Cena wzrosła ponieważ w bieżącym tygodniu zostało wymienione sprzęgło na nowe (oryginał LUK) oraz uszczelka pod pokrywą zaworów a przy okazji tej operacji została wyczyszczona skrzynia i silnik, które były brudne od oleju przez przepuszczającą uszczelkę. Samochód jest teraz w pełni sprawny i można nim na kołach wracać nawet na koniec Polski.
Samochód jest w dobrym stanie a opis i zdjęcia są wyjątkowo uczciwe i zamiast wychwalać zalety opisałem wszystkie wady, żeby nie było niedomówień.
Do sprzedania mam samochód marki Volkswagen Golf II z chyba najlepszym i teraz już bardzo rzadko spotykanym silnikiem 1.6 GTD (70 KM), który jest w mojej rodzinie od 15 lat czyli od roku 2004 w którym to został sprowadzony z Niemiec.
Przez pierwsze 6 lat samochód był użytkowany przez moją ciotkę, która dbała o niego wręcz pedantycznie zapisując w książce każdą czynność robioną przy samochodzie (wymiana oleju, filtrów, łożyska a nawet każde tankowanie). Kolejne 7 lat samochód użytkował mój ojciec, który też bardzo dbał o samochód ale już nie zapisywał każdej czynności. Ostatnie 2 lata samochód spędził u mnie jako 2 auto w rodzinie, którym dojeżdżałem 3km do pracy ale te ostatnie 2 lata samochód już nie jest garażowany i niezbyt korzystnie to wpłynęło na jego wygląd zewnętrzny (odchodzi „klar” z maski i trochę przerdzewiało przednie nadkole od strony kierowcy (wszystko jest na zdjęciach)). Mam teraz samochód służbowy i Golfem już raczej jeździł nie będę a szkoda, żeby taki klasyk gnił pod chmurką nieużywany więc stąd decyzja o sprzedaży.
Te samochody już nie tanieją i po „odpicowaniu” (na co nie mam czasu) już teraz można na nim dobrze zarobić ale można potraktować go jako inwestycję i przetrzymać kilka lat aż ceny poszybują w kosmos (chociaż już teraz to jest chyba jedna z najtańszych ofert z TYM silnikiem)
GŁÓWNE ZALETY SAMOCHODU
1. ORYGINAŁ - samochód można zarejestrować jako zabytek
2. Teraz już rzadko spotykany i bardzo ceniony silnik 1.6 GTD 70KM w bardzo dobrym stanie (w zimę nie było żadnego problemu z odpalaniem) a spalanie w trasie to 5l na 100km.
3. Pełna dokumentacja – oryginalna instrukcja obsługi, książka serwisowa i kilka innych niemieckich dokumentów
WADY (żeby nie było zbyt różowo kilka rzeczy trzeba zrobić, żeby sprzedać samochód za 15 tys. zł. :) )
Samochód wymaga dopieszczenia wyglądu (schodzący klar z maski, do wymiany przerdzewiałe nadkole (przód od strony kierowcy) i ogólnie przydała by się polerka ponieważ dach ma już przebarwienia a w środku dobrze by było wymienić deskę rozdzielczą (na Allegro 50zł) i naprawić fotel kierowcy, który ma rozdarcie.
Samochód na chwilę obecną ma założone koła zimowe dla tego, że mimo iż mają jeszcze dobry bieżnik to już jest ich ostatni sezon ponieważ są stare i mają bicie (nawet po wyważeniu) jednak do samochodu mam drugi komplet kół z oponami letnimi które mają 3 lata.
Numer telefonu po godzinie 17 oraz w weekendy - 508113845