Volvo V70 II z 2000r. Z instalacją gazową BRC
Na auto przez ostatni rok zostało wydane ok 18tys. Zł co przekroczyło jego wartość...
Wmienione zostały między innymi:
Tracze hamulcowe i klocki – przód/tył – Bosch
Amortyzatory -TRW
Piasty przednie
Tuleje wachaczy tył, końcówki drążków kierowniczych
Turbosprężarka (nie nowa a z udokumentowanym przebiegiem)
Elektrozawory w skrzyni biegów
Tylni tłumik (w serwisie Volvo w Niemczech -za jedyne 600 Euro-przejechał od założenia ok 500km)
Nowy rozrząd - przejechał od założenia ok 500km
Głowica planowana i sprawdzana ciśnieniowo.
Podczas podróży z Norwegii do Polski a aucie popsuła się uszczelka pod głowicą. Auto trafiło do autoryzowanego serwisu w Niemczech gdzie potwierdzono ze to uszczelka. Auto na lawecie przyjechało do Polski. Dwóch mechaników wymieniało uszczelkę pod głowicą lecz oprócz wydanych pieniędzy auto dalej „bierze płyn chłodzący”. Głowica jest splanowana i sprawdzona ciśnieniowo, blok jest sprawdzony i jest prosty. Auta w Norwegii są dużo droższe inż w Uni lecz i tak koszty napraw w tym roku przekroczyły jego wartość dlatego nie opłaca mi się auta dalej naprawiać. Dlatego podjołem decyzje o sprzedaży. Auto po naprawie silnika będzie służyło wiele lat bez wkładu finansowego – większość części jest wymieniona. W planie nie było sprzedaży samochodu wiec nie było oszczędzane na naprawach. (niestety nie było...)
Auto ma zainstalowana instalacje gazu BRC (przy 197000 km)
W razie pytań proszę o kontakt pod nr. Tel. 508 270 199