Uniwersalny intercooler J-Line od Mishimoto Czarny
Niewielka chłodnica, która wiele potrafi - ten uniwersalny przedni intercooler został zaprojektowany, aby poradzić sobie z mocą 500 KM, nawet przy swoim kompaktowym rozmiarze. Testowany na najmocniejszym Hyundai Genesis Coupe na świecie, intercooler Mishimoto J-Line doskonale sprawdzi się w samochodach, z ograniczoną przestrzenią z przodu. W większości przypadków linia J pozwoli Ci zwiększyć moc, jednocześnie nie zmuszając do usuwania belki zderzaka. Jak wszystkie intercoolery Mishimoto, J-Line jest wykonany z aluminium 6061 i doskonale spawany metodą TIG.
Kolor: Czarny
- Uniwersalne dopasowanie zachowuje większość fabrycznych belek zderzaka
- Całkowity rozmiar: 29,5" x 7,5" x 3,75" / Rozmiar rdzenia: 22" x 7,2" x 3,75"
- Wlot i wylot: 2,5" / Grubość ścianki zbiornika: 4 mm / Maksymalne ciśnienie: 40 PSI
- Wytrzymałe, jednoczęściowe odlewane zbiorniki końcowe z aluminium radzą sobie z wysokimi ciśnieniami boost
- Dożywotnia gwarancja Mishimoto
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).