Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 55,00 zł
- FIAT DUCATO 14^ MOCOWANIE ŁAPA DPF 2.3 JTD EU6
- 73 zł z dostawą
- 1599,00 zł
- ECU FIAT DUCATO 2.3 52059434 MJD 9DF.A2
- 1629 zł z dostawą
- 6,53 zł
- OE FIAT PODKŁADKA WTRYSKIWACZA DUCATO 2.3, 3.0 JTD
- 17,52 zł z dostawą
USUWANIE DPF OFF FIAT DUCATO 2.3 2.8 JTD 3.0 ŚLĄSK (5308071570)
Opis
GRAND SERVICE
Koziegłówki ul. Myszkowska 21,
42 – 350 Koziegłowy,
NIP: 649 195 52 13
REGON: 276516959
biuro@grandservice.pl
tel. 882 010 069
tel. 34 314 00 04
Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek
8.00 - 17.00
Sobota
8.00 - 14.00
Konto bankowe
98 1050 1591 1000 0090 7369 4664
W tytule przelewu prosimy podać:
LOGIN Z ALLEGRO
Odbiór osobisty po przedpłacie
1. Usługa odbywa się po zalicytowaniu i wpłacie na konto ING Bank Śląski S.A. 98 1050 1591 1000 0090 7369 4664
2. W przypadku zakupu ratalnego należy skontaktować się z nami w celu weryfikacji danych do udzielenia kredytu, dopiero po akceptacji przez bank można dokonać opcji "kup teraz".
3. Termin usługi należy ustalić telefonicznie.
4. Usługa trwa od 4 do 8 godzin.
5. Klient we własnym zakresie powinien dostarczyć pojazd do warsztatu w celu wykonania usługi.
6. Po usłudze klient otrzymuje certyfikat poprawności oprogramowania.
Przedmiotem aukcji jest usunięcie filtra cząstek stałych DPF / FAP
FILTRY CZĄSTEK STAŁYCH DPF/FAP
Nie jest tajemnicą, że filtry cząstek stałych to utrapienie dla wielu właścicieli aut z nowymi silnikami wysokoprężnymi. Wiemy, że większość konstrukcji jest skandalicznie niedopracowana, przez co uniemożliwiają one normalną eksploatację samochodu. Wbrew temu, co twierdzą niektórzy producenci, filtry nie są „dożywotnie", ich trwałość to zwykle ok. 80-150 tys. km. Do tego dochodzi fakt, że każda awaria osprzętu silnika: zaworu EGR, układu paliwowego, przepływomierza lub turbosprężarki ma wpływ na szybsze zużycie się filtra DPF / FAP . Wymiana filtra cząstek stałych oznacza wydatek rzędu kilku-kilkunastu tys. złotych. Jedynym skutecznym sposobem pozbycia się problemu jest usunięcie programowe i mechaniczne filtra DPF / FAP.
KORZYŚCI Z USUNIĘCIA FILTRA DPF /FAP
- Lepsza dynamika samochodu.
- Zmniejszone zużycie paliwa wynikające z braku potrzeby dopalania filtra.
- Brak ryzyka utraty mocy często w bardzo ważnych momentach (wyprzedzanie).
- Koniec problemu z podnoszącym się stanem oleju (i jego rozrzedzaniem).
- Unikniecie kosztownej wymiany filtra.
JAK TO ROBIMY ?
1. Przeprowadzamy diagnostykę komputerową, celem potwierdzenia lub wykluczenia konieczności usunięcia filtra DPF / FAP
2. Proponujemy optymalne rozwiązanie ( dopalanie, czyszczenie lub usunięcie filtra )
3. Jeżeli zachodzi konieczność usunięcia filtra DPF / FAP przeprowadzamy stosowne adaptacje układu filtra
4. Modyfikujemy indywidualnie oprogramowanie sterownika w zakresie układu filtra cząstek stałych (nie wgrywamy gotowców z internetu jak to robi część konkurencji)
5. Usuwamy mechanicznie z układu wydechowego wkład filtra DPF / FAP pozostawiając fabryczną obudowę.
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z NASZYCH USŁUG ?
- Korzystamy z oryginalnego, najnowocześniejszego i legalnego sprzętu oraz oprogramowania renomowanych firm (Alientech, DimSport, VC Power Team). Niektóre warsztaty wykorzystują chiński kabelek z Allegro, który niestety może spowodować trwałe i nieodwracalne uszkodzenie Twojego komputera w samochodzie, dlatego na wstępie dobrze jest upewnić się na jakim sprzęcie pracuje dany serwis.
- Nasi programiści mają wieloletnie doświadczenie w modyfikacji oprogramowania sterowników ECU.
- Oferowane przez nas metody są w pełni bezpieczne. Jako jedyni na rynku oferujemy wieczystą gwarancję.
- Jesteśmy warsztatem ubezpieczonym z tytułu OC. Ubezpieczenie zawarliśmy w PZU, która jest gwarantem wypłacalności i bezproblemowości w likwidacji szkód powstałych w trakcie napraw, ale też po naprawach.
- Wydajemy certyfikat.
CENA:
749 zł mechanicznie z wydechu + programowo
(Cena za modyfikację z pełną diagnostyką samochodu przed i po modyfikacji)
UWAGA PROMOCJA ŁĄCZONA: DPF + CHIP W CENIE OD 1078,40 ZŁ
POSIADAMY HAMOWNIE 4 x 4
WSPÓŁPRACA
Dla warsztatów podejmujących stałą współpracę oferujemy rabat , bezpłatne szkolenie i zapewniamy bezproblemowe wejście w branżę usuwania filtrów cząstek stałych i elektroniki ogólnie.
Sprawdź opinie o naszym serwisie:
http://dobrymechanik.pl/mechanicy/kozieglowki/grand-service.html
Najczęściej zadawane pytania:
1) Czy po usunięciu będzie się coś świecić na zegarach?
Dokonujemy odpowiednich adaptacji jednym z najlepszych obecnie testerów diagnostycznych dostępnych na rynku i modyfikujemy prawidłowo oprogramowanie sterownika co powoduje, że kontrolki od DPFa nie świecą się.
2) Czy filtr jest widoczny w komputerach serwisowych?
Po usunięciu DPF komputer widzi cały czas 100 % sprawności filtra DPF . Program jest zrobiony tak, że z autem jest normalna komunikacja i diagnostyka . Zostaje cała tabela błędów – więc można jechać na serwis nawet ASO i nie powoduje to dalszych problemów diagnostycznych z autem. Serwis nie zajmujący się bezpośrednio modyfikacjami oprogramowania (czyli np.ASO) nie ma możliwości wglądu do oprogramowania sterownika silnika i zmian tam zastosowanych.
3) Czy pozostają widoczne ślady po usunięcia filtra ?
Mechanicznie usuwamy filtry w taki sposób aby pozostawić jak najmniej śladów ingerencji lub jeśli jest to możliwe to żeby nie było nic widać.
4) Czy wykonując powyższe czynności uniknę kłopotliwego dopalania a tym samym zwiększania poziomu oleju?
Tak, poprawne usunięcie DPF gwarantuje ,ze samochód nie będzie wypalał filtra , oraz nie będzie przybywało oleju
5) Jak wygląda gwarancja na usunięcie filtra ?
Gwarancja jest wieczysta - wychodzimy z założenia, że modyfikacja ma być zrobiona najlepiej jak pozwalają warunki techniczne w danej chwili więc nie powinna mieć ona terminu. Dodatkowo funkcjonuje ubezpieczenie naprawy oraz dostanie Pan/Pani Certyfikat potwierdzający gwarancję i rekomendację portalu dobry mechanik
6) Jak wygląda spalanie po usunięciu filtra ?
Spalanie nie powinno podnieść się , najczęściej obserwowany jest spadek spalania. Jest to niewielka ilość ale niektórzy Klienci obserwują spadek w postaci 0,2-0,3 na 100km.
7) Czy proces usunięcia filtra jest odwracalny?
Tak. Można wgrać oryginalne oprogramowanie sterownika silnika i zamontować nowy filtr cząstek stałych.
8) Czy samochód będzie kopcił?
Samochód nie będzie kopcił jeśli poza zapchanym DPFem jest w pełni sprawny. Diesle w naturze mają lekkie przy kapcanie przy przeciążeniu (które ma ograniczać filtr cząstek DPF) i takie też przy kapcanie może się pojawić. Nie jest ono natomiast objawem złej pracy silnika czy też uszkodzenia. Do sprawdzenie zadymienia podczas usługi wykorzystujemy dymomierz, który pozwala nam monitorować zadymienie przy modyfikacji softu i ewentualnie ocenić czy nie jest ono nadmierne i nie wymaga jakiejś naprawy osprzętu lub dodatkowo np. wyłączenia zaworu EGR.
9) Czy podwyższający się poziom oleju silnikowego jest niebezpieczny?
Jak najbardziej tak, ponieważ podczas dopalania filtra część niespalonego paliwa dostaje się do skrzyni korbowej i rozrzedza olej. Spadek jakości paliwa pomieszanego z ropą jest niebezpieczny w przypadku czułych elementów, które należy smarować czyli szczególnie panewek na wale korbowym oraz wirnika turbosprężarki.
10) Czy poziom oleju będzie się nadal podnosił po usunięciu filtra DPF?
Nie. Poziom oleju nie będzie się podnosił ponieważ usunięte jest z oprogramowania całkowicie dopalanie filtra i dodatkowe dawki dopalające.
11) Czy po usunięciu filtra trzeba wymienić olej silnikowy?
Jeśli nie zauważono widocznego wzrostu poziomu oleju wtedy należy wymienić olej i filtr oleju ale nie jest to obligatoryjne. Natomiast jeśli zauważono choćby minimalny wzrost poziomu oleju w silniku wtedy koniecznie trzeba wymienić olej i filtr na świeży!
Usługę wymiany oleju po usunięciu filtra DPF zalecamy wszystkim Klientom i można ją wykonać w naszym serwisie podczas usuwania filtra DPF.
Nadal nie wiesz gdzie usunąć DPF w swoim samochodzie ??
Nie czekaj i zadzwoń do nas! Tel.: 512 202 175 ; 34/314 00 04
Grand Service ul. Myszkowska 21, 42-350 Koziegłówki
e-mail: biuro@grandservice.pl
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.