Tylny spoiler jest jedną z najprostszych modyfikacji samochodu, która da twojemu samochodowi zupełnie inny wygląd.
Spoilery nie tylko zapewniają oryginalny wygląd auta, ale także odpowiednio ustawione mogą polepszyć jego własności aerodynamiczne, zmniejszając opór powietrza, ustateczniając lub zwiększając nacisk tylnych kół na jezdnię zapewniając maksymalną przyczepność.
ZAWSZE MARZYŁEŚ ABY TWOJE AUTO MIAŁO SPOILER!
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
DUŻO SKLEPÓW OFERUJE SPOILERY:
*WYKONANE Z TWORZYWA SZTUCZNEGO ABS LUB FRP, CO MOŻE GROZIĆ URWANIEM SIĘ SPOILERA PODCZAS JAZDY Z WYŻSZYMI PRĘDKOŚCIAMI!!!
*BEZ REGULACJI KĄTA NACHYLENIA I SYMETRYCZNYM PROFILEM CO PRAKTYCZNIE SPROWADZA SPOILER WYŁĄCZNIE DO ROLI OZDOBY!!!
OFEROWANY PRZEZE MNIE SPOILER:
*WYKONANY JEST Z WYSOKIEJ JAKOŚCI ALUMINIUM 6061 CO GWARANTUJE TRWAŁOŚĆ NAWET PRZY NAJWYŻSZYCH PRĘDKOŚCIACH PRZY ZACHOWANIU MINIMALNEJ WAGI!!!
*POSIADA REGULACJĘ KĄTA NACHYLENIA I NIESYMETRYCZNY PROFIL DZIĘKI CZEMU MAKSYMALNIE POPRAWIA AERODYNAMIKĘ SAMOCHODU!!!
ŁATWA INSTALACJA BEZ WIERCENIA DZIUR W POKRYWIE BAGAŻNIKA!!!
WYSTARCZY PRZYMOCOWAĆ SPOILER DZIĘKI REGULOWANYM UCHWYTOM U GÓRY NASZEJ POKRYWY BAGAŻNIKA (JAK NA PRZYKŁADOWYM ZDJĘCIU)!!!
POJEDYŃCZE SKRZYDŁO O PROFILU NIESYMETRYCZNYM SPRAWI, ŻE TWOJE AUTO NIE TYLKO BĘDZIE WYGLĄDAĆ JAK WYJĘTE Z NEED FOR SPEED LUB SZYBKICH I WŚCIEKŁYCH, LECZ TAKŻE POPRAWI AERODYNAMIKĘ TWOJEGO SAMOCHODU, CHOĆ NIE NALEŻY DO KONSTRUKCJI O NAJWYŻSZEJ WYDAJNOŚCI!!!
Specyfikacja:
Materiał: wysokiej jakości aluminium 6061 poddane obróbce CNC
Kolor: czarny
Styl: pojedyńcze skrzydło o profilu niesymetrycznym
Waga: 2.9kg
Długość całkowita: 105cm
Szerokość skrzydła: 8cm
Wysokość wspornika: 10cm
Tolerancja wymiarowa: +/- 2cm.
Pakiet zawiera:
1 x spoiler skrzydłowy
2 x aluminiowy wspornik
W zestawie ze wszystkimi śrubami i akcesoriami!
Zdjęcia przedstawiają propozycję montażu.
Jeśli kogoś interesuje co daje taki spojler w praktyce można przeczytać ciekawą pracę na ten temat:
http://kms.polsl.pl/mi/pelne_11/17.pdf
W streszczeniu spoiler z pojedynczym skrzydłem o profilu niesymetrycznym z bocznymi lotkami o całkowitej długości 100cm przy prędkości 30m/s (108km/h) i ustawiony pod najbardziej optymalnym kątem, czyli według badań od 20 do 23 stopni do poziomej powierzchni, powinien dać około 400N (około 40kg) dodatkowego nacisku na tylnej osi.