Unity w akcji (7126802928)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 16:14 dnia 02.07.2018 r.

Kategoria: Gry
Lokalizacja: Gliwice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 7126802928


Opis

okładka
Unity w akcji (Ebook)
Autor: Joe Hocking
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2017
Liczba stron (w wersji papierowej): 384
ISBN: 978-83-283-3520-2
Promocja 69,00 zł 48,30 zł
kontakt

allegro@ebookpoint.pl

tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 8.00–16.00)

Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Unity w akcji

Warunkiem zbudowania dobrej gry jest staranne opracowanie jej mechaniki, czyli poszczególnych akcji i systemu tych akcji. Gry, które odniosły największy sukces, charakteryzują się innowacyjną i interesującą mechaniką. Niemniej nawet jeśli już opracowałeś projekt gry, łącznie z jej mechaniką, grafiką i dźwiękiem, potrzebujesz bardzo dobrego narzędzia, aby utworzyć grę, która osiągnie sukces i zyska popularność. Takim narzędziem jest Unity — zintegrowane środowisko do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity. Wyczerpująco przedstawiono kolejne kroki podejmowane podczas pisania gry w Unity. Nauka została oparta na przykładach: w książce znalazło się kilka projektów różnych gier. Opisano również metody wdrażania gier na różnych platformach, między innymi internetowej i mobilnej — Unity jest środowiskiem w pełni niezależnym od platformy sprzętowej. Nie zabrakło również informacji o narzędziach przydatnych do projektowania grafiki 3D oraz o innych zasobach, dzięki którym praca programisty staje się efektywna i bardzo satysfakcjonująca!

W tej książce omówiono między innymi:
- programowanie poruszania się postaci po świecie 3D, raycasting i sztuczną inteligencję
- zasoby takie jak modele i tekstury: tworzenie i import
- GUI oraz implementację interaktywnych urządzeń i elementów w grze
- obsługę krótszych i dłuższych ścieżek dźwiękowych
- komunikację z internetem oraz obsługę różnych platform sprzętowych

Unity — i oto stworzysz zadziwiający świat dla swoich graczy!


Joseph Hocking jest inżynierem oprogramowania. Specjalizuje się w tworzeniu interaktywnych aplikacji. Pracuje w firmie Synapse Games, gdzie zajmuje się programowaniem gier internetowych i mobilnych, takich jak ostatnio wydana Tyrant Unleashed. Jest również wykładowcą w Columbia College Chicago. Mieszka w Chicago.


payu
zaufane opinie
c#, tworzenie gier, programowanie gier, programowanie, silnik gry, gry komputerowe, monodevelop, unity 5, unity, tim, gry trójwymiarowe, projektowanie gier, implementacja, ontriggerenter 2d, gra fizyczna w unity, sterowanie postacią, incredible machine, springjoint2d, tworzenie gry, games, physics 2d, kurs, książka, podręcznik, tutorial,,

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.