Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2300,00 zł
- Zderzak tylny Combat tył VW Amarok 4x4 Offroad
- 2350 zł z dostawą
- 349,00 zł
- 4x ORYGINALNY dekielek felg RANGE ROVER VELAR L560
- 369 zł z dostawą
Opis
Na sprzedaż posiadam Uaz jest z 1974 roku,
Przeszedł gruntowny remont, część rzeczy zrobił poprzedni właściciel a część ja.
Samochód nie był męczony na żadnych rajdach przeprawowych itp. jedyne co to weekendowo wjeżdżał jakiś lżejszy teren. Docelowo miał posłużyć do wyjazdu na rajd ZŁOMBOL we wrześniu tego roku i dojechać z nami nad zatokę biskajską w Hiszpanii lecz niestety ekipa się troche zmieniła i musimy się przesiąść na inny samochód.
UAZ ma odmalowane i zakonserwowane mosty, ramę, podwozie i felgi, lakier na karoserii jest w bardzo ładnym stanie, na wiosnę odmalowałem także ramkę przedniej szyby i nadstawki drzwi(w niektórych wspawałem nowe mocowania bo poprzednie były zmęczone przez korozje) dodatkowo samochód otrzymał nową plandekę i stelaż plandeki nowej generacji. Jeżeli chodzi o silnik, jest zamontowana jednostka 3.0 d z mercedesa, niezawodny i wytrzymały silnik i o dziwo nawet nie tak dużo pali. Skrzynia biegów i reduktor zostały oryginalne z uaza (tak samo mosty i reszta podzespołów.
Silnik również przeszedł remont, ma zamontowane nowe wtryski paliwa, zregenerowaną pompę wtryskową, nowe świece żarowe, przekaźnik świec żarowych, rozrusznik po regeneracji, nowa pompa wody i wymienione wszystkie filtry oraz oleje.
Z dodatkowego wyposażenia są halogeny dalekosiężne na dachu, zamontowana nagrzewnica z forda focusa i zawór w kabinie żeby nie trzeba było otwierać maski za każdym razem (jest znacznie bardziej wydajna od oryginalnej), gniazdo zapalniczki, cyfrowy wskaźnik napięcia oraz fotele z innego samochodu z pełną regulacją i zagłówkami (nie mam pojęcia z jakiego ale na pewno wygodniejsze od oryginalnych „karkołamaczy”) oraz metalowa skrzynia przykręcona do podłogi w bagażniku zamykana na kłódkę żeby można było coś zostawić bez obaw że ktoś ukradnie.
Do auta posiadam sporo części które mogę dorzucić po dogadaniu, między innymi: klatka stalowa na rajdy (jest przykręcana, więc wrazie czego można wymienić oryginalny stelaż na nią w ciągu pół godziny) i plandeka uszyta specjalnie do tej klatki, drugi bak paliwa (obecnie zamontowany jeden aby samochód był lżejszy), drugą zdecydowanie bardziej wydajną chłodnice od sportowego samochodu oraz projekt w autocad’zie przewodów do podłączenia tej chłodnicy które można zrobić na zamówienie, dwa nowe wentylatory spal które miały zostać zamontowane na chłodnice, serwo hamulców, jakąś inną nagrzewnice, jeszcze dwa halogeny i sporo różnych drobnych pierdół.
Dwa miesiące temu pokonałem UAZ’em trase Wrocław-jezioro Charzykowskie-Wrocław jednego dnia, trasa miała prawie 1000km i samochód spisał się bez najmniejszego problemu
UAZ zarejestrowany na 7 osób
Pewnie zapomniałem czegoś jeszcze dodać ale dużo tego jest, jak masz jakieś pytania to pisz lub dzwoń
Podana cena obejmuje samochód + całe dodatkowe wyposażenie które opisałem w ogłoszeniu
Możliwa zamiana za Żuka, Nyse, Barkasa, Skode 1203 lub Avie najlepiej w wersji osobowej
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.