Unity. Przewodnik projektanta gier (7124937831)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 14:09 dnia 02.07.2018 r.

Kategoria: Gry
Lokalizacja: Gliwice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 7124937831


Opis

okładka
Unity. Przewodnik projektanta gier (Ebook)
Autor: Mike Geig
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2015
Liczba stron (w wersji papierowej): 416
ISBN: 978-83-283-0024-8
Promocja 69,00 zł 44,85 zł
kontakt

allegro@ebookpoint.pl

tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 8.00–16.00)

Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
  • tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
  • efektywnie pracować z zasobami w Unity;
  • stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
  • przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
  • wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
  • szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
  • implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
  • tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
  • wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
  • zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
  • używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
  • zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
  • dopracować i wdrożyć grę.

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!


* W książce wykorzystano Unity wersjach 4.1 i 4.2.

** Dodatkowe materiały do książki możesz pobrać >>> TU.

payu
zaufane opinie
kod, projektowanie, python, aplikacje, mvc, firma, programowanie aplikacji, instancje, visual basic, ddd, flash, multimedia, eksploracja danych, komunikacja sieciowa, javaserver faces, arkusz kalkulacyjny, tworzenie gier, przechowywanie danych, filtry, postgresql, kurs, książka, podręcznik, tutorial,unity, animacja, programowanie gier, tablet, grafika, tworzenie gier, gra, grafika 3d, aplikacja, facebook, c#, projektowanie, renderowanie, projektowanie gier, mapowanie, gry komputerowe, smartfon, 3d, informatyka, css, javascript, kurs, książka, podręcznik, tutorial,c#, tworzenie gier, programowanie gier, programowanie, silnik gry, gry komputerowe, monodevelop, unity 5, unity, tim, gry trójwymiarowe, projektowanie gier, implementacja, ontriggerenter 2d, sterowanie postacią, gra fizyczna w unity, incredible machine, springjoint2d, tworzenie gry, games, physics 2d, kurs, książka, podręcznik, tutorial,ebp-kat-programowanie,ebp-kat-programowanie-gier,ebp-kat-informatyka

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.