UNO DLA DZIECI POKEMON KARTY UNO GRA KARCIANA
Edycja UNO POKEMON
- jest bardzo podobna do zwyklej wersji słynnej gry UNO
- polega to na pozbyciu jak najszybszym pozbyciu się swoich kart, ale dodatkowo masz radość grając z bohaterami i obrazkami z niesamowitego świata PIKACHU
- To idealny pomysł, aby zagrać w coś nowego i ciekawego
Świetna gra dla całej rodziny. Posiada nieskomplikowane zasady, a dostarcza sporo radości i satysfakcji.
SPECYFIKACJA
- Typ: Gra karciana
- Czas gry [min]:15
- Liczba graczy:2 - 10
- Wiek:7+
- Płeć: Chłopiec, Dziewczynka
- Wymiary opakowania[mm]: 92 x 146 x 19
- Seria: POKEMON Przeznaczenie: Dla dzieci
- W pudełku znajduje się 112 kart z bohaterami Pokemon
ZALETY KART
- Uczą :
✔ skupienia
✔ przewidywania ruchów przeciwnika,
✔ planowania,
✔ ćwiczą pamięć
✔ interakcji werbalnych
- Jest świetnym sposobem na spędzanie czasu z rodziną
- Łatwa do nauki
- Twoje dziecko jest zafascynowane grając w grę ze swoimi ulubionymi bohaterami
ZASADY GRY:
Najpierw rozdaje się po 7 kart każdemu graczowi i jedną z talii kładzie się na środek.
Grę rozpoczyna osoba po lewej stronie rozdającego. Gracz musi dopasować swoją kartę numerem, kolorem lub symbolem do odkrytej karty. Jeżeli gracz nie posiada żadnej karty pasującej do tej odkrytej, musi pociągnąć kartę z talii. Jeśli wyciągnięta karta pasuje do odkrytej, jeszcze w tej samej kolejce gracz może ją dołożyć. Jeżeli nie - ruch ma kolejny gracz. Nie ma przymusu w dokładaniu kart.
W talii są także karty specjalne takie jak:
- Postój - następny gracz traci (stoi) kolejkę
- Zmiana kierunku (jak As w kunjo) - karta zmieniająca kierunek gry
- Weź dwie - następny gracz bierze dwie karty
- Wybierz kolor + Weź cztery - zagrywający kartę deklaruje zmianę koloru na dowolnie przez siebie wybrany, następny gracz bierze 4 karty
- Wybierz kolor - zagrywający kartę deklaruje zmianę koloru na dowolnie przez siebie wybrany (jeden z kolorów dostępnych w grze)
Jeżeli gracz zostaje z jedną kartą na ręku musi krzyknąć UNO (co oznacza jeden). Jeżeli tego nie zrobi musi dociągnąć 3 karty, ale tylko wtedy, gdy chociaż jeden z graczy zauważy jego przeoczenie. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart.