Ubezpieczenie do DJI Osmo Action
Sprzedawany kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zakupie kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu.
Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh
DJI Care Refresh to kompleksowe ubezpieczenie Twojej kamery, dzięki któremu możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie.
Ubezpieczenie można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia.
Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę
DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody Twojej kamery. Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie wraku sprzętu do centrum serwisowego producenta.
Jak to działa?
Po dokonaniu zakupu i uiszczeniu zapłaty, w ciągu kilku minut wysyłany jest specjalny kod na adres email podany w danych konta allegro.
Po otrzymaniu kodu DJI Care Refresh, należy przejść na stronę DJI i aktywować ubezpieczenie, podając numer kodu oraz numer seryjny urządzenia, do którego ochrona ma zostać przypisana.
Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 30 dni od aktywacji kamery.
Gdy zdarzy się wypadek
- Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
- Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
- Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 139 PLN za pierwszą wymianę i 179 PLN za drugą wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
- Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia
DJI Care Refresh nie obejmuje:
- Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
- Skradzionego lub porzuconego produktu.
- Dodatkowych akcesoriów.
- Celowej utraty produktu.
- Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
- Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Gdy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.