Daewoo Lublin 3 Dostawczy Kontener Chłodnia Izoterma w bardzo dobrym stanie. Duża zaletą jest bity w dowód tzw. VAT-2 co pozwala odliczać podatek VAT od tankowanego paliwa.
Sprzedam samochód dostawczy Lublin 3 z roku 2000
Uważam, że jest naprawdę godny polecenia.
Zadbany, sprawny, jeżdżący, całkowicie opłacony do połowy 2019 roku.
Aby nim jeździć wystarczy posiadać prawo jazdy kat. B
Dodatkową zaletą jest wysokość samochodu oraz zawieszenie całkowicie pozbawione śladów rdzy.
Kontener jest izotermiczny, posiada drzwi boczne oraz tylne podwójne.
Przebieg 277 tys. km.
Kolor : biały
Defektami są : wytarte siedzenie kierowcy – co jest normalne w samochodach dostawczych
Agregat chłodniczy wymagajmy naprawy, brakuje w nim elementu, który przykręca się do silnika, po jego zamontowaniu całość ponownie będzie działać. Niestety nie posiadam tego elementu.
Podana cena jest ceną netto, do niej należy doliczyć podatek VAT od kwoty podanej na fakturze
Dopuszczalna masa całkowita : 3.500 kg
Ładowność : 1.520 kg
Długość : 5.500 mm
Szerokość : 1.620 mm
Wysokość : 2.690 mm
Pojemność silnika : 2.417 ccm
Moc : 90 KM
Maksymalny mom. obr. 205 Nm
Skrzynia biegów: Manualna
Liczba miejsc : 3
Kontener jest bardzo wysoki, osoba o wzroście około 180cm może w nim stać wyprostowana
Dodatkowo w środku zostało zamontowane oświetlenie oraz aluminiowe półki po bokach – widoczne na zdjęciach
Lubliny ostatnich serii są bardziej dopracowane od poprzedników.Na plus dostawczaków marki Lublin przemawiają: skuteczne hamulce, poprawione w stosunku do poprzedników zabezpieczenie antykorozyjne i niskie ceny na rynku wtórnym. Fabryczne skrzyniówki dostępne są w dwóch wersjach tonażowych: o DMC 2.900 kg i 3.490 kg. Rozstaw osi lżejszych modeli to 2.900 mm, 3,5-tonowych: 3.433 mm. Fabryczne skrzynie mają długość 2.720 mm lub 3.300 mm. Standardowa wysokość aluminiowych burt to 400 mm. W zależności od wersji, Lublin może przewieźć 1.105, 1.520 lub 1.580 kg ładunku (podczas modernizacji zwiększono ładowność cięższej odmiany).
Zależne zawieszenie z kutą belką, resorami piórowymi i stabilizatorem poprzecznym z przodu i opartą na resorach jednolitą obudową mostu z tyłu jest bardzo trwałe.
Wóz napędzany jest andrychowskim, rzędowym turbodieslem o poj. 2.417 ccm, mocy 90 KM.
Motor łączono z dwoma typami mechanicznych, pięciostopniowych skrzyń biegów: koreańskimi KIA PD-97 i polskimi Tczew TS5-21. Krajowe przekładnie są bardziej wytrzymałe.
Zapraszam po odbiór osobisty
Miejscowość : 88-300 Mogilno
Tel. 888-435-800