Poznaj producenta:
Valvoline jest najstarszą na świecie marką olejową.
Tradycja firmy sięga 1866 roku, kiedy to Amerykanin dr John Ellis opracował recepturę oleju przeznaczonego do smarowania układu zaworowego w powszechnie stosowanych wówczas maszynach parowych. Od angielskiego słowa "valve - zawór" pochodzi nazwa firmy Valvoline, która w wielu krajach na całym świecie jest symbolem najwyższej jakości olejów o różnorodnych zastosowaniach.
Dzięki doświadczeniu nabytemu przez ponad 130 lat działalności Valvoline osiągnęła pozycję światowego lidera w branży motoryzacyjnej. Roczne obroty sięgają ponad 1 miliard USD. Valvoline posiada swoje filie w ponad 140 krajach i jest czołową firmą olejową w Stanach Zjednoczonych oraz na całym kontynencie amerykańskim, w Europie, Australii i Azji.
W latach pięćdziesiątych XX wieku wraz z nabyciem firmy przez Ashland Inc. nastąpiła ekspansja Valvoline na rynki światowe. W 1989 roku powołano europejski oddział - Valvoline International Europe z siedzibą w Zwijndrecht w Holandii.
Opis produktu:
Olej przekładniowy
VALVOLINE ATF
następca Valvoline MaxLife ATF
(dodatkowe nowe aprabaty oraz klasy jakości)
Pojemność: 3 litry (3x 1 litr)
kolor: czerwony
olej syntetyczny
Olej ten opracowany został z myślą o pojazdach z przebiegiem ponad 100,000 kilometrów. Zaawansowana formuła pomaga zachować prawidłową pracę przekładni, poprawia wydajność i wydłuża żywotność przekładni z dużym przebiegiem.
Właściwości produktu:
- Konserwuje uszczelki przekładni automatycznych, chroniąc przed wyciekami.
- Ogranicza powstawanie osadów i zużycie.
- Poprawia i utrzymuje płynną pracę skrzyń biegów dłużej niż konwencjonalne ATF.
- Zapewnia doskonałą płynność przy niskich temperaturach i większą skuteczność warstwy ochronnej w temperaturach wysokich.
- Maksymalizuje żywotność przekładni automatycznych z dużym przebiegiem.
Zalecany do stosowania:
GM Dexron® IID, IIE, III, IIIH, VI, 9986195, Autotrak II
BMW LT 71141, LA 2634, M-1375.4, 6 ETL-7045E, ETL-8072B, ATF 3.0
Chrysler Diamond SP-III, NAG-1, 3403-M115
Chrysler ATF +3
Ford Mercon®, Mercon®V, SP, LV, FNR 5, XT-9-AMMF5
Honda / Acura ATF-Z1 (not CVT), ATF-DW1 (not CVT)
Hyundai SP-II, III, IV, SPH-IV, SP4-M, SP-14-RR
KIA SP-II, III, IV
KIA Red-1
Mazda CX-9, M-V *, FZ
Mercedes-Benz 236.1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15
Mercedes-Benz NAG-1, NAG-2, 3403-M115
Mini Cooper Mopar AS68RC ATF
Mitsubishi Diamond SP-II, SP-III, ATF-J3, Dia Queen ATF-PA
Nissan / Infiniti S, D, J, K, W-Matic
Subaru ATF, ATF-HP
Toyota / Lexus Type T, T-III, T-IV, WS (except hybrid vehicles)
Volvo 1161521**, 1161540**, STD 1273.41
VW / Audi G-055-025-A2, G-055-005-A2, G-052-162-A1/A2 Audi G-055-162-A6, G-052-990-A2, G-060-162-A2
VW TL 52162, LT 71141
ZF ATF M 1375.4, 6
ZF Lifeguardfluid 6
ZF Lifeguardfluid 8 (ZF No. S671 090 312)
-> Audi/VW Oil no. G 060162 A1/A2/A6ATF
-> BMW Oil No. 8322 2152426
-> Jaguar Oil No. 02JDE 26444
-> Landrover Oil No. LRO23288
-> Chrysler Oil No. 68157995AA
Aisin Warner Transmissions JWS-3309, JWS-3324
Jatco Transmissions N 402
JASO 1A
Uwaga oleju nie należy stosować:
CVT’s
Low viscosity ATF’s
Ford M2C-33 F/G
Mercedes-Benz 236.20
Mercedes-Benz NAG-2
BMW with green sticker
Mazda M-V with Aisin Warner 6-speed on CX-9 models *
Peugeot AM6
Volvo models with 6-speed Aisin Warner TF80SC, TF80SCAW08,
TF81SC, TF81SCAW08 **