Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Opis
Opis książki
SPIS TREŚCI :
CZĘŚĆ I
Rozdział I. Postanowienia ogólne
§ 1. Przedmiot instrukcji
§ 2. Skład drużyny pojazdu trakcyjnego
§ 3. Kwalifikacje maszynisty pojazdu trakcyjnego
§ 4. Zakres pracy i obowiązki maszynisty
§ 5. Odpowiedzialność służbowa maszynisty
§ 6. Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji
§ 7. Zależność służbowa maszynisty.
§ 8. Pracownicy podlegli maszyniście.
§ 9. Przewożenie osób i przedmiotów w kabinach sterowniczych
§ 10. Znajomość szlaku
§ 11. Ubiór w czasie pełnienia służby
Rozdział II. Obowiązki maszynisty w czasie przyjmowania służby
§ 12. Wyznaczanie i zgłaszanie się na służbę
§ 13. Czas pracy drużyny pojazdu trakcyjnego
§ 14. Rozpoczęcie służby i przygotowanie pojazdu trakcyjnego
§ 15. Przygotowanie urządzeń hamulcowych . pojazdu trakcyjnego
do jazdy
§ 16. Próba działania urządzeń czujności pojazdów trakcyjnych
§ 17. Wyposażenie pojazdu trakcyjnego w części zapasowe hamulca
§ 18. Usterki w urządzeniach hamulcowych z którymi nie wolno wy-
lewajko jeżdżąc z lokomotywowni
Rozdział III. Zestawianie pociągów
§ 19. Warunki włączenia wagonów do pociągu
§ 20. Ogólne zasady zestawiania pociągów
§ 21. Zestawianie pociągów pasażerskich
§ 22. Zestawianie pociągów towarowych
§ 23. Ustawianie lokomotyw i tendrów w pociągach
§ 24. Sprzęganie taboru w pociągach
§ 25. Długość pociągu
§ 26. Ciężar pociągu
§ 27. Obowiązki drużyny trakcyjnej w czasie dojeżdżania do pociągu
§ 28. Sposób łączenia elektrycznych zespołów trakcyjnych z lokomotywą pomocniczą
Rozdział IV. Przygotowanie pociągów do jazdy
§ 29. Postanowienia ogólne
§ 30. Oględziny techniczne pociągu
§ 31. Nastawienie hamulców
§ 32. Hamowanie pociągu
§ 33. Próby hamulców zespolonych
§ 34. Przygotowanie urządzeń hamulcowych wagonów w okresie zimy
§ 35. Postanowienia końcowe dotyczące wykonywania prób hamulców
zespolonych
§ 36. Ciężar hamujący pociągu
§ 37. Karta próby hamulca
§ 38. Prowadzenie dokumentów pociągowych
Rozdział V. Prowadzenie pociągów w normalnej sytuacji ruchowej
§ 39. Zezwolenie na wyjazd pociągu
§ 40. Podawania sygnałów przez drużynę pociągową przed odjazdem
pociągu
§ 41. Ogólne zasady prowadzenia pociągu na szlaku
§ 42. Rozruch pociągu pasażerskiego
§ 43. Rozruch ciężkiego pociągu towarowego
§ 44. Szybkość jazdy pociągów
§ 45. Hamowanie kontrolne
§ 46. Wjazd lub przejazd pociągu przez stację
§ 47. Prowadzenie pociągów na szlakach z samoczynną blokadą liniowa
§ 48. Prowadzenie pojazdów trakcyjnych luzem
§ 49. Prowadzenie pociągów służbowych, gospodarczych, roboczych
i ratunkowych
§ 50. Prowadzenie pociągów do obsługi bocznic i ładowni
§ 51. Stosowanie szczególnych sptosobów prowadzenia ruchu pociągów
§ 52. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku konieczności
przejechania obok semafora lub tarczy zaporowej na których nie
podano sygnału zezwalającego, bądź braku semafora
Rozdział. VI. Prowadzenie pociągów w szczególnej sytuacji ruchowej
Zatrzymanie lub przepuszczanie pociągu nieprzewidzianego w rozkładzie jazdy
§ 54. Prowadzenie pociągu kiedy wprowadzono ruch jednotorowy, dwukierunkowy po torze czynnym, w czasie zamknięcia jednego toru szlaku dwutorowego
§ 55. Prowadzenie pociągów w czasie całkowitej przerwy łączności
§ 56. Prowadzenie pociągu w czasie zamknięcia toru szlakowego, podczas całkowitej przerwy łączności
§ 57. Prowadzenie pociągów w odstępie czasu
§ 58. Prowadzenie pociągu w przypadku jazdy na widoczność .
§ 59. Prowadzenie pociągu podczas ruchu dwukierunkowego po torze szlaku dwutorowego, przy czynnych obu torach
§ 60. Wjazd pociągu na tor zajęty
Rozdział VII. Powiadamianie drużyn pociągowych
§ 61. Rozkazy szczególne
§ 62. Ostrzeżenia
Rozdział VIII. Postępowanie drużyny trakcyjnej w czasie jazdy
§ 63. Postanowienia ogólne
§ 64. Postępowanie drużyn trakcyjnych gdy w pociągu jest więcej
czynnych pojazdów trakcyjnych
§ 65. Postępowanie przy pociągu pchanym
A. Pchanie elektrycznych zespołów trakcyjnych
Rozdział IX. Postępowanie drużyny trakcyjnej w -razie nadzwyczajnych wydarzeń w czasie prowadzenia pociągu
§ 66. Ogólne zasady postępowania w razie nadzwyczajnych wydarzeń
§ 67. Zasłabnięcie, zranienie i śmierć osób
§ 68. Wytyczne udzielania pierwszej pomocy
§ 69. Zatrzymanie pociągu na szlaku wielotorowym z niewiadomych
przyczyn
§ 70. Przeszkoda do jazdy na torze
§ 71. Postępowanie drużyny trakcyjnej przy odszukaniu przyczyny
spadku ciśnienia powietrza w przewodzie hamulcowym
§ 72. Postępowanie drużyny trakcyjnej po rozerwaniu pociągu
§ 73. Postępowanie drużyny trakcyjnej przy cofaniu pociągu ze szlaku
§ 74. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku uszkodzeń i zakłóceń w działaniu hamulców
§ 75. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku zbiegnięcia wagonów
§ 76. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku uszkodzenia wagonu w pociągu
§ 77. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku uszkodzenia pojazdu trakcyjnego na szlaku lub zaniku napięcia w sieci trakcyjnej
§ 78. Postępowanie drużyny trakcyjnej -w przypadku uszkodzenia
sieci trakcyjnej
§ 79. „E" Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku uszkodzenia
pantografu
§ 80. „E" Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku przerwy
w zasilaniu sieci trakcyjnej
§ 81. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku niezatrzymania
pociągu w miejscu wyznaczonym
§ 82. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku spostrzeżenia nie-
zamkniętych rogatek na przejeździe
§ 83. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku niezdolności do
pełnienia służby maszynisty lub młodszego maszynisty
§ 84. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku nie działania syreny lokomotywy
§ 85. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku zauważenia pęknięcia szyny
§ 86. Postępowanie drużyny trakcyjnej w przypadku zauważenia wyboczenia toru
§ 87. Postępowanie drużyny trakcyjnej w czasie gwałtownej ulewTy lub
przyboru wód
§ 88. Postępowanie drużyny trakcyjnej w czasie złej widoczności
§ 90 Postępowanie drużyny trakcyjnej przy przewozie przesyłek toksycznych
Rozdział X. Postępowanie drużyny trakcyjnej w okresie zimy
§ 91. Obsługa pojazdów trakcyjnych w okresie zimy
§ 92. Ogrzewanie pociągu
§ 93. Postępowanie drużyny trakcyjnej podczas prowadzenia
w warunkach zimowych
Rozdział XI. Manewry
§ 95. Postanowienia ogólne
§ 96. Pracownicy zatrudnieni przy manewrach
§ 97. Wykonywanie manewrów
§ 98. Manewry na torach głównych
§ 99. Manewrowanie przez przejazdy i przejścia
§ 100. Hamowanie manewrującego taboru
§ 101. Sprzęganie i rozprzęganie składu manewrowego
§ 102. Odrzucanie i staczanie wagonów
§ 103. Zabezpieczenie przed zbiegnięciem taboru, który nie m(oże być
uruchomiony własnym napędem .
Rozdział XII. Zakończenie pracy pociągowej i służby przez drużynę trakcyjna
§ 104. Zakończenie pracy pociągowej przez drużynę trakcyjną .
§ 105. Obowiązki drużyny trakcyjnej podczas zakończenia służby .
Rozdział XIII. Zachowanie ostrożności osobistej przez drużynę trakcyjną podczas pełnienia służby
§ 106. Dojście do pracy i postępowanie ria terenie PKP.....
§ 107. Przyjęcie pojazdu trakcyjnego i przygotowanie dio pracy
§ 108. Podczas przygotowania pociągu do odjazdu
§ 109. Podczas prowadzenia pociągu
§ 110. Podczas dokonywania manewrów przez drużynę trakcyjną (np. wyłączania wagonu ze składu pociągu)
§ 111. W razie konieczności wejścia pod pojazd trakcyjny bez kanału (na szlaku lub stacji)
§ 112. Podczas ogrzewania pociągów
§ 113. Podczas dokonywania przeglądu codziennego lub kontrolnego na „PPK"
§ 114. Zachowanie ostrożności osobistej podczas pracy przy urządzeniach elektrycznych
§ 115. Zachowanie ostrożności osobistej przy uszynianiu sieci trakcyjnej
Rozdział XIV. Postępowanie w przypadku ważniejszych uszkodzeń pojazdów trakcyjnych
§ 116. Usuwanie uszkodzeń w urządzeniach elektrycznych
§ 117. Uszkodzenie obwodu baterii akumulatorów
§ 118. Uszkodzenie elektrycznych przyrządów pomiarowych
§ 119. Uszkodzenie manometrów
g 120. Działanie przekaźników ochronnych lub palenie się bezpieczników
topikowych
§ 121. Uszkodzenie styczników wysokiego napięcia
§ 122. Uszkodzenie aparatów elektrycznych sterowania samoczynnego
§ 123. Zaklinowanie się zestawu kołowego
§ 124. Uszkodzenie zestawu kołowego
§ 125. Uszkodzenie resora
§'126. Grzanie się łożysk
§ 127. Uszkodzenie hamulca
§ 128. Uszkodzenie wyłączników ciśnieniowych
§ 129. Uszkodzenie zaworów bezpieczeństwa zbiornika głównego .
§ 130. Uszkodzenie czuwaka lub SHP
§ 131. „S" Ważniejsze uszkodzenia spalinowych pojazdów trakcyjnych
§ 132. „S" Przygotowanie spalinowych pojazdów trakcyjnych do transportu „na zimno"
§ 133. „E" Ważniejsze uszkodzenia elektrycznych pojazdów trakcyjnych
§ 134. „E" Przygotowanie elektrycznego pojazdu trakcyjnego do transportu „na zimno"
CZĘŚĆ II
Rozdział I. Lokomotywa serii SM30
1. Opis ogólny
§ Z. Dane techniczne
§ 3. Warunki uruchomienia silnika spalinowego.
§ 4- Oznaczenia symboli na rysunkach obwodów elektrycznych.
§ 5. Opis rozruchu silnika spalinowego rys. l
§ 6. Oględziny silnika spalinowego po rozruchu
§ 7, Obwody oświetlenia lokomotywy rys. 2
§ 8. Opis obwodu głównego przy połączeniu silników trakcyjnych w układzie szeregowym rys.
§ 9. Uruchomienie lokomotywy (jazda) (rys. 3, 4).
§ 10. Połączenie równoległe grup silników trakcyjnych (rys. 3, 4)
§ 11. Połączenie równoległe z osłabieniem pola wzbudzenia silników trakcyjnych (bocznikowanie)
§ 12, Rozrząd lokomotywy przy j.eździe awaryjnej (rys. 4)
§ 13. Urządzenia zabezpieczające silnik spalinowy
§ 14. Urządzenia zabezpieczające obwód główny (rys. 3, 4)
§ 15. Układ wodny lok. SM30 rys. 5
§ 16. Układ olejowy lok, SM30 rys. 7
§ 17. Układ paliwowy lok. SM30 rys. 8
§ 18. Układ pneumatyczny lok. SM3G rys. 10
§ 19. Sprężarka powietrzna
§ 20. Urządzenia hamulcowe
§ 21. Urządzenia przeciwpożarowe.
§ 22. Paliwo, oleje i smary stosowane na lok. SM30
§ 23. Wykaz urządzeń zaplombowanych, które maszynista sprawcfea przy
„PC"
Rozdział II. Lokomotywa serii SM41
§ 24. Opis ogólny.
§ 25. Dane techniczne.
§ 26. Warunki uruchomienia silnika spalinowego
§ 27. Elektryczny układ sterowania
§ 28. Oznaczenia symboli na rysunkach obwodów elektrycznych
§ 29. Opis rozruchu silnika spalinowego rys. 11
§ 30. Zatrzymanie silnika spalinowego rys. 12.
§ 31. Ładowanie baterii
§ 32. pbwód główny
§ 33. Uruchomienie i jazda lok. sterowanie samoczynne.
§ 34. Obwody rozrządu i regulacji wzbudzenia prądnicy głównej rys. 12,
rys. 16, rys. 17.
§ 35. Obwody oświetlenia i sygnalizacji.
§ 36. Jazda lokomotywy z bocznikowaniem silników trakcyjnych rys. 12,
15, 16, 17
§ 37. Jazda awaryjna jedną parą silników trakcyjnych
§ 38. Urządzenia czuwakowe
§ 39. Urządzenia zabezpieczające silnik spalinowy..
§ 40. Urządzenia zabezpieczające obwód główny
§ 41. Układ wodny lok. SM41 rys. 18.
§ 42. Układ olejowy silnika spalinowego lak, SM41 rys. 20.
§ 43. Układ paliwowy lok. SM41 rys. 21
§ 44. Układ pneumatyczny lok. SM41 rys. 23
§ 45. Sprężarka powietrzna
§ 46. Urządzenia hamulcowe.
§ 47. Urządzenia przeciwpożarowe
§ 48. Wykaz olejów i smarów stosowanych na lokomotywie
§ 49. Wykaz urządzeń zaplombowanych, które maszynista sprawdza przy
„PC"
Rozdział III, Lokomotywa serii SM42
Opis ogólny..
Dane techniczne
Warunki uruchomienia silnika spalinowego
Oznaczenia symboli na rysunkach obwodów elektrycznych
Opis działania urządzeń pomocniczych przed rozruchem silnika spalinowego
1. Opis obsługi podgrzewacza wody rys. 24
2. Opis obwodu silnika pompki paliwowej rys. 24
3. Opis obwodu silnika pompki olejowej wstępnego smarowania rys.
Rozruch silnika spalinowego rys. 25, 26.
1. Zasilanie przekaźnika rozruchu silnika spalinowego PRS
2. Zasilenie przekaźnika zatrzymania silnika PZS.
Rozruch silników spalinowych przy sterowani uwielokrotnym
Regulacja obrotów -silnika spalinowego.
Zatrzymanie silnika spalinowego rys. 25.
Uruchomienie i jazda lokomotywy rys. 32, 33, 34..
Uruchomienie i jazda lokomotywy ze zmodernizowanymi urządzeniami sterowniczymi rys. 35, 36
Jazda liniowa z bocznikowaniem silników trakcyjnych rys. 37
Jazda lokomotywy z bocznikowaniem silników trakcyjnych w lokomotywach zmodernizowanych rys. 36
Układ pracy manewrowej
Jazda awaryjna dwoma silnikami trakcyjnymi
Urządzenia zabezpieczające pracą silnika spalinowego
Awaryjne urządzenie wyłączające
2. Przekaźnik ciśnienia oleju PCO
3. Regulator bezpieczeństwa.
4. Siołwnik regulatora bezpieczeństwa
5. Termostaty..
Urządzenia zabezpieczające obwód główny
Zabezpieczenie ziemnozwarciowe rys. 28
2. Przekaźniki nadmiarowe
Układ wodny lok. SM42 rys. 38
Układ olejowy lok. SM42 rys. 40
Układ paliwowy lok. SM42 rys, 41
Układ pneumatyczny lok. SM42 rys. 43
Sprężarka powietrzna.
Urządzenia hamulcowe.
Urządzenia 'przeciwpożarowe.
Wykaz olejów i smarów stosowanych na lokomotywie..
Wykaz urządzeń zaplombowanych
Rozdział IV. Lokomotywa serii SM31.
§ 76. Opis ogólny
8 77. Dane techniczne.
5 78. Warunki uruchomienia siMka spalinowego..
§ 79. Oznaczenie symboli na rysunkach obwodów elektrycznych
§ 80. Opis działania urządzeń pomocniczych iprzed rozruchem silnika spalinowego
1. Obsługa podgrzewacza wiody typu P-40i
2. Opis obwodu silnika pomp paliwowych MP1, MP2 rys. 45
3. Obwód silnika pompki olejowej Mo rys. 45
5 81. Rozruch silnika spalinowego rys. 46.
1. Zasilanie przekaźnika rozruchu silnika spalinowego PRS
2. Zasilenie przekaźnika zatrzymania silnika spalinowego PZS
3. Zasilenie stycznika SP
4. Zasilenie przekaźnika PCR.
5. Zasilenie przekaźnika PPC i cewki stycznika SR
9 82. Regulacja obrotów silnika spalinowego rys. 46.
§ 83, Charakterystyka termostatów.
§ 84. Zatrzymanie silnika spalinowego rys. 46.
8 85. Opis obwodu ładowania baterii rys. 5,0
§ 86. Uruchomienie i jaada lokomotywy.
5 87. Jazda lokomotywy z osłabieniem pola wzbudzenia sil
89. Jazda awaryjna trzema silnikami trakcyjnymi
90. Jazda awaryjna przy niepracującej prądnicy pomocniczej rys. 55
91. Urządzenia zabezpieczające pracę silnika "spalinowego.
2. Przekaźnik ciśnienia oleju w regulatorze Woodwa.rda (PCW)
3. Przekaźnik ciśnienia oleju PCO
4. Regulator bezpieczeństwa silnika spalinowego
5. Siłownik regulatora bezpieczeństwa.
§'9.2. Urządzenia zabezpieczające obwód główny
1. Zabezpieczenie ziemnozwarciowe rys. 53
,2. Przekaźniki nadmiarowe rys. 52, 53
§93. Układ wodny lok, SM31 rys. 57
§ 94. Układ olejowy We. SM31 rys. 59
§ 95. Układ paliwowy lok. SM31 rys. 61
§•96. Układ .pneumatyczny lok. SM31 rys. 62.
§' 97. Sprężarka [powietrzna.
§ 98. Urządzenia hamulcowe rys. 62..
§ 99. Urządzenia przeciwpożarowe
§ 100. Wykaz olejów i smarów stosowanych na -lokomotywie . . . . .
§ 101. Wykaz urządzeń zaplombowanych, które maszynista sprawdza przy
„PC"
Rozdział V. Lokomotywa serii ST44
§ 102. Opis ogólny
§ 103, Dane techniczne.
§ 104. Przygotowanie silnika spalinowego do rozruchu przy codziennej eksploatacji
§ 105. Oznaczenia symboli na rysunkach obwodów elektrycznych
§ 106. Rozruch silnika spalinowego rys. 63, 64
§ 107. Oględziny silnika spalinowego po rozruchu
§ 108. Zatrzymanie silnika spalinowego
§ 109. Obwód ładowania baterii rys. 64
§ 110. Opis obwodu głównego .rys. 66
§ 111. Uruchomienie i jazda lokomotywy rys. 67, 68
§ 112. Regulacja mocy prądnicy głównej w zależności od obciążenia rys. 69
§ 113. Jazda lokomotywy z osłabianiem pola wzbudzenia silników trakcyjnych
(bocznikowanie) rys. 66
§ 114. Przygotowanie i jazda lokomotywy w układzie pracy wielokrotnej
§ 115. Jazda awaryjna z uszkodzonym silnikiem: trakcyjnym
§ 116. Sterowanie żaluzjami chłodnic rys. 70
§ 117i. Obwody czuwalka ry,s. 71
§ 118. Obserwacja urządzeń lokmotywy w czasie, jazdy
§ 119. Zmiana kabiny sterowniczej
§ 120. Urządzenia zabez.pieczające pracę silnika spalinowego.
1. Wyłącznik bezpieczeństwa
2. Wyłączniki ciśnieniowe typu RDM20
3. Menometr różnicowy KDM
4. Zabezpieczenie TRW, TRM
§ 121. Zabezpieczenie obwodu głównego
1. Przekaźnik ziemnowairciowy irys. 66
Zabezpieczenie przeciwpoślizgowe.
3, Lampki sygnalizacyjne..
Układ wodny lok. ST44 rys. 72 rys. 73.
Układ olejowy silnika spalinowego lok. ST44 rys, 74
Układ paliwowy lok. ST44 rys. 75
Układ pneumatyczny lok. ST44 rys. 76
Sprężarka powietrzna
Urządzenia przeciwpożarowe.
Wykaz olejów i smarów stosowanych na lokomotywie
ROZDZIAŁ VI. BUDOWA I DZIAŁANIE ZAWORÓW HAMULCOWYCH POJAZDÓW TRAKCYJNYCH SYSTEMU OERLIKONA
g. 131, Zawór maszynisty Oerlikona FV4a rys, 78
Zawór rozrządczy LStl rys. 79 .
ROZDZIAŁ VII. POMIARY ZESTAWÓW KOŁOWYCH POJAZDÓW TRAKCYJNYCH
S 133. Pomiary geometryczne zestawów kołowych pojaizdów
CZĘŚĆ III - OPISY OBWODÓW ELEKTRYCZNYCH I PNEUMATYCZNYCH POJAZDÓW TRAKCYJNYCH
ROZDZIAŁY GŁÓWNE :
ELEKTRYCZNY ZESPÓŁ TRAKCYJNY EN-57
LOKOMOTYWA SERII ET 21
LOKOMOTYWA SERII EU07
LOKOMOTYWA SERII ET 41
LOKOMOTYWA SERII ET 22
BUDOWA I DZIAŁANIE ZAWORÓW HAMULCOWYCH
Dane
TYTUŁ: VADEMECUM MASZYNISTY SPALINOWYCH I ELEKTRYCZNYCH POJAZDÓW TRAKCYJNYCH - 3 TOMY
AUTOR: PRACA ZBIOROWA
WYDAWNICTWO: ŚLĄSKA DYREKCJA OKRĘGOWA KOLEI PAŃSTWOWYCH
FORMAT: A5
ILOŚĆ STRON: 340 + 303 + 363
OPRAWA: TWARDA
STAN BLOKÓW: DOBRY (PRZYKURZONE BOKI BLOKU)
KOD: R7 P1
Dodatkowe informacje
W tytule przelewu proszę wpisać nick z allegro i nr. wylicytowanej aukcji
Książki starannie zapakowane wysyłane są w kopercie bąbelkowej po wcześniejszej wpłacie na konto
Nie wysyłamy za pobraniem
Odbiór osobisty w Antykwariacie:
Katowice ul. Janasa 11
Poniedziałek - Piątek w godz. 10-17
Sobota w godz. 10-13
Kontakt:
tel. 513340500
mail: antykwariat72@o2.pl
Wpłata na konto w BRE BANK: 22114020040000390274119780
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.