Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 162,00 zł
- ŚCIĄGACZ SWORZNI KULISTYCH JONNESWAY - ŁÓDŹ
- 172,99 zł z dostawą
- 454,56 zł
- Lemiesz dziobowy ze śrubami, prawy Eberhardt
- 468,55 zł z dostawą
Ursa - zadbany, mały, dzielny jacht morski (6439942917)
Opis
Sprzedam balastowy jacht morski "Nautilus", typ Ursa - znana i ceniona konstrukcja Władysława Zawadzkiego z laminatu GRP. Zarejestrowany w PZŻ (POL 1325) jako statek morski z zatwierdzoną nazwą. Jacht został zbudowany w roku 1984 z myślą o poważnej żegludze, z większym niż wystarczający zapasem wytrzymałości i stateczności: solidne, zalaminowane wręgi i podłużnice, lekko przewymiarowana grubość poszycia, dwie pary want, zdwojony achtersztag, topsztag + stensztag, wszystko o średnicy 6 mm. Aluminowy bom i maszt wymienione po roku 2000 (oryginalne były drewniane) wraz z olinowaniem stałym. Długość 6,65 m, szerokość 2,2 m, zanurzenie 1,1 m (finkil wypełniony ołowiem). Pomiarowa powierzchnia żagla 19,5 m. kw., pełnolistwowy grot i duża genua po czterech sezonach na wodzie, może kilka razy postawiony genaker i nieco starsze: większa i lżejsza genua oraz mały fok/kliwer. Dwa kabestany Kowalika. Cztery płytkie bakisty w kokpicie, głęboki achterpik. Wewnątrz mała część kuchenna z dwupalnikową maszynka na gaz na kardanie i zlewem z dopływem wody zaburtowej i ze zbiornika, stół nawigacyjny, szafki pod stołem i zlewem i zakrywane jaskółki po obu burtach w przedniej połowie jachtu. Nominalnie cztery koje, jednak tylko trzy są pełnowymiarowe (dwie pojedyncze hundkoje i prawoburtowa koja dziobowa - lewoburtowa jest raczej dla dziecka). Stół oparty na pilersie podmasztowym położony do poziomu koi daje dużą powierzchnię do spania w przedniej części jachtu. Na wyposażeniu kotwica z liną, odbijacze, nigdy nie używane pagaje, praktycznie nowy bardzo długi bosak, środki ratunkowe etc. Osprzęt z nierdzewki - kosze rufowy i dziobowy, gniazdo na flagsztok, podnoszone jarzmo silnika przyczepnego, sztormreling.
Pływałem na tym jachcie od jego nowości, pierwszy właściciel, przyjaciel rodziny, użytkował go do roku 2007, potem jacht stał w hangarze. Kupiłem go na początku 2014 roku i zleciłem przeprowadzenie remontu profesjonalistom z przystani "Marina" w Szczecinie. Cały kadłub został dokładnie wyszlifowany i pokryty nowymi farbami dobrej klasy, wymieniono wszystkie okna i luki oraz ich obramowania, uszyto nowe materace i wymieniono wszystkie szoty, cumy i część fałów. Wartość prac i materiałów zbliżyła się do 20 tysięcy zł. Na sezon 2015 wykonano nową zejściówkę i odświeżenie pozostałych elementów drewnianych (gretingi itp). Na sezon 2016 została wykonana nowa instalacja elektryczna - lampy hotelowe i nawigacyjna LED, nowa skrzynka rozdzielcza, przewody, gniazda 12V w kajucie i wodoszczelne w kokpicie - umożliwiają długie korzystanie z nawigacji, nowy akumulator żelowy. Zgodnie z regułami sztuki, co drugi sezon nowy antifouling.
Jacht żegluje świetnie i jest bardzo dzielny i bezpieczny w trudnych warunkach. Osiąga bez problemu 4-5 węzłów przy 3B na większości kursów względem wiatru. We wtorek 16 sierpnia br mieliśmy okazję "zaliczyć" niezapowiadany sztorm 8-9B, z porywami powyżej 30 m/s na podejściu do Ueckermunde - mimo małych rozmiarów jacht sprawował się świetnie i zachowywał lepiej niż dużo większe "nefrytopodobne" niemieckie jachty w zasięgu wzroku. Wtedy jechaliśmy baksztagiem 7 węzłów na samym grocie bez najmniejszego problemu.
W 2015 kupiliśmy za 4900 zł fabrycznie nowy silnik Mercury 5 KM w najlepszej wersji, z długą kolumną i ładowaniem akumulatora. Silnik jest jeszcze na gwarancji, ma skrupulatnie wyliczane godziny (teraz ok 40 mth) i regularnie przeprowadzany serwis u autoryzowanego przedstawiciela firmy. Pracował tylko na paliwie premium (bez higroskopijnych biododatków). Do silnika jest linia paliwowa z zewnętrznym zbiornikiem 12l kupiona w 2016, uszyty przez moja mamę pokrowiec oraz coś w rodzaju jarzma umożliwiającego zostawienie go zamkniętego w kabinie w trakcie dłuższego postoju w niepewnym miejscu. Podana tu cena jachtu nie obejmuje silnika, jednak oczywiście silnik z wyposażeniem może zostać sprzedany wraz z jachtem za dodatkową opłatą. Cena obejmuje natomiast solidne łoże zimowe i plandekę dla jachtu - łoże jest "transportowalne" (dwuosiowa przyczepa, jednak bez rejestracji).
Jacht jest naprawdę gotowy do sezonu i można w każdym momencie nim wypłynąć. Można go oglądań na przystani ZSM w Świnoujściu Łunowie po wcześniejszym umówieniu się pod numerami 601 600 092 lub 609 884 291. Nie ma możliwości przejęcia z jachtem miejsca na tej przystani. Dla poważnie zainteresowanych jest szansa na więcej zdjęć na maila. Docierających czymś innym niż samochodem możemy odebrać np z dworca PKP. Sprzedaję tylko dlatego, że przesiadamy się na większy jacht.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.