DPF (filtry suche) i FAP (filtry mokre) potrafią być kłopotliwe i drogie w eksploatacji. Ich budowa jest skomplikowana. Ponadto filtry bardzo szybko ulegają uszkodzeniom – zwłaszcza, gdy auto porusza się tylko w ruchu miejskim. Częściowym rozwiązaniem jest wypalanie filtrów, czyli uzyskanie odpowiedniej temperatury spalin poprzez jazdę na wysokich obrotach silnika i przy stałej prędkości. Jednak taki zabieg zwykle tylko częściowo usuwa problem, który potrafi szybko powrócić. Wymiana filtrów DPF lub FAP (zwykle filtry wytrzymują do 100 000 km przebiegu) wiąże się z ogromnymi kosztami, których każdy kierowca wolałby uniknąć.
Kosztowne wymiany, nieefektywne wypalanie filtrów, znacząca utrata mocy, ryzyko uszkodzenia silnika – te i wiele innych argumentów przemawiają za tym, aby wyprogramować filtr cząstek stałych. To najlepsze rozwiązanie problemu, z którego skorzystało wielu kierowców. Jeżeli Twoje auto wyposażone jest w którykolwiek z filtrów cząstek stałych – przyjedź do nas. Prowadzimy warsztat, w którym profesjonalnie zajmujemy się problemem związanym z obsługą filtrów cząstek stałych – zarówno DPF (filtrów suchych), jak i FAP (filtrów mokrych)
Wyprogramowujemy obsługę DPF FAP ze sterownika silnika bezpowrotnie. Komputer po takiej modyfikacji nie wprowadza samochodu w proces wypalania DPF/FAP.
Wyprogramowanie filtrów DPF i FAP rozwiązuje problem raz na zawsze
Zapraszamy do współpracy serwisy samochodowe oraz klientów indywidualnych.