Po prawie 5 latach czas na bolesne rozstanie z autem które nigdy nie zawiodło w żadnej sytuacji. Jeśli chodzi o to, co to za wersja to myślę że nie muszę zbytnio się rozpisywać.
Znawcy wiedzą, że T5, to kultowy model trudno dostępny bo nikt nie chce sprzedawać:)
Volvo V 70 T5- synonim mocnego, szybkiego i niezawodnego kombii, które pomieści całą rodzinę ze zwierzętami i bagażami:)
Mocno doinwestowany.
Zanim napiszę o nim więcej to pragnę nadmienić, że jest to auto które ma przeszło 20 lat za sobą i nie jest jak nowy. A teraz do rzeczy:
-Silnik 2.3 T5 , w stanie oryginalnym (nigdy nie grzebane z mocą, a w tym modelu można pokombinować:))
-POLSKI SALON! Tak, tak. Praktycznie rodzynek, bo naprawdę większość w naszym kraju są sprowadzone.
- Instalacja LPG STAG, idealnie współpracuje z tym 5 cylindrowym silnikiem. Jeszcze kilka lat spokoju z butlą.
- Skrzynia automatyczna po grubym serwisie przez poprzedniego właściciela (bolączka tych modeli, więc już nas to nie spotka przez najbliższe kilka lat) na koszt ok 4 tys zł- chodzi bardzo płynnie.
- Wydaje mi się, że jedna z najbardziej wyposażonych wersji w tamtym okresie: elektryczny fotel kierowcy z pamięcią, klima automat, fabryczne radio z telefonem, pół-skóry, lepsze nagłośnienie)
Stan wizualny:
Przy zakupieniu, mierzyłem go czujnikiem lakieru- miał wszędzie oryginał. Poprzedni właściciel informował mnie o zrobieniu przez niego zaprawki na lewym tylnym błotniku. Niedługo po zakupie zdecydowałem się na wizytę u blacharza i zrobienie tego. Po tych kilku latach powolutku coś tam zaczyna się pojawiać- praktycznie niewidoczne.
Ogółem oceniam na bdb na szynach:) Zaznaczam, auto ma 20 lat.
Stan techniczny:
Tutaj coś więcej napiszę, z racji tego że dbam o samochód i chcę, żeby przyszły właściciel wiedział co i jak.
Ogółem prowadziłem prywatną książkę serwisową pojazdu , którą oczywiście mogę udostępnić zainteresowanym.
Większość rzeczy robiłem w Volvi-Car w Łodzi.
Auto jest zalewane olejem 10w40 co ok. 10 tys km
Z ważniejszych rzeczy zrobionych przeze mnie w aucie to:
-Wymiana tarcz, klocków
- Nowa chłodnica
- Uszczelniona i naprawiona klimatyzacja
- Wymieniona prawa półoś
- Wymienione łożyska przód
- Regenerowana pompa paliwa
- Wymieniony krzyżak ukł kierowniczego
- Ostatnio wymienione cewki i świece
-Montaż radia 2 din z androidem w miejsce radia fabrycznego. Jeśli kupujący nie będzie chciał ponieważ cena pojazdu nie uwzględnia go, mam poprzednie do podmiany spowrotem.
-przed chwilą świeżo regenerowana przepustnica (bolączka tych modeli więc przyszły kupujący nie będzie miał z tym problemu) – mam na to fakturę z gwarancją wykonanej usługi na prawie 2 tysiące złotych
Na ten moment auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Reasumując: Jeśli chcesz normalne zwykłe auto do wyjazdu z rodziną za granicę na wakacje, które bezproblemowo Cię przewiezie- to jest wybór dla Ciebie.
Jeśli chcesz szybkie, 250 konne kombii (taki trochę sleeperek:)) , które odstawi niejedno auto na światłach a przy tym się w ogóle nie wyróżnia- to jest wybór dla Ciebie.
Ja z nim przeżyłem naprawdę wiele ciekawych wyjazdów, nigdy w trasie nie odmówił posłuszeństwa. Wystarczy po prostu o niego dbać a odwdzięczy się bezawaryjnością:)
Zapewniam, kto się przejedzie, ten nie będzie żałował. Ja miałem tak samo:) Oczywiście nadal nim jeżdżę, przebieg powoli rośnie:)
Cena pojazdu nie obejmuje radia 2din na Androidzie wraz z kamerą cofania.
Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie, gorąco zachęcam. Rozmowa telefoniczna jest zupełnie inna niż pisanie ogłoszenia dlatego warto się skontaktować i porozmawiać:)