Volkswagen T3 .1982 rok. Swap silnika na 1.8 z Passata B5 o przebiegu 126 tyś km ,montowany profesjonalnie w G4 w Gdańsku. Flansza wycinana wodą , a nie u wujka Stefana w stodole. Ze starych części zostały tylko karoseria i szyby. Projekt do dokończenia MECHANICZNIE .Nie mam czasu dokończyć z powodu prowadzenia działalności turystycznej. Co trzeba zrobić przy nim ? Wymienić pompę hamulcową bo ta była po regeneracji ale się poddała. Sprawdzić układ zapłonowy bo nieodpalany przez prawie rok zaczął kaprysić . To bedzie pierdoła jakaś bo silnik był sprawdzany. Kupić pióra wycieraczek i zamontować ,znaleźć "masę " do kierunkowskazów, bo po malowaniu mi się zgubiła :))) Założyć końcówkę magnetyczną podajacą dane do elektronicznego licznika jaki jest zamontowany w busie , lub można jeździć na danych licznika w nawigacji. Wymienić przewód płynu chłodzącego od chłodnicy do silnika na GRUBSZY i zamontować pompkę wspomagającą od T4 w polowie długości auta. Wiecej grzechów nie pamiętam. Dla wiadomości marzycieli i cwaniaczków którzy myślą że kupią odjazdowe auto w cenie zardzewiałego Golfa...….TYLKO TAPICERKA DO NIEGO KOSZTOWAŁA PONAD 9 TYŚ .ZA SWAP SILNIKA ZAPŁACIŁEM 11 TYŚ PLUS 4,5 TYŚ ZA AUTO DAWCĘ .Do tego dochodzi masa części i materiałów .Nowe hamulce kompletne , opony, lampy,,łożyska, sprężyny sportowe,amortyzatory sportowe obniżone ...itd...itd. Rozważę ROZSĄDNE propozycje zamiany,choć nie ukrywam że najlepiej na bilety Narodowego Banku Polskiego :)) Wszelkie informacje udzielam TELEFONICZNIE.Nie wysyłajcie zapytań czy sms`ów bo będą zignorowane . Tel 575 301 303. Auto znajduje się w Gdyni.Odbiór samochodu wyłącznie lawetą z powodu braku przeglądu oraz ubezpieczenia.
21.08.19 .Za dwa dni dodam więcej zdjeć oraz film sprzed paru godzin.
Film będzie dostępny jutro.