Układ dolotowy Ramair Abarth Fiat 500 esseesse 595
Osłona termiczna firmy RAMAIR jest rozwiązaniem łączącym funkcjonalność z wysokiej jakości filtrem.
Dostarczany z dwuczęściową osłoną termiczną filtra
W komplecie wszystkie wymagane nakrętki, śruby i wsporniki
Dokładna instrukcja montażu
Zestaw pozwala na zwiększenie przepływu powietrza w porównaniu z fabrycznym wyposażeniem dolotu powietrza.
Zastępuje wszystkie fabryczne przewody dolotowe aż do wlotu turbo.
Poprawa osiągów
Mając za sobą wiele lat doświadczeń zespół rozwojowy Ramair gwarantuje, że dane rozwiązanie będzie pasowało do danego pojazdu. Niezależnie od tego, czy zestaw jest montowany w standardowym pojeździe, czy w pojeździe już dostrojonym, możesz być pewien pozytywnego przyrostu wydajności, jaki zapewni.
Filtr o wysokim przepływie
Wykonany przy użyciu unikalnej dwuwarstwowej pianki o wysokiej wydajności, wewnętrznej konstrukcji ze stali nierdzewnej oraz satynowej czarnej bazy obliczanej na odpowiedni przepływ.
Osłona termiczna wycinana laserowo CNC
Wycinana przy użyciu najnowocześniejszej technologii laserowej, zmontowana przy użyciu nitów lotniczych i pokryta specjalnie opracowanym czarnym lakierem proszkowym. Są to te same technologie które Ramair stosuje w swoim sprzęcie do sportów motorowych.
Zestaw montażowy i szczegółowa instrukcja montażu
Każdy zestaw Ramair jest sprawdzany dwukrotnie przed zapakowaniem, aby upewnić się, że wszystkie wymagane części znajdują się w pudełku i są gotowe do szybkiego i łatwego montażu.
Pasuje do:
Abarth 500/595/695 1.4T (IHI Turbo) 2008 – 2019
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).