Księgarnia obcojęzyczna poleca książkę:
User Generated Branding Innovatives Markenmanagement (Ulrike Arnhold)
- Tytuł: User Generated Branding Innovatives Markenmanagement
- Autor: Ulrike Arnhold
- Wydawca: Gabler
- Data wydania: 2010-08-01
- Oprawa: Paperback
- Ilość stron: 480
- Wymiary: 21.01 x 14.81 x 2.77 cm
- Język: Angielski
- Waga: 580.6g
OPIS:
From a brand management perspective Ulrike Arnhold analyses the impact of interactive marketing programmes in Web 2.0 evaluating user generated content as a tool of the brand communication mix.
WYSYŁKA:
- paczki wysyłamy od 3-5 dni roboczych od zakupu/wpłaty wg.cennika z zakładki "dostawa"
- książki wysyłane są z Polski
- darmowa dostawa kurierem przy zakupie powyżej 400 zł
- możliwy odbiór osobisty
KONTAKT:
m.cydzik@hotmail.com / tel. 606192623