Kupując V-Ray Next dla Rhino na naszej aukcji otrzymasz:
- Komercyjną, wieczystą licencję V-Ray Next dla Rhino
- 1 licencję Master oraz 1 licencję Render Node
- Licencję do użytku firmowego lub domowego
- bezpłatną dostawę elektroniczną na adres email
- certyfikat licencyjny od autoryzowanego dystrybutora w Polsce
UWAGA! V-Ray Next dla Rhino jest kompatybilny z Rhino 5,6 (64bit)
Nowa generacja V-Ray NEXT dla Rhino już dostępna! Dzięki inteligentnym rozwiązaniom wyniki pracy będą osiągane szybciej i na wyższym poziomie. Funkcje takie jak analiza światła nowego typu, czy inteligentna redukcja szumów ułatwiają tworzenie niesamowitych opracowań. Adaptive Dome Light, czy ulepszona funkcja renderowania za pomocą GPU czyni tego V-Ray'a najszybszym z dotychczasowych.
V-Ray NEXT for Rhino 6 posiada niesamowitą zdolność do szybkiego renderowania obrazów zachowując całkowity realizm oraz pełną kontrolę nad procesem tworzenia. Z oprogramowania Vray korzystają znane na całym świecie studia, takich firm jak IKEA, Pure, Citroen, Siemens AG i wiele innych. Jeśli szukasz najlepszego rozwiązania do renderowania, V-Ray dla 3ds Max to najlepszy wybór. To uniwersalna aplikacja, uznana ze względu na szybkość, precyzję, bogatą listę funkcji i łatwość użytkowania.
Nowości i ulepszenia V-Ray NEXT dla Rhino:
- Adaptive Dome Light - Oświetlenie sceny bazujące na danym ujęciu liczy się średnio dwukrotnie szybciej. W przypadku niektórych scen wzrost prędkości liczenia jest siedmiokrotny.
- Nowa kamera typu skadruj i licz - Zaprojektowana na nowo V-Ray Physical Camera automatycznie ustawia poziom naświetlenia sceny, oraz kontroluje balans bieli.
- Renderowanie przy pomocy GPU dwukrotnie szybsze - Parametry renderowania GPU pozwalają na tworzenie scen na najwyższym poziomie przy pomocy nowej architektury liczenia, która jest dwukrotnie szybsza od dotychczasowej.
- Obsługiwane przez GPU renderowanie efektów typu volume - V-Ray GPU teraz pozwala na bardzo szybkie renderowanie efektów typu dym, ogień czy mgła.
- Interaktywny AI Denoiser - Błyskawicznie usuń szum z renderingów przy pomocy nowego inteligętnego denoiser-a NVIDII.
- Narzędzia analizy światła - Precyzyjnie mierzą poziom naświetlenia, renderują mapy termiczne ciepła, czy informacje numeryczne o intensywności naświetlenia.
***
V-Ray NEXT dla Rhino
V-Ray dla Rhino oferuje profesjonalistom z zakresu wizualizacji najnowocześniejsze rozwiązanie, które pozwala na tworzenie wysokiej jakości obrazów z niesamowitym realizmem. Wtyczka działa z Robert McNeel& Associates’ Rhinoceros, który jest dziś jednym z najpopularniejszych opartych na Windows narzędzi do modelowania NURBS. Użytkownicy Rhino z wielu dziedzin, począwszy od inżynierii aż do projektowania produktów i animacji traktują V-Ray jako szybki, prosty i ekonomiczny sposób na renderowanie najbardziej nowatorskich obrazów.
V-Ray dla Rhino zawiera wiele funkcji, w tym renderowanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem V-Ray RT, zoptymalizowane oświetlenie w oparciu o obiekt z nową funkcją oświetlenia wewnętrznego oraz efektywne zarządzanie pamięcią z wykorzystaniem obiektów Proxy.
SILNIK RENDERUJĄCY
- Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.
- Integracja z Rhino – V-Ray dla Rhino obsługuje 32-bitową wersję Rhino 4.0 oraz 32- i 64-bitową wersję Rhino 5.0.
- Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.
GEOMETRIA
- VRayProxy – VrayProxy jest niezastąpionym narzędziem, służącym do zarządzania pamięcią sceny i efektywnością renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są dynamicznie ładowane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając tym samym ważne zasoby pamięci RAM.
- Przemieszczenie (Displacement) – umożliwia kontrolowanie przemieszczenia poszczególnych materiałów i generowanie szczegółowej geometrii w czasie renderowania z maksymalną wydajnością pamięci.
MATERIAŁY I CIENIOWANIE
- Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.
- Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.
- VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.
- Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.
- Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.
- Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.
- Procedural Textures – wykorzystaj proceduralnie generowane mapy tekstur:
- Falloff Granite (spadający granit)
- Dirt (zabrudzenie)
- Marble (marmur)
- Rock (skała)
- Smoke Invert (dym)
- Leather (skóra)
- Snow (śnieg)
- SpeckleSplat (cętki)
- Stucco (tynk)
- Water (woda)
- Wood (drewno)
- Przestrzeń barw – umożliwia zarządzanie wartością gamma dla tekstur, wykorzystując opcje Linear, Gamma Corrected lub sRGB.
ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE
- Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.
- Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.
- Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.
SŁOŃCE I NIEBO
- RDK Sun – system V-RaySun/Sky jest kompatybilny z RDK Sun
- Opcje nieba – kontrolują właściwości nieba niezależnie od słońca
- Modele nieba – pozwalają użytkownikowi na określenie wyglądu nieba z wykorzystaniem Preetham et al, CIE Clear lub CIE Overcast models.
OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)
- Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.
- Ambient Occlusion – pozwala użytkownikom na generowanie cieniowania w oparciu bliskość obiektu oraz uwydatnienie szczegółów GI bez znaczącego zwiększania czasu renderowania.
- Retrace Threshold – pozwala na redukowanie artefaktów świetlnych oraz poprawę wyglądu błyszczącego odbicia i załamania światła, redukując czas renderingu.
KAMERY I OPTYKA
- Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.
- Efekty obiektywu Glare/Bloom – pozwalają na symulowanie naturalnych efektów obiektywu.
RENDERING OUTPUT
- V-Ray Frame Buffer (VFB) – Region Render precyzuje część sceny przeznaczonej do renderowania. Historia zmian jest zapisywana w VFB cache, upraszczając jego porównanie. Komparator ładuje dwa rendery bezpośrednio do VFB z jednoczesną kontrolą ich różnic. Material ID obsługuje kanały Material ID dla przetwarzania końcowego.
- Obsługa Rhino RDK – V-Ray dla Rhino obsługuje Rhino Document Sun, Edge Softening, Shutlining, oraz Displacement.
***
Wymagania systemowe:
V-Ray for Rhinoceros 5
- Processor: Intel® Pentium ® IV or compatible processor with SSE4.2 support
- RAM: 4 GB RAM and 4 GB swap minimum – recommended 8 GB or more RAM, 8 GB or more swap file
- TCP/IP: Only IPv4 is supported. IPv6 is currently not supported.
- Operating System: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
- Rhino: Rhino 5.14 or later (64-bit versions only)
- Supported GPU: Kepler-, Maxwell-, Pascal-, Turing-, or Volta-based NVIDIA cards
V-Ray for Rhinoceros 6
- Processor: Intel® Pentium ® IV or compatible processor with SSE4.2 support
- RAM: 4 GB RAM and 4 GB swap minimum – recommended 8 GB or more RAM, 8 GB or more swap file
- TCP/IP: Only IPv4 is supported. IPv6 is currently not supported.
- Operating System: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
- Rhino: Rhino 6.13.19058 or later
- Supported GPU: Kepler-, Maxwell-, Pascal-, Turing-, or Volta-based NVIDIA cards