Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia (6794237699)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 10:09 dnia 03.07.2018 r.

Kategoria: Gry
Lokalizacja: Gliwice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 6794237699


Opis

okładka
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier (Ebook)
Autor: Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2017
Liczba stron (w wersji papierowej): 456
ISBN: 978-83-283-3085-6
kontakt

allegro@ebookpoint.pl

tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.

W tej książce między innymi:
  • organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
  • pisanie gier planszowych
  • tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
  • korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
  • tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
  • optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia

Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!


Aram Cookson wykłada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje się w technologii Unreal Engine.

Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doświadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4.

Clinton Crumpler jest starszym grafikiem środowiskowym w Microsoft Studios. Wcześniej pracował jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje się w grafice środowiskowej.
payu
zaufane opinie
unity, animacja, programowanie gier, tablet, grafika, tworzenie gier, gra, grafika 3d, aplikacja, facebook, c#, projektowanie, projektowanie gier, renderowanie, mapowanie, gry komputerowe, smartfon, 3d, css, javascript, telefon, kurs, książka, podręcznik, tutorial,ebp-kat-programowanie-gier,

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.