Ubezpieczenie stabilizatora DJI Care Refresh RSC 2 KOD elektroniczny
Kompleksowa ochrona
DJI Care Refresh to kompleksowe 12-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie. W przypadku uszkodzenia za niewielką opłatą (165 PLN za pierwszą wymianę i 230 PLN za drugą wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nienoszącym śladów użytkowania.
Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę
DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody Twojego stabilizatora. Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie wraku sprzętu do centrum serwisowego producenta.
Czuj się jak VIP
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Jak to działa?
Po dokonaniu zakupu i uiszczeniu zapłaty, w ciągu kilku minut wysyłany jest specjalny kod na adres email podany w danych konta allegro.
Po otrzymaniu kodu DJI Care Refresh, należy przejść na stronę DJI i aktywować ubezpieczenie, podając numer kodu oraz numer seryjny urządzenia, do którego ochrona ma zostać przypisana.
Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 30 dni od aktywacji kamery.
Gdy zdarzy się wypadek
- Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
- Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
- Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 165 PLN za pierwszą wymianę i 230 PLN za drugą wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
- Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia
DJI Care Refresh nie obejmuje:
- Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
- Skradzionego lub porzuconego produktu.
- Dodatkowych akcesoriów.
- Celowej utraty produktu.
- Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
- Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Jak aktywować ubezpieczenie?
- Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).
- Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.
- Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active
- W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail).
- Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój sprzęt jest już bezpieczny!