MOJE PRYWATNE VOLVO 740 2.4D KOMBI 1990. MAM JE KILKA LAT A ODKUPIŁEM JE OD SĄSIADA ZA PŁOTEM, KTÓRY MIAŁ JE 10 LAT I GARAŻOWAŁ W STODOLE. AUTO WEDŁUG MOJEJ OCENY NIE SKORODOWANE (KILKA DROBNYCH OGNISK NA RANTACH BŁOTNIKÓW ZWŁASZCZA PRZEDNICH). O AUTO DBAŁEM I NIE SZCZĘDZIŁEM NA NAPRAWY. CO TRZEBA BYŁO ZROBIĆ TO ROBIŁEM. KAŻDY KTO CHCIAŁ TAKIE AUTO ZROBIĆ NA BUSTWO WIE O CZYM MÓWIĘ. NIESTETY PO PEWNYM CZASIE CHWILE NAJWIĘKSZYCH UNIESIEŃ MIJAJĄ I TRACI SIĘ ZAPAŁ (TAK JEST PRZYNAJMNIEJ W MOIM PRZYPADKU). ZDĄŻYŁEM JEDNAK SPORO DOPROWADZIĆ DO ŁADU. CEL PRZEWODNI TO NAPRAWY WYŁĄCZNIE NA WZÓR ORYGINAŁU. ŻADNEJ LIPY I WIEJSKIEGO TUNINGU. CIESZYŁ BYM SIĘ W DUCHU GDYBY AUTO KUPIŁ KTOŚ KTO POŚWIĘCI MU DRUGIE TYLE ENTUZJAZMU CO JA. WÓZ MA NA LICZNIKU 570000 KM I PRZEBIEG CIĄGLE ROŚNIE. JEST SPRAWNY. MA KLIMATYZACJĘ (NIE FABRYCZNĄ ALE DOSTAWIONĄ DAWNO TEMU PRZEZ JAKĄŚ ZEWNĘTRZNĄ FIRMĘ). KLIMATYZACJĘ TĄ RÓWNIEŻ URUCHOMIŁEM. D NIE URYWA ALE JEST. SILNIK NIE JEST NOWY. OLEJU TRZEBA CZASEM DOLAĆ. ALTERNATOR JAK NOWY (ZMIENIAŁEM). AKUMULATOR W SUPER STANIE. OPONY ZIMOWE W BDB STANIE. SPRĘŻYNY W ZAWIESZENIU ZMIENIAŁEM NA WYSELEKCJONOWANE ORYGINALNE EGZEMPLARZE NIE WYGNIECIONE I BEZ KOROZJI. NOWE TAK ZWANE GACIE WYDECHU KUPIŁEM ZA MAJĄTEK CHYBA OSTATNIE NA ŚWIECIE BOSALA Z EPOKI. WYMIENIANE NA BIEŻĄCO INNE ELEMENTY WYDECHU. NOWE SPRZĘGŁO VALEO. NOWA CHŁODNICA WODY. NOWY ZACISK HAMULCOWY Z TYŁU. NOWE MARKOWE ŚWIECE ŻAROWE. NOWE TYLNE LAMPY. NOWE AMORTYZATORY DO PRZODU. NOWY OSUSZACZ KLIMATYZACJI. NOWY TERMOSTAT PRZEŁĄCZAJĄCY W FILTRZE POWIETRZA KLAPĘ ZIMNE/CIEPŁE POWIETRZE (SPROWADZAŁEM Z USA:) BARDZO DUŻO WYMIENIONYCH CZĘŚCI NA UŻYWANE ORYGINALNE ŻEBY JAK NAJMNIEJ BYŁO BRAKÓW. NOWY NABYWCA NA PEWNO ZNAJDZIE JESZCZE COŚ DO ZROBIENIA ALE GWARANTUJE, ŻE CIĘŻKO KUPIĆ TAKIE AUTO W TAKIM STANIE JAK TO. NA KAROSERII TROCHĘ RYS I DROBNYCH WGNIECEŃ. NIE ZAJMOWAŁEM SIĘ TYM. NIE LAKIEROWAŁEM NICZEGO. AUTO UŻYWAŁEM NA CO DZIEŃ I NIGDY MNIE NIE ZAWIODŁO. SILNIK WYPOSAŻONY W FABRYCZNĄ GRZAŁKĘ NA 230V W BLOKU SILNIKA. MOŻNA PODGRZAĆ JAK BĘDĄ FEST MROZY. W AUCIE JEST ORYGINALNY TERMOMETR TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ (BAJER W TYM MODELU). CENTRALNY ZAMEK (SPRAWNY). ORYGINALNE RADIO NA KASETY. WYCIERACZKI REFLEKTORÓW (SPRAWNE). ORYGINALNE KOŁPAKI Z EPOKI. W AUCIE NIE MA WYCIEKÓW. WIĘKSZOŚĆ RZECZY, KTÓRE SĄ TO DZIAŁAJĄ. AUTO NIE JEST Z MUZEUM. UWAŻAM JEDNAK, ŻE JAK NA POJAZD W CIĄGŁEJ EKSPLOATACJI JEST W DOSKONAŁEJ FORMIE. MA 28 LAT. UBEZPIECZENIE OC DLA WETERANA SZOS OK 350 ZŁ NA ROK. NA DODATKOWE PYTANIA Z CHĘCIĄ ODPOWIEM POD NR TEL 501226128
Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 263,97 zł
- RURA VOLVO 740 940 2.3 1990-
- 285,97 zł z dostawą
- 165,00 zł
- ROZRUSZNIK 2.4 TD Volvo 740 I (1984-1992)
- 174,99 zł z dostawą
- 45,09 zł
- RURA VOLVO 740 940 2.0 2.3 2.4D
- 67,09 zł z dostawą
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.