Witamy Państwa bardzo serdecznie!
Z tej strony Weronika i Mateusz, a to jest nasz wierny kompan drogi – Volkswagen Polo IV facelift (FL, 9n3) z 2007 roku w wersji wyposażenia Trendline – z którym zdecydowaliśmy się, ze smutkiem i nostalgią, pożegnać. Samochód jest gotowy do drogi – tej bliższej i tej dalszej – auto nie wymaga wkładu własnego, a sumienna konserwacja oraz przeprowadzane bezzwłocznie naprawy usterek gwarantują jego długą, bezproblemową eksploatację.
Samochód szuka nowego właściciela, ale że zdaje sobie sprawę, że nie jest on jedynym autem tego typu na OTOMOTO, postanawia teraz podkreślić swoje niezaprzeczalne atuty. A oto i one:
1. Bardzo trwały silnik o pojemności 1.2l z łańcuchem rozrządu, który nigdy nie zawiódł żadnego z właścicieli, nie potrzebował naprawy i jest zaskakująco dynamiczny jak na moc, którą posiada według specyfikacji (69 KM).
2. Faktyczny, udokumentowany, względnie niewielki przebieg, którego wartość wzrastała w atmosferze rodzinnej. Przebieg na dzień wystawienia oferty wynosi ok. 109.000 km, pozwoliliśmy sobie go zaokrąglić w górę, gdyż auto jest jeszcze w użyciu.
3. Auto zakupione w polskim salonie i użytkowane od samego początku przez bliskie osoby, które o auto dbały z należytą starannością.
4. Nie uświadczycie Państwo we wnętrzu Polo zapachu starych niedopałków i gnijących frytek z Maka, chomikowanych na tylnej kanapie – samochód użytkowany był jedynie przez osoby niepalące, szanujące swoją własność.
5. Bezwypadkowa historia – auto służyło jedynie do pokonywania stałych, miejskich tras – za wyjątkiem paru drobnych blizn parkingowych brak jakichkolwiek uszkodzeń – obecnie i w przeszłości.
6. Bogate wnętrze... ba prawdopodobnie najbogatsze, zawierające m.in.:
- klimatyzację manualną
- elektrycznie ustawiane, podgrzewane lusterka
- elektryczne szyby przednie
- podgrzewanie tylnej szyby
- centralny zamek z dwoma pilotami typu scyzoryk
- zabezpieczenia antykradzieżowe: blokada skrzyni BEAR-LOCK oraz elektryczne odcięcie dopływu paliwa
- system automatycznego zapalania świateł mijania
- radio Pioneer z zestawem głośnomówiącym bluetooth i obsługą USB (pendrive, iPod/iPhone)
- skórzaną kierownicę z wygodnym pilotem do obsługi radia
- ergonomiczną gałkę zmiany biegów (oryginalna VW, od modelu Caddy)
- schowek na okulary na podsufitce (w miejsce uchwytu nad głową kierowcy)
- praktyczne, materiałowe siatki na pierdołki w bagażniku – po jednej na każdej stronie
- tylne czujniki parkowania firmy Valeo z sygnałem dźwiękowym
- alufelgi 15-calowe z oponami Uniroyal Rainsport 3 oraz kompletem śrub antykradzieżowych, z logowanymi nakładkami na wentyle
- komplet dwuletnich kół zimowych z felgą stalową 14 cali i kompletem oryginalnych kołpaków VW
- pełnowymiarowe koło zapasowe wraz z podnośnikiem
- komplet oryginalnych dywaników gumowych oraz dywaników welurowych z haftem logo modelu.
7. Sumienne wymieniane części eksploatacyjne oraz zużyte podzespoły:
- nowe klocki i tarcze hamulcowe, (przy ok. 105 tys. km)
- nowy komplet amortyzatorów tylnych (ok. 97 tys. km)
- nowe bębny hamulcowe tylne (ok. 97 tys. km)
- nowa linka od hamulca ręcznego (ok. 97 tys. km)
- nowy tłumik (87 tys. km) oraz zbiorniczek płynu chłodniczego (ok. 84 tys. km)
- nowy akumulator (ok. 100 tys. km).
8. Ubezpiecznie OC ważne do 6 kwietnia 2019 roku i ważne badanie techniczne do 28.12.2018r.
Z autem rozstajemy się w bardzo dobrej relacji, gdyby nie konieczność leasingowego zakupu auta firmowego, z pewnością samochód pozostałby z nami jeszcze na co najmniej kilka lat.
Serdecznie zapraszamy na oględziny samochodu na poznańską Wildę, podczas których przekonacie się Państwo, że ten samochód to dobry i pewny wybór.
W razie jakichkolwiek pytań lub chęci złożenia oferty – jesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonem i mailem.
Do zobaczenia!
W&M.