Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 500,00 zł
- VW Golf VII 1.8 TSI Zwrotnica McPerson Lewy USA
- 550 zł z dostawą
- 70,00 zł
- VW Golf VII 1.8 TSI Pas Lewy Tył USA
- 80,95 zł z dostawą
- 721,00 zł
- Tłumik Volkswagen Golf II 1.8 GTI 16V 1986-1991m
- darmowa dostawa
Volkswagen Golf mk2 USA 1.8 GX (5565294381)
Opis
Witam, mam do sprzedania samochód marki Volkswagen Golf mk2 USA 1.8 GX, Auto otrzymałem w rozliczeniu, lekko zdekompletowane, brak frontu, zderzaków i zawieszenia. Jest to oryginalana wersja US ale niestety bez zderzaków i lamp przednich US(wszystkie wtyczki są i będą przekazane nowemu właścicielowi) Wyposażenie golfa: -wspomaganie -c.zamek -klimatyzacja -dostakowe światło stopu -welurowa niebieska tapicerka -miękka deska rozdzielcza niebieska -lotka na tylnej szybie -dwa fotele kierowca+pasażer z regulacją wysokości -czarna podsufitka, czarne słoneczniki i czarne słupki C -dzielona kanapa -zegar w milach wersja USA Samochód przestał u mnie przez około pół roku w sumie na kobyłkach bez zawiasu kół i elementów o których wcześniej wspomniałem, po czym rozpocząłem rozbiórkę i remont. Auto przeszło remont blacharki czyli wyspawana podłoga na nowo z elementów podłóg z innych Golfów (ze szrotów) po wyspawaniu auto zostało całe na nowo zakonserwowane ( 1kg baranka = 1 nadkole) Po zabiegach związanych z doprowadzenie karoserii do stanu maksymalnie fabrycznego postanowiłem wyciągnąć silnik w celu odświeżenia komory i ogarnięciu silnika, komora oczywiście została przeglądnieta pod kątem rdzy zapodkładowana, zakonserwowana i polakierowana. Jeżeli chodzi o silnik to zostało wymienione maksymalnie jak najwięcej elementów czyli: -olej 10W40 półsyntetyk, filtry i oleje -pasek rozrządu,napinacz i wszystkie paski nowe. -świece, kable, kopułka aparatu zapłonowego i palec aparatu zapłonowego -szklanki zaworów,uszczelka dekla zworów, simering wałka rozrządu i wałka pośredniego -pompa wody,termostat i płyn chłodniczy -olej w skrzyni biegów, pazur, linka sprzęgła,drążek wysprzęglający, łożysko oporowe i całe sprzegło (docisk+tarcza sprzęgłowa) -nowe klocki i tarcze hamulcowe z przodu. -klimatyzacja została złożona na nowych oringach (nie sprawdzona i nie nabita ) -wszystkie zawieśia wydechu są zmienione na nowe. WSZYSTKO MONTOWANE W TYM ROKU ! Po czym dołożyłem całe wspomaganie ori z mk2,nowe przewody hamulcowe do przednich kół miedziane,giętkie i nowy płyn hamulcowy przepompowany przez cały układ hamulcowy, po czym silnik został umieszczony spowrotem na swoim miejscu. W Golfie pozwoliłem sobie wprowadzić kilka zmian: -gwint TA-Technics (dość komfortowy jak na gwint tej klasy) -alufelgi "JR" 16 cali x 8J z oponami 195/45R16 -koncówka wydechu z nierdzewki -kierownica sportowa truj ramienna z logo VW bodajże "petri" ( ori kiera jest i będzie przekazana sprzedającemu) -pół kubełki z mk2 z regulacją wysokości ( ori fotele są i zostaną przekazane kupującemu lub od razu zamontowane do auta ) Z mankamentów bo auto nie jest idealne a ja nie lubię wciskać ciemnoty ze przecież wszystko jest zrobione i wogóle jest cacy to jednak coś trzeba zrobić w tym 28 letnim Gulfie Mianowicie: -Lakier do dobrej polerki błotkiki przednie nawet do malowania razem z maską na pocieszenie mam jeszcze litr lakieru do rozmieszania czyli około 2 litrów gotowego lakieru (wprawny lakiernik obleje tym całe auto) -Mieszek lewego drążka kierowniczego do zmiany -któryś przegub zaczyna czasem cicho stukać -jedno łączenie wydechu pomału się kończy (rdza) -pompa wspomagania wyje przez co wspoma troche słabo działa ( pompa do zmiany) -jest mały problem z odpalaniem, tzn: auto zimne odpala z pierwszym dotknięciem kluczyka bez najmniejszego zająknięcia ale jak zostawimy rozgrzane auto na około 10-20 minut to trzeba z 6 razy zakręcić krótko rozrusznikiem nigdy nie miałem sytuacji zeby auto nie odpalilo. To chyba tyle co mogę powiedzieć o tym Golfie,remont golfa jest dokładnie opisany na forum.vwgolf.pl aha oczywiście auto jest zarejestrowane na mnie i jestem jego jedynym właścicielem,przegląd ważny jest do 28.04.2016r. a O.C. ważne do 27.04.2016r. i jest w ciągłej eksploatacji ( w ciągu ostatkich dwóch tygodni odbył wakacyjna trasę bez awaryjnie Kraków -> Giżycko -> Łeba -> Kraków) Telefon 503 974 512
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.