Witam, Mam do zaoferowania funkcjonalne i niedoceniane auto rodzinne klasy VAN Citroen Evasion. Oferta prywatna, auto w ciągłej eksploatacji, używane z zadowoleniem przeze mnie od 5 lat. Auto zarejestrowane jako CIĘŻAROWE na 5 osób. W samochodzie jest 6 kapitańskich foteli, przednie obracane, pozostałe 4 łatwo wypinane lub składane. Po wyjęciu 2 lub 4 foteli mamy pojazd o ogromnych możliwościach załadunkowych z całkowicie płaską podłogą! Szanując Państwa czas opiszę w miarę obiektywnie stan auta. Sprzedaje prywatnie z domu, bo kupiłem następne auto.
Samochód w dobrym stanie technicznym stosownym do wieku i z wiarygodnym przebiegiem (chyba, że ktoś wierzy w 15-letnie auta co za granicą jeżdżą po 5 tys. km., a w Polsce stoją lub jeżdżą tylko w niedzielę do kościoła...) sprawny technicznie, utrzymany zgodnie z kulturą techniczną, bez zaniedbań typu "pojeżdżę, aż się zepsuje". Zainteresowanym odpowiem, co bym sugerował zrobić, co było wymieniane i naprawiane . Auto bardzo trwałe i wygodne, mechanicznie, na bazie dostawczaków jumpy/scudo, dobrze wyciszone, bardzo wygodne w użytkowaniu dzięki suwanym drzwiom. Oryginalne radio CD clarion ze sterowaniem w kierownicy. Auto ma automatyczną serwisowaną klimatyzację, która jest w 100% SPRAWNA, co jest rzadkością w 15-letnim aucie i naprawdę działa, przy upałach 35 st bez problemu osiągniemy w aucie 22 st. C. Nigdy mnie nie zawiódł pomimo, że przejechaliśmy nim 70tys km. Filtry, olej silnikowy wymieniany regularnie co 10tys. km, tylko dobre oleje Motul, Valvoline, żadnego Mobila. Dzięki temu silnik w dobrej kondycji, nie napiszę, że nie bierze oleju, bo to bzdura w 15-letnim silniku 16V- wymagana dolewka 1l na 10 tys. km (w nowych oplach norma producenta to 0,7L/1000km!). O stanie silnika świadczy fakt, że auto od 5 lat spala 10-12 l LPG w trasie z pełnym załadunkiem (110-130Km/h), a na krótkich odcinkach miejskich 12-14max LPG w upały z klimą + znikome ilości benzyny. A mówimy tu o 1700kg vanie z 6-ma miejscami i max pojemnością załadunkową3300l !!. Aluminiowy silnik 2,0 16V 136KM koncernu PSA idealnie nadaje się do gazu i spokojnie daje sobie radę z tym autem bez żadnych kompleksów na drodze Jest oszczędniejszy od starego 2,0 8V 121KM (2,0T 147KM). Na LPG przełącza się po przejechaniu 700-800m przy temp. około 0 st.C, Przy -10 po kilometrze jazdy jedziemy na LPG. Króćce od gazu nawiercone tuż obok wtryskiwaczy benzynowych (w zdemontowanym kolektorze) wężyki dł. 6 cm od wtryskiwacza, reduktor schowany za obudową filtra, ocieplone przewody LPG, żadnych różnic w użytkowaniu pomiędzy benzyną a gazem (poza portfelem- koszty porównywalne z 3x mniejszym ciasnym golfem w TDI, tylko, że tu mamy ogrzewanie po 2 km jazdy, a nie po 15-u i nic nie klekocze pod maską...). Zbiornik LPG podwieszony, pod pojazdem w miejscu koła zapasowego. Nowe tarcze i klocki na tylnej osi, nowy, oryginalny tłumik końcowy, nie dawno wymieniany olej silnikowy (290tys.km) Auto latem jeździ na 16-calowych ładnych felgach aluminiowych, z przodu nowe opony, dokładam do tego KOMPLET KÓŁ ZIMOWYCH na felgach stalowych 15" stan opon: na 1-2 sezony. Podając, że auto jest w dobrym stanie mam na myśli naprawdę dobry stan techniczny stosowny do wieku, a nie rozklekotany złom i również podam wady pojazdu. Nie jest to auto odpicowane na sprzedaż do komisu, nie było polerowane itp. Posiada wiele drobnych defektów estetycznych, zadrapań i zarysowań wynikających z 15-letniej eksploatacji pojazdu. Auto bez korozji oprócz jednego miejsca: uszkodzony lewy próg na złączu z tylnym nadkolem - uszkodzenie lakieru i miejscami pokrywy ocynkowanej doraźnie zabezpieczone tectyl'em- do naprawy (lub nie) przez następnego właściciela. Podłużnice, podwozie, progi i reszta w dobrym stanie bez korozji, dziur itd. Nie działa termometr zewnętrzny, składanie jednego lusterka i ogrzewanie tylnej szyby, a odtwarzacz wymaga czyszczenia lasera, bo niedawno przestał odtwarzać płyty. Akumulator nie jest już pierwszej młodości , przy codziennym użytkowaniu odpala, ale ostatnio auto rzadziej używane i po kilku dniach postoju wymaga podładowania. Auto ubezpieczone zarejestrowane w Polsce od 5 lat, LPG "wbite" w dowód. Więcej informacji pod tel. 600 613 601, nie odpowiadam na SMS-y. Więcej zdjęć mogę przesłać na mail'a. Widoczne na zdjęciach cb-radio nie do sprzedania z samochodem. Pozdrawiam, Andrzej.
|