VALVOLINE ALL CLIMATE 5W40 C3 DIESEL LPG
Wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy. Opracowany w celu zapewnienia wysokiej wydajności przez cały rok. Sprawdzona, skuteczna technologia do wielu różnych silników. Odpowiedni w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem. Oleje silnikowe „All-Climate” zostały zaprojektowane w celu zapewnienia najwyższej wydajności przez cały rok. Spełniają one poziomy wydajności wymagane w przemyśle. Dzięki zastosowaniu dodatków w postaci detergentów, silnik jest utrzymywany w należytym stanie. Olej o bardzo wysokiej jakości, odpowiedni do stosowania w wielu różnych pojazdach. Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika. Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu. Powłoka oleju stabilna temperaturowo i odporna na utlenianie jest też odporna na rozkład oleju. Mocna powłoka oleju zapewnia ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy. Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Zastosowanie:
Sprawdzona, skuteczna technologia do wielu różnych silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych.
Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami (po roku 2000, Pumpe Düse Motoren). Może także być używany w nowoczesnych silnikach z filtrem cząstek stałych (ang. Diesel Particle Filter, skrót DPF) lub systemem katalizatorów trójdrożnych (ang. Three Way Catalyst, skrót TWC).
Klasa lepkości:
SAE: 5W30
Klasa jakości, specyfikacje:
API: SL/CF
ACEA: A3/B3, A3/B4
GM-LL-A-025, GM LL-B-025
MB-229.3
Renault RN0700/0710
VW 50200/50500
Zalecany do użytku w przypadku wymagania specyfikacji VW 504.00* lub Fiat 9.55535.G1 (tylko silniki benzynowe marki Fiat).
Pojemność: 5 litrów
Producent: Valvoline
Należy zawsze sprawdzić instrukcję obsługi użytkownika pojazdu pod kątem zalecanej klasy lepkości i specyfikacji.