Sprzedam książkę w stanie dobrym+ :
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki? / Robert Heath ; przekład Agnieszka Nowak.
Tytuł oryginału Hidden power of advertising
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Wydawca
Adres wydawniczy Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006.
Opis fizyczny 168 stron ; 21 cm.
TWybór marki.
Reklama -- aspekt psychologiczny.
Konsumenci -- preferencje.
Reklama -- metody
Marketing
ISBN 8374890126
Bez pieczątek i podpisów. Książka cała, czysta w środku. Okładka miękka nieco podniszczona.
POLECAM !!
Listy zwykłe : ekonomiczny i priorytetowy wysyłam na odpowiedzialność kupującego !!
więcej zdjęć czy info na e-maila
PRZY ZAKUPIE DWÓCH LUB WIĘCEJ KSIĄŻEK PROSZĘ O KONTAKT W CELU USTALENIA KOSZTÓW PRZESYŁKI
syp_gora_biol