kluczykowy ( key less go )
Zawieszenie Four –C elektronicznie regulowana siła tłumienia.
Do auta sa 2 komplety kół 18” lato, 17” Zima ( opony zima stan bdb letnie jak nowe mogą jeszcze 1 sezon przejeździć
Dodatkowo zmontowane są:
moduł zamykania tylnej klapy z pilota
moduł świateł mijania tył ( świeci się cały słupek tak jak w modelach poliftowych )
Dorzucam gumowe dywaniki na zimę + gumowa mata bagażnika
Nawigacja Garmin dedykowana do Volvo
Wady/szkodzenia/rzeczy do zrobienia:
Przednia szyba do wymiany ( jest 1 odprysk po stronie pasażera oraz pęknięcie na całej długości szyby dolna cześć na czarnym pasie jest to mało widoczne i nie wpływa na komfort jazdy ale jak ktoś chce mieć igłę to trzeba ja wymienić jest to szyba akustyczna podwójna peknieta jest tylko zewnetrzna szyba od wewnątrz nie ma pęknięcia. Sprawdziłem koszt wymiany ok 750 zł szyba Pilkingtona czyli dobra jakościowo )
Na tylnym zderzaku prawa strona są ślady po małej obcierce parkingowej do polakierowania bez uszkodzeń struktury zderzaka lub mocowań itp.
Od jakiegoś czasu przy wyższych prędkościach 110-130 km odczuwam nieprzyjemne wibracje występują zarówno przy jeździe na biegu jak również na luzie podejrzewam że mogą to być zwichrowane tarcze hamulcowe przód ponieważ przy hamowaniu z wyższych prędkości czuję że biją. ( koszt wymiany ok 700 zł oczywiście mówimy o dobrej klasy zamiennikach a nie ASO ). Poniżej i powyżej tych prędkości nie wyczuwam tych wibracji.
Zdarza się że pojawia się check engin na początku próbowałem z nim walczyć ale żadna regulacja nie pomogła. Na forum wyczytałem że ten silnik tak ma i ciężko z gazem dojść do porozumienia. Samochód pracuje ładnie instalacja też super nie odczuwam żadnej różnicy między PG i gazem dlatego odpuściłem temat szkoda mi pieniędzy na mechaników poza tym strach żeby czegoś nie popsuli.
Check zapala się rzadko jeżdżąc po mieście nie zapala mi się w ogóle zdarza się natomiast na dłuższych trasach przy niższych prędkościach obrotowych ( błąd zbyt uboga mieszanka ). Byłem u dobrego gazownika w Gdańku twierdzi że instalacja jest super zrobiona ręcznie regulowana i on by nic nie kombinował. Przyjąłem teorię że ten typ tak ma.
zdarza się że po dłuższym postoju dłużej odpala podejrzewam pompę paliwa ( mam już nową kupioną na wymianę ale z braku czasu jeszcze nie zostałą wymieniona )
cena 42 tys.
pod poniższym linkiem więcej zdjęć do oglądnięcia.
https://drive.google.com/drive/folders/15SsksUS2URlW8UfoEJ58HES0mhy4O8F0?usp=sharing
tel.792265806 Łukasz