VOLKL RACETIGER SC UVO
+
VMOTION 10
Model 2018/2019
Dostępne wiązania: VMOTION 10 / 12 [GW]
W sprawie podmiany wiązań prosimy o kontakt telefoniczny.
Szukasz nart do slalomu? Poznaj VOLKL RACETIGER SC UVO!
Narty volkl racetiger sc uvo, w tym popularny model VOLKL RACETIGER SC UVO + xMotion 12 cieszą się dużym uznaniem ze strony naszych klientów. To narty stworzone z myślą o narciarstwie slalomowym. Są to nowoczesne narty, które sprawdzają się szczególnie podczas jazdy krótszymi skrętami – są to jednocześnie narty wszechstronne. Narty volkl racetiger sc uvo rekomendujemy przede wszystkim wysportowanym slalomistom, którzy lubią nowe wyzwania. Ten model nart pozwoli doskonalić technikę, rozwijać efektywnie swoje możliwości – technika, dzięki której je skonstruowano umożliwia m.in. pokonywanie zakrętów z niezwykłą wręcz zwinnością i łatwością.
Tak działa min. system UVO oraz Tip Rocker. UVO, czyli Ultimate Vibration Object to swego rodzaju tłumik, który świetnie radzi sobie z drganiami podczas jazdy, umożliwia jednocześnie lepszą transmisję sił sterujących i selektywnie tłumi drgania. Komfort jazdy dzięki UVO jest wyjątkowy. Narty volkl racetiger sc uvo charakteryzuje również profil Rocker, za pomocą którego wprowadzono nową jakość w narciarstwie trasowym – dostosowując rozwiązań typowych dla narciarstwa trasowego techniki konstrukcji nart do stylu free.
Szybka i bezpieczna jazda z volkl racetiger sc uvo
Komfort, szybkość i bezpieczeństwo jazdy nartami volkl racetiger sc uvo umożliwia specjalnie adaptowana do ich profilu geometria oraz konstrukcja nart, dzięki czemu osiągamy łatwość skrętu narty krótkiej, a także istotną dla zachowania balansu stabilność (co jest szczególnie istotne przy osiąganiu znacznych prędkości) narty długiej.
Komfort, szybkość i bezpieczeństwo jazdy nartami volkl racetiger sc uvo umożliwia specjalnie adaptowana do ich profilu geometria oraz konstrukcja nart, dzięki czemu osiągamy łatwość skrętu narty krótkiej, a także istotną dla zachowania balansu stabilność (co jest szczególnie istotne przy osiąganiu znacznych prędkości) narty długiej.
System UVO
W tym roku wzbogacone nowym, pierwszym niezawodnie działającym w przestrzeni 3D tłumikiem drgań montowany na narcie - UVO - Ultimate Vibration Object ze zdolnością do lepszej transmisji sił sterujących i selektywnego tłumienia drgań.
TIP ROCKER
Zasada Rocker to nowy kanon w narciarstwie. W magicznym świecie śniegu pojawiła się koncepcja w konstrukcji nart, powodując jakościową zmianę narciarstwa, porównywalną do rewolucji jakiej dokonała narta carvingowa. Wykorzystując doświadczenie zdobyte w nartach free, wprowadzono do nart trasowych nowy profil - Rocker. Specjalnie adaptowana do nowego profilu geometria i konstrukcja narty pozwoliła na osiągnięcie niesamowitego efektu - łatwość skrętu narty krótkiej i stabilność, szczególnie przy dużych prędkościach, narty długiej.
Wstępne wygięcie dzioba i piętki narty skraca efektywną długość krawędzi dzięki czemu zainicjowanie skrętu jest łatwe i nie wymaga użycia siły. W miarę wzrostu prędkości, narty w skręcie są krawędziowane pod coraz większym kątem, dzięki czemu wydłuża się odcinek styku krawędzi ze śniegiem. Narta staje się stabilna i pewna w prowadzeniu. Poszerzona geometria w połączeniu z profilem Rocker znacznie ułatwia jazdę poza trasą. Narty nie przebijają się przez śnieg jak lodołamacz, ale dzięki podgiętym dziobom szybują nad nim lekko i sprawnie.
WŁAŚCIWOŚCI
SPEEDWALL MULTILAYER WOODCORE
Ze względu na większe obciążenia, speedwall wspierany jest ”wewnętrznym sidewallem”, wykonanym z twardszego drewna. Dzięki temu, odciążoną, środkową część rdzenia można było wykonać z lżejszego drewna, zmniejszając tym samym wagę narty.
POWER CONSTRUCTION
Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. To konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.
POWERED BY TITANIUM
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
SPEEDWAAL
Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko. Nowością jest technologia Speedwall - po raz pierwszy boki nart wykonane zostały z tworzywa, z którego robi się ślizgi. Po ich posmarowaniu zwiększa się prędkość przy ostrej jeździe na krawędziach. Narty Racetiger Speedwall wyposażono w nowe wiązania rMotion z płytą. Szata graficzna - identyczna z grafiką z Pucharu Świata - nałożona bezpośrednio na górną powierzchnię narty, wykonaną z titanalu.
Tradycyjny profil Full Camber, dwie warstwy Titanalu, najszybszy ślizg P-Tex 4500 i zawodnicza płyta World Cup pod wiązaniem.
Osadzenie krawędzi dodatkowo wzmocnione warstwą titanalu.
GRIP WALK
Innowacyjny system w butach narciarskich jeszcze bardziej ułatwiający chodzenie. Teraz przemieszczanie się pomiędzy stokiem i parkingiem oraz restauracją będzie dużo łatwiejsze! Wiązania w powyższych nartach Volkl są kompatybilne z butami wyposażonymi w system Grip Walk.
PRZYGOTUJ SIĘ NA SZYBKĄ JAZDĘ ! ! !
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM SKLEPEM VOELKL'A !!!
SPRAWDŹ PONIŻEJ !!!
LINK!
Na życzenie montaż i ustawienie wiązań na maszynie
WINTERSTEIGER DRIVETRONIC – GRATIS!!!
Wiązania ustawiamy specjalną maszyną Wintersteiger Drivetronic.
Maszyna wykonuje test symetrii i dobiera optymalne ustawienia siły wypięcia według aktualnych norm ISO.
Po wykonaniu pomiaru wydruk dla ubezpieczyciela z urządzenia dołączany jest do nart.
Wiązania ustawione na maszynie Drivetronic zwiększają poziom bezpieczeństwa narciarza.
W celu ustawienia wiązań wymagane jest przesłanie drogą mailową następujących parametrów:
- Długość skorupy buta w milimetrach
- Waga
- Wzrost
- Wiek
- Poziom umiejętności narciarskich (początkujący, średniozaawansowany, zawodowiec)