Informacje o licencji:
- Komercyjna licencja V-Ray Next dla 3ds Max firmy ChaosGroup.
- Zawiera 1 licencję Master oraz 1 licencję Render Node
- Kompatybilny z 3ds Max 2013/3ds Max Design 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 oraz 2019 (64-bit)
- Licencja na 1 rok
Nowa generacja V-Ray NEXT dla 3ds Max już dostępna! Dzięki inteligentnym rozwiązaniom wyniki pracy będą osiągane szybciej i na wyższym poziomie. Funkcje takie jak analiza światła nowego typu, czy inteligentna redukcja szumów ułatwiają tworzenie niesamowitych opracowań. Adaptive Dome Light, czy ulepszona funkcja renderowania za pomocą GPU czyni tego V-Ray'a najszybszym z dotychczasowych.
V-Ray NEXT for 3ds Max posiada niesamowitą zdolność do szybkiego renderowania obrazów zachowując całkowity realizm oraz pełną kontrolę nad procesem tworzenia. Z oprogramowania Vray korzystają znane na całym świecie studia, takich firm jak IKEA, Pure, Citroen, Siemens AG i wiele innych. Jeśli szukasz najlepszego rozwiązania do renderowania, V-Ray dla 3ds Max to najlepszy wybór. To uniwersalna aplikacja, uznana ze względu na szybkość, precyzję, bogatą listę funkcji i łatwość użytkowania.
Nowości i ulepszenia V-Ray NEXT dla 3ds Max:
Adaptive Dome Light
Oświetlenie sceny bazujące na danym ujęciu liczy się średnio dwukrotnie szybciej. W przypadku niektórych scen wzrost prędkości liczenia jest siedmiokrotny.
Nowa kamera typu skadruj i licz
Zaprojektowana na nowo V-Ray Physical Camera automatycznie ustawia poziom naświetlenia sceny, oraz kontroluje balans bieli.
Renderowanie przy pomocy GPU dwukrotnie szybsze
Parametry renderowania GPU pozwalają na tworzenie scen na najwyższym poziomie przy pomocy nowej architektury liczenia, która jest dwukrotnie szybsza od dotychczasowej.
Obsługiwane przez GPU renderowanie efektów typu volume
V-Ray GPU teraz pozwala na bardzo szybkie renderowanie efektów typu dym, ogień czy mgła.
Interaktywny AI Denoiser
Błyskawicznie usuń szum z renderingów przy pomocy nowego inteligętnego denoiser-a NVIDII.
Narzędzia analizy światła
Precyzyjnie mierzą poziom naświetlenia, renderują mapy termiczne ciepła, czy informacje numeryczne o intensywności naświetlenia.
Funkcje V-Ray dla 3ds Max:
Renderowanie
- Szybsze śledzenie promieni
- Nowy progresywny silnik renderujący dla interaktywnego i produkcyjnego renderowania
- Maska renderowania pozwalająca określić regiony renderowania poprzez wybór obiektu lub maski obrazu
- Łatwe kontrolowanie widoczności obiektów w odbiciach i załamaniach
- Parametr Max Ray Intensity pozwalający na redukcję szumu wynikającego z obecności zbyt jasnych źródeł światła
- Szybsze renderowanie włosów ze wsparciem tolerancji zależnej od punktu widzenia
- Możliwość zapisu finalnego obrazu do formatu OpenEXR 2.0 i wykorzystania głębi obrazu
- Udoskonalony V-Ray RT GPU ze wsparciem dla dodatkowych kanałów renderowania
- Udoskonalony V-Ray RT CPU ze wsparciem dla SSS, VRaySkinMtl i VRayDirt (cieniowanie metodą Ambient Occlusion)
- Udoskonalony V-Ray RT ze wsparciem dla produktów iToo Software, takich jak Forest Pack czy RailClone
- Udoskonalony rozproszony rendering z funkcją automatycznego transferu zasobów i możliwością wyłączenia z zadania renderowania maszyny lokalnej
Oświetlenie
- Probabilistyczne próbkowanie światła dla zoptymalizowania renderingu scen z wieloma źródłami światła
Cienie
- Udoskonalone rozpraszanie podpowierzchniowe ze wsparciem dla oświetlenia opartego na obiektach i na śledzeniu promieni
- Nowy materiał VRaySkinMtl z warstwowymi odbiciami i przyjaznymi ustawieniami
- VRMats dla wymiany materiałów V-Ray pomiędzy aplikacjami
- Wsparcie OSL dla programowalnych shaderów
Geometria
- Narzędzie VRayClipper do tworzenia renderingów przekrojów i sekcji
- Obiekty typu metaball ze wsparciem renderowania ukrytych powierzchni
Workflow
- Uproszczony interfejs użytkownika z łatwym dostępem do najczęściej używanych funkcji
- Szybkie ustawienia wraz z kolekcją zdefiniowanych ustawień od producenta
- Nowy pasek narzędzi V-Ray umożliwiający szybki dostęp do popularnych opcji
- Nowa dokumentacja dostępna online
- Ulepszony bufor ramki V-Ray z dodatkową kontrolą korekcji koloru
- Udoskonalone efekty obiektywu, wspierane bezpośrednio przez bufor ramki V-Ray
- Wsparcie dla OpenColor IO dla zaawansowanego zarządzania kolorami
- Integracja z programem Alembic ze wsparciem dla włosów i cząsteczek
- Udoskonalone narzędzie Lens Analyzer
Dodatkowe funkcje
- Wsparcie dla tagów bazujących na obiektach w nazwach VRayHDRI
- Wsparcie dla tagów Mari <UDIM> i Mudbox <UVTILE> dla VRayHDRI
- Wsparcie dla projekcji Ground Environment w VRayHDRI
- Wsparcie dla wektora przesunięcia Ptex dla każdego typu obrazu
Rekomendowane wymagania systemowe:
- Windows 64bit: 7 SP1 lub nowszy
- 3ds Max 2013 / 3ds Max Design 2013 (lub nowsze) - wersje 64bit
Wymagania sprzętowe:
- Procesor Intel Pentium IV (64bit) lub odpowiedni procesor AMD wspierający technologię SSE2 lub nowszą
- 4GB pamięci RAM (Rekomendowane 8GB lub więcej)
- 4GB pamięci wirtualnej (Rekomendowane 8GB)