Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 9210,00 zł
- DENSO Tester systemu diagnostycznego DST-i - narzędzie diagnostyczne KUBOTA
- darmowa dostawa
- 349,00 zł
- ThinkDiag Mini – Przenośny tester diagnostyczny OBD II
- 359,99 zł z dostawą
Urządzenie diagnostyczne ST-OBD firmy S-TECH (2962407736)
Opis
Witam wszystkich Allegrowiczów do sprzedania mam Urządzenie diagnostyczne ST-OBD
używałem go w warsztacie przez kilka miesiecy sprawdza sie znakomicie
zakupione u producena za kwotę 1760 zł teraz sprzedaje bo zakupiłem serwisowego kts
urzadzenie jest w stanie idealnym udzielam gwarancji możliwość wystawienia faktury
Opis
Urządzenie diagnostyczne ST-OBD jest uniwersalnym czytnikiem informacji diagnostycznych do samochodów zgodnych ze standardem OBDII/EOBD/JOBD.
Właściwości:
obsługuje wszystkie protokoły OBDII
uniwersalne, pasuje do większości współczesnych samochodów
proste w obsłudze
legalne oprogramowanie w komplecie z urządzeniem
bezpłatne aktualizacje oprogramowania
obsługa, program, instrukcja w całości w języku polskim
wykresy odczytywanych parametrów
pomiary przyspieszenia i mocy - testy drogowe
wyjątkowo odporna aluminiowa obudowa
dwa złącza: RS232 i USB urządzenie automatycznie wykrywa sposób podłączenia
wygodna plastikowa walizka
Obsługiwane protokoły komunikacji: ISO9141-2
ISO-14230 (KWP2000)
J1850 VPW
J1850 PWM
ISO15765-4 (magistrala CAN)
W praktyce za pomocą urządzenia można przeprowadzić diagnostykę we wszystkich współczesnych samochodach zgodnych ze standardem OBDII/EOBD/JOBD.
System OBDII został wprowadzony obowiązkowo w USA dla samochodów sprzedawanych po 1996 roku. W Europie obowiązek stosowania norm OBDII został wprowadzony po 2001 roku, a w Polsce po 2002. Wielu producentów wprowadziło jednak system OBDII wcześniej. W uproszczeniu można przyjąć, że samochody wyposażone w system OBDII posiadają charakterystyczne 16-pinowe złącze.
Urządzenie podłącza się do złącza diagnostycznego pojazdu i do komputera PC lub laptopa z zainstalowanym oprogramowaniem diagnostycznym.
Urządzenie można podłączyć do komputera za pomocą złącza RS232 (w starszych komputerach) lub złącza USB (w nowszych komputerach). Po podłączeniu urządzenie automatycznie wykrywa, które złącze jest używane.
Przyrząd posiada własny procesor samodzielnie obsługujący komunikację z pojazdem według standardów ISO9141-2, ISO-14230-4 (KWP2000), ISO-14230 (KWP2000), J1850 VPW, J1850 PWM oraz ISO15765-4 (CAN). Zastosowanie mikrokontrolera oraz odpowiedniego układu elektronicznego zmniejsza wymagania współpracującego z urządzeniem oprogramowania jak i wymagania sprzętowe używanego do diagnostyki komputera.
Zastosowanie
Przy wykorzystaniu urządzenia ST-OBD z oprogramowaniem S-TECH Diag można:
Odczytywać kody błędów (DTC) silnika standardowe oraz specyficzne dla producenta,
Kasować kody błędów silnika oraz kontrolkę "check engine" (MIL),
Odczytywać "zamrożone ramki",
Wyświetlać informacje z czujników takich jak: Prędkość obrotowa silnika (RPM), Obciążenie (Calculated Load Value), Temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature), Status układu paliwowego (Fuel System Status), Prędkość (Vehicle Speed), Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim), Długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim), Podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure), Kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance), Temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature), Ilość przepływającego powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate), Położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position), Wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims), Ciśnienie paliwa (Fuel Pressure),
Zapisywać odczytywane dane do pliku w celu późniejszej analizy,
Testować sondy lambda,
Prezentować na wykresie dane odczytywane z czujników,
Zmierzyć osiągi pojazdu w trakcie jazdy – pomiary przyspieszenia, mocy i momentu obrotowego,
Drukować raporty z przebiegu sesji diagnostycznej.
Bardziej zaawansowani użytkownicy mogą skorzystać z terminala umożliwiającego wydawanie dowolnych komend do ECU pojazdu.
NOWOŚĆ! Za pomocą urządzenia ST-OBD i programu S-TECH Diag można sprawdzić osiągi pojazdu. Taka funkcja programu jest bardzo przydatna dla każdego mechanika, montażysty instalacji gazowych, fana tuningu oraz każdego kierowcy, który chce porównać osiągi swojego auta przed i po modyfikacjach silnika, regulacji instalacji gazowej itp. Program jest idealny do przeprowadzania pomiarów porównawczych przed i po naprawie lub tuningu, pomiaru przyspieszenia na benzynie i na gazie.
W czasie testów drogowych można zmierzyć przyspieszenie pojazdu w dowolnym zakresie prędkości. Ze względu na wygodę użytkownika obsługa programu podczas jazd testowych została ograniczona do minimum, pomiar rozpoczyna się automatycznie po ruszeniu pojazdu i kończy po osiągnięciu zadanej prędkości, a nie tak jak na torach wyścigowych od zapalenia się zielonego światła. Dzięki temu wyeliminowany został błąd czasu reakcji kierowcy. W trakcie przeprowadzania pomiarów na ekranie wyświetlana jest aktualna prędkość, dokładny czas pomiaru oraz rysowany jest wykres prędkości. Aby nie odwracać uwagi kierowcy w czasie trwania pomiaru program informuje kierowcę o aktualnym stanie pomiaru za pomocą czytelnych sygnałów dźwiękowych.
W równie prosty sposób można zmierzyć przybliżone wartości mocy i momentu obrotowego. Program samoczynnie dokona pomiarów, narysuje wykres, zaznaczy miejsca wystąpienia wartości maksymalnych oraz wyświetli wyniki. Powyższe funkcje idealnie nadają się do sprawdzania efektów tuningu oraz przy dokładnym dostrajaniu instalacji gazowych.
Program umożliwia wydruk raportu z sesji diagnostycznej. Ta funkcja programu pozwala na szybką obsługę klienta i doskonale sprawdza się w warsztatach samochodowych i na stacjach diagnostycznych. Przy przeprowadzaniu sesji diagnostycznej wystarczy połączyć się z pojazdem, wcisnąć przycisk “Wydruk protokołu” w głównej zakładce programu i wpisać dane pojazdu. Program sam odczytuje wszystkie parametry silnika podczas generowania raportu i drukuje raport z wynikami sesji diagnostycznej. Pełna diagnostyka samochodowa zgodnie z normami OBDII
Pakiet programów S-TECH Diag służy do diagnostyki pojazdu za pomocą urządzeń diagnostycznych ST-E3, ST-E4 oraz ST-OBD. Składa się z programu diagnostycznego ST-DIAG, programu do wizualizacji zapisanych danych ST-GRAPH, programu ST-TERM przeznaczonego dla zaawansowanych użytkowników oraz programu ST-TINY - okrojonej wersji programu ST-DIAG.
Oprogramowanie umożliwia pełną diagnostykę silnika zgodnie z normami OBDII. W niektórych pojazdach możliwe jest również odczytywanie kodów błędów z automatycznej skrzyni biegów.
Możliwości programu ST-DIAG:
Odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC) standardowych oraz specyficznych dla producenta,
Odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC) standardowych oraz specyficznych dla producenta,
Baza danych z opisami 1500 kodów w języku polskim,
Kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL),
Odczyt zamrożonych ramek,
Odczyt statusu ciągłych i nieciągłych monitorów diagnostycznych,
Graficzna wizualizacja danych odczytywanych z czujników,
Możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy,
Wyświetlanie informacji z czujników takich jak:
Prędkość obrotowa silnika (RPM),
Obciążenie (Calculated Load Value),
Temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature),
Status układu paliwowego (Fuel System Status),
Prędkość (Vehicle Speed),
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim),
Długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim),
Podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure),
Kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance),
Temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature),
Przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate),
Położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position),
Wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims),
Ciśnienie paliwa (Fuel Pressure),
i inne,
Pomiary osiągów w trakcie jazdy - przyspieszenia pojazdu, mocy i momentu obrotowego,
Widok zegarów z podstawowymi parametrami - prędkość, obroty, obciążenie, tempratura, chwilowe zużycie paliwa
Drukowanie raportów z przebiegu sesji diagnostycznej.
Podstawową funkcją programu ST-Diag jest odczytywanie i kasowanie kodów błędów oraz kontrolki "check engine", odczyt zamrożonych ramek i informacji z czujników. Jednakże warto zwrócić uwagę także na inne funkcje programu.
Za pomocą programu ST-DIAG i urządzenia diagnostycznego połączonego z komputerem przenośnym można sprawdzić osiągi pojazdu. Taka funkcja programu jest bardzo przydatna dla każdego mechanika, montażysty instalacji gazowych, fana tuningu oraz każdego kierowcy, który chce porównać osiągi swojego auta przed i po modyfikacjach silnika, regulacji instalacji gazowej itp. Program jest idealny do przeprowadzania pomiarów porównawczych przed i po naprawie lub tuningu, pomiaru przyspieszenia na benzynie i na gazie.
W czasie testów drogowych można zmierzyć przyspieszenie pojazdu w dowolnym zakresie prędkości. Ze względu na wygodę użytkownika obsługa programu podczas jazd testowych została ograniczona do minimum, pomiar rozpoczyna się automatycznie po ruszeniu pojazdu i kończy po osiągnięciu zadanej prędkości, a nie tak jak na torach wyścigowych od zapalenia się zielonego swiatła. Dzięki temu wyeliminowany został błąd czasu reakcji kierowcy. W trakcie przeprowadzania pomiarów na ekranie wyświetlana jest aktualna prędkość, dokładny czas pomiaru oraz rysowany jest wykres prędkości. Aby nie odwracać uwagi kierowcy w czasie trwania pomiaru program informuje kierowcę o aktualnym stanie pomiaru za pomocą czytelnych sygnałów dźwiękowych.
W równie prosty sposób można zmierzyć przybliżone wartości mocy i momentu obrotowego. Program samoczynnie dokona pomiarów, narysuje wykres, zaznaczy miejsca wystąpienia wartości maksymalnych oraz wyświetli wyniki. Powyższe funkcje idealnie nadają się do sprawdzania efektów tuningu oraz przy dokładnym dostrajaniu instalacji gazowych.
NOWOŚĆ! Zakładka z widokiem wskaźników umożliwia oglądanie podstawowych danych takich jak prędkość, obroty, obciążenie, tempratura czy chwilowe zużycie paliwa na zegarach, takich jak na desce rozdzielczej w samochodzie. Można nawet wybrać jeden z 3 kolorów podświetlenia deski. Tę zakładkę można wykorzystywać jako prosty komputer pokładowy. Dla ułatwienia wyświetlane na zegarach wartości są widoczne również w postaci liczbowej pod każdym zegarem.
Program umożliwia wydruk raportu z sesji diagnostycznej. Ta funkcja programu pozwala na szybką obsługę klienta i doskonale sprawdza się w warsztatach samochodowych i na stacjach diagnostycznych. Przy przeprowadzaniu sesji diagnostycznej wystarczy połączyć się z pojazdem, wcisnąć przycisk “Wydruk protokołu” w głównej zakładce programu i wpisać dane pojazdu. Program sam odczytuje wszystkie parametry silnika podczas generowania raportu i drukuje raport z wynikami sesji diagnostycznej.
Wszystkie programy wchodzące w skład pakietu S-TECH Diag dostępne są w całości w wersji polskiej oraz angielskiej. Pakiet został opracowany przez firmę S-TECH i jest cały czas rozwijany. W przyszłości zostaną dodane kolejne moduły.
Dodatkowo każdy klient przy zakupie urządzenia diagnostycznego ST-E3, ST-E4 lub ST-OBD otrzymuje login i hasło do sekcji download, z której można pobierać nieodpłatnie nowe wersje oprogramowania.
Program ST-GRAPH przeznaczony jest do odczytywania i wizualizacji danych z czujników zapisanych podczas sesji diagnostycznych. Wybrane czujniki z dowolnej sesji przeprowadzonej w przeszłości są prezentowane w postaci wykresów.
Program ST-TERM jest prostym terminalem przeznaczonym do komunikacji z samochodem za pomocą tekstowych komend wydawanych bezpośrednio do sterownika pojazdu - zalecane wyłącznie dla zaawansowanych użytkowników.
NOWOŚĆ! Moduł ST-TINY to okrojona wersja ST-DIAG pojawiająca się na ekranie w niewielkim oknie, które pozostaje zawsze na wierzchu - nakłada się na wierzch innych programów nie przeszkadzając im w pracy. Została zaprojektowana do równoległej pracy z innymi programami np. do regulacji instalacji gazowej przy jednoczesnym podglądzie parametrów pracy samochodu. Umożliwia oglądanie na ekranie wykresów od jednego do pięciu wybranych parametrów.
Wymagania sprzętowe
komputer klasy PC (laptop, stacjonarny)
procesor klasy i486 lub lepszy
karta graficzna i monitor pracujące w rozdzielczości minimum 800x600
wolne złącze szeregowe RS232 (lub przejściówka USB-RS)
10MB wolnego miejsca na dysku
Wymagania programowe
Windows w wersji 95, 98, NT, 2000, XP, Vista
Interfejs diagnostyczny ST-S2 wersja USB
Opis
Urządzenie zastępuje produkowany wcześniej interfejs ST-S1. Urządzenie produkowane jest w dwóch wersjach: RS232 i USB. Zobacz opis urządzenia ST-S2 w wersji RS232.
Interfejs umożliwia przeprowadzenie diagnostyki w samochodach wyposażonych w linie diagnostyczne K i L, samą linię K lub podwójną linię K. Przełączanie pomiędzy liniami K i L następuje automatycznie.
Urządzenie podłącza się z jednej strony do złącza diagnostycznego pojazdu za pomocą odpowiedniego kabla a z drugiej strony do złącza USB komputera PC lub laptopa z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem diagnostycznym.
Urządzenie w wersji USB można bezpiecznie podłączać przy uruchomionym komputerze . Przed pierwszym podłączeniem urządzenia należy zainstalować sterowniki dostarczane prze firmę S-TECH razem z urządzeniem.
Testowany pojazd nie musi być wyposażony w złącze OBDII. Za pomocą kabli odpowiednich do danego modelu samochodu można diagnozować również starsze pojazdy niezgodne z normą OBDII.
Zastosowanie
Za pomocą interfejsu ST-S2 oraz odpowiedniego oprogramowania można przeprowadzać diagnostykę pojazdu oraz inne operacje serwisowe.
Urządzenie przeznaczone jest do pracy z następującymi programami diagnostycznymi:
VAG-COM (do wersji 4.09)
diagnostyka pojazdów VW, Audi, Seat, Skoda w rocznikach 1992-2004
diagnostyka pojazdów VW, Audi, Seat, Skoda w rocznikach 1992-2004
Vol-FCR
diagnostyka pojazdów Volvo w rocznikach 1996-2001
TECH2 wersja niewymagająca klucza sprzętowego (tylko wersja RS)
diagnostyka pojazdów Opel w rocznikach 1997-2004
Carsoft BMW wersje niewymagające klucza sprzętowego (tylko wersja RS)
diagnostyka pojazdów BMW w rocznikach 1987-2004
Możliwości urządzenia zależą wyłącznie od zastosowanego oprogramowania, przykładowo stosując program VAG-COM firmy Ross-Tech można przeprowadzić pełną obsługę serwisową samochodów z grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) podobnie jak przy wykorzystaniu oryginalnego urządzenia serwisowego VAS-5051/50152 lub VAG-1551/1552.
Szczegółowy opis programów znajduje się w dziale programy.
Przykładowe zastosowania:
kasowanie kodów błędów silnika, poduszek, immobilizera, ABS, klimatyzacji i innych systemów pojazdu,
kasowanie inspekcji olejowych,
odczytywanie bieżących parametrów samochodu (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.),
adaptowanie kąta wtrysku, przepustnicy, regulacja obrotów, zapłonu itp.,
programowanie immobilizera i kluczyków.
Zobacz porównanie urządzeń ST-E4, ST-OBD oraz ST-S2!
Wykonanie
Układ elektroniczny urządzenia ST-S2 USB
Urządzenie diagnostyczne ST-S2 wersja USB jest wykonane w technologii SMD (montaż powierzchniowy). Montaż elementów SMD jest zautomatyzowany i wykonywany przy pomocy wyspecjalizowanej linii produkcyjnej.
Interfejs wykonany z wysokiej jakości elementów renomowanych producentów. Ze względu na podwyższone wymagania warunków warsztatowych urządzenie posiada wysoką odporność mechaniczną na udary, wilgotność, zmiany temperatur.
Aluminiowa anodowana obudowa jest odporna na upadki i uszkodzenia mechaniczne, zgniecenia i pęknięcia. Specjalne bufory zabezpieczają urządzenie oraz jednostkę sterującą samochodu przed przepięciami i wyładowaniami elektrostatycznymi.
Urządzenie jest zabezpieczone przez przypadkami zwarcia linii K i L do masy lub do zasilania (np. typowy problem w niektórych nowszych samochodach Volkswagen z nieoryginalnymi radioodbiornikami, powodujący nieodwracalne uszkodzenie większości urządzeń diagnostycznych).
W celu ułatwienia wizualnej kontroli działania, urządzenie wyposażone jest w 3 diody LED wskazujące na poprawne zasilanie urządzenia oraz wskazujące poprawność komunikacji pomiędzy komputerem a sterownikiem diagnozowanego pojazdu. Umożliwiają one również błyskawiczne wykrycie przepalonego bezpiecznika na zasilaniu gniazda diagnostycznego, zwarcia linii K do masy itp.
Zawartość zestawu
urządzenie diagnostyczne ST-S2 wersja USB,
kabel USB o długości 1,8m,
instrukcja obsługi,
gwarancja,
płyta ze sterownikami USB.
Zestaw nie zawiera kabla do podłączenia samochodu do urządzenia. Dla pojazdów zgodnych z OBDII będzie potrzebny dodatkowo kabel OBDII, dla samochodów starszych należy dokupić kabel pasujący do danego modelu samochodu. Istnieje również możliwość zakupu kabla bez wtyczki, który umożliwia podłączenie interfejsu do nietypowych złącz. Sprawdź poniżej dostępne akcesoria.
Zestaw nie zawiera oprogramowania diagnostycznego.
Współpracujące programy
Oprogramowanie do obsługi interfejsu należy zakupić we własnym zakresie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie producenta :
http://interfejsy-diagnostyczne.s-tech.pl/
info TOM.SERWIS@OP.PL
TEL 661-554-728
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.