szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot? zobacz więcej aktualnych ofert

TwojaSala.pl - PROFESJONALNY PORTAL INTERNETOWY (1250487428)



Licytacja: 1,00 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 11:31 dnia 07.10.2010 r.

Kategoria: Serwisy internetowe
Lokalizacja: Piekary Śląskie


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 1250487428


Opis

Portal TwojaSala.pl

Portal TwojaSala.pl jest serwisem, którego głównym zadaniem jest prezentacja ofert obiektów organizujących wesela, konferencje oraz inne przyjęcia.

 

Portal został skonstruowany tak, aby pretendować do miana najlepszego portalu na polskim rynku i w określonym czasie pokonać wszystkie portale konkurencyjne. Porównując go do pozostałych portali tego typu widać, że posiada największą ilość możliwości, co więcej portal zdecydowanie wyróżnia się pod względem wizualnym na tle konkurencji (jest to szczególnie bardzo ważny aspekt przy tematyce związanej z branżą weselną).

Prace nad TwojaSala.pl rozpoczęły się w maju 2009 roku. Portal ruszył w styczniu 2010 roku. Zaczynając od kilkunastu odwiedzin dziennie, teraz ma ich średnio około 800 dziennie. Bardzo ważne jest to, iż portal pomimo aktualnie wysokiej liczby odwiedzających go osób wchodzi dopiero w fazę wzrostu odwiedzalności. Pozycjonowanie portalu na takim rynku jest naprawdę pracochłonne i zajmuje sporo czasu. Zadaniem tym zajmuje się jedna z lepszych firm pozycjonujących na rynku.


Statystyki z 31 dni: 24.08.2010 - 23.09.2010
27 624 odwiedzin, 
163 811 odsłon 
23 081 UU
 


Portal posiada zaawansowany panel administracyjny, w którym znajduje się bardzo duża liczba funkcji do zastosowania. Portal jest właściwie w pełni zautomatyzowany, na każdym etapie kontaktu z klientem. Jestem przekonany, że to jeden z najlepszych systemów administracyjnych wśród portali na tym rynku. Prosty w obsłudze a jednocześnie posiadający opcje pozwalające robić różne cuda. Nie jestem w stanie ich policzyć ale jest ich ponad 100.

Ponieważ jeszcze nie doszło do transakcji kupna-sprzedaży z wiadomych przyczyn nie możemy napisać szczegółów naszej strategii, ani dokładnych możliwości portalu natomiast możemy przekazać to, iż priorytetem dla naszej firmy było wprowadzenie na rynek w pełni wartościowego produktu, który poprzez zaawansowane rozwiązania (a zarazem proste w odbiorze dla osób odwiedzających portal) stałby się najważniejszym portalem gromadzącym obiekty organizujące wesela, przyjęcia, komunie, konferencje, szkolenia i bankiety w Polsce.  

Cel ten udało nam się osiągnąć. Dzięki wielu miesiącom naprawdę ciężkiej pracy, nasz portal posiada najbardziej dokładną bazę informacji ze wszystkich portali tego typu w Polsce. Na naszym portalu można znaleźć największą ilość zdjęć, szczegółowe opisy oraz bardzo dobrze wykonany pulpit nawigacyjny. U nas nie ma wizytówek, które są niepełne.

Portal TwojaSala.pl posiada obecnie ponad 1260 obiektów w swojej bazie! Jest to największa ilość wśród portali weselnych oraz konferencyjnych. Oczywiście są takie, które pozornie mają więcej wizytówek. Proszę się jednak przyjrzeć - duża część z nich zawiera tylko dane takie jak nazwa obiektu i adres z telefonem ....

Stanowi to pełny obraz obecnej wartości portalu. Proszę również zobaczyć co sprzedajemy razem z portalem (lista znajduje się na końcu opisu).

Tej wielkości bazę udało nam się osiągnąć dzięki zaproponowaniu dodawanym obiektom preferencyjnych warunków współpracy – kilkumiesięcznego abonamentu gratis, który znacznej większości obiektów kończy się na początku przyszłego roku (styczeń-luty). Wtedy też obiekty zaczną opłacać abonamenty.

Posiadamy także obiekty, którym data darmowego okresu wygasa jeszcze w tym roku. 

Mamy natomiast obiekty, które wykupują u nas reklamy dodatkowe. Są to różnego rodzaju wyróżnienia w formie wyższej pozycji na liście, zdjęcie na stronie głównej czy też możliwość umieszczenia bannera. Jest to dodatkowa możliwość zarabiania na portalu (poza standardową formą czyli abonamentu).

Kolejnym źródłem dochodu są środki z Google adsense, które to nie dawno zostało zainstalowane na TwojaSala.pl

Dzięki bieżącej obserwacji i pozyskiwaniu wiedzy z zakresu pozycjonowania portal ciągle jest optymalizowany pod kątem wyszukiwarki Google. 

Aktualnie najwięcej wejść otrzymujemy ze słów tzw. długiego ogona - prawie 15 000 różnych, zazwyczaj mniej popularnych słów związanych z salami, na które jesteśmy na początkowych pozycjach w Google.

Współpracujemy ze znaną firmą pozycjonującą od około 6 miesięcy. W tym momencie zaczynają być widoczne pierwsze efekty pozycjonowania 6 podstawowych słów kluczowych przez firmę, jak zapewne się Państwo orientują szybciej zrobić się tego nie da. 

Sala weselna – pozycja 4
Domy weselne – pozycja 5

Pozostałe 4 słowa pozycjonowane przez firmę są jeszcze poza pierwszą dziesiątką googla. I trzeba poczekać, tak jak wspominałem to nie jest prosty proces. (słów nie chcę ujawniać, ale związane są z konferencjami i bankietami)


Inne ważne słowa, które nie są pozycjonowane przez firmę pozycjonującą, a pod którymi zajmujemy wysokie pozycje:
Sale weselne – 3
Porady weselne 7
Lokale weselne – 3
Obiekty weselne – 2
Sale biznesowe – 4
Sale bankietowe - 6


Przychody:
Portal ma zarabiać na rocznym abonamencie płaconym przez obiekty na prezentację swojej oferty w portalu. Aktualnie proponujemy najniższą na rynku cenę 99zł brutto za 12 miesięcy. Kalkulując, potencjalne przychody mogą wynieść 1260 obiektów x 99 = 123 750 zł rocznie. Należy zauważyć, że inne portale tego typu żądają za reklamę nawet 300 zł za 12 miesięcy także możliwości zarobku są dużo większe. Wszystko zależy od strategii obranej przez przyszłego nabywcę. Proszę również zauważyć, że każdego tygodnia przybywa kilka nowych obiektów, które chcą się reklamować. Można również wykorzystać bazę kilkunastu tysięcy obiektów o której piszę poniżej. Także zyski mogą być na prawdę duże !

Tak jak było wspomniane nieco wyżej TwojaSala.pl może zarabiać także na sprzedaży dodatkowych reklam: bannerów, wyróżnień na stronie głównej, podstronach lub na listach obiektów (np. wizytówka zawsze przed wizytówkami obiektów nie posiadających wyróżnienia)

Około 10 dni temu na portalu zostały zainstalowane reklamy Adsense – w tej chwili system bada stronę i stara się dopasowywać najlepsze do niej reklamy. Można przewidywać, że miesięczny zysk z tych reklam będzie pokrywał koszty wydawane na reklamę adwords.Oczywiście można te pieniądze przeznaczyć na dodatkowe reklamy adwords zwiększając odwiedzalność a co za tym idzie wartość portalu. Większa odwiedzalność zwiększy zyski z adsesne - co może jeszcze bardziej nakręcać portal.


Koszty związane z prowadzeniem portalu TwojaSala.pl:
Umowa z firmą pozycjonującą TwojaSala.pl jest jeszcze ważna jeszcze przez 18 miesięcy roku. Osoba/firma, która zakupi portal – przejmuje na siebie obowiązek kontynuowania współpracy z firma na czas trwania umowy. Aktualnie koszty miesięczne wynoszą 281 zł netto (ponieważ 2 słowa są wypozycjonowane przez firmę). W momencie gdy wszystkie 6 słów zostanie wypozycjonowane na pierwszą trójkę w googlu miesięczne koszty będą wynosiły 955 zł netto. - Aby dojść do tego stanu rzeczy potrzeba jeszcze około 6 miesięcy. Wszystko jest skonstruowane tak, że w momencie gdy będą rosły koszty pozycjonowania pierwsze obiekty będą zaczynały opłacać abonamenty. Po 18 miesiącach umowę można przedłużyć lub nie.

Pozostałe koszty:
300 zł brutto miesięcznie - reklamy adwords (opcjonalnie, można wyłączyć)
serwer na nazwa.pl - 300 zł netto rocznie
domena - około 79 zł netto rocznie



Powodem wystawienia portalu na sprzedaż jest brak czasu na kontynuację pracy przy nim.  Otrzymaliśmy bardzo dobrą propozycje współpracy przy międzynarodowym projekcie informatycznym, przez co nie damy rady pogodzić obu tak ważnych obowiązków.


Oczywiście portal wymaga stałej opieki, zarządzania nim i dbania o to aby jego odwiedzalność rosła. Portal jak do tej pory generował przychód z reklam dodatkowych (bannerów) pozwalający pokrywać koszty pozycjonowania, serwera. Nie były pobierane opłaty abonamentowe od obiektów, ponieważ te mają jeszcze okres bezpłatny. W tym momencie portal jest właściwie przegotowany do generowania przychodów.

 

Wraz z portalem przekażemy:

- bazę danych potencjalnych klientów 
obiektów, które mogą się reklamować na portalu, która była tworzona przez kilka miesięcy. Zawiera ona dane kontaktowe (nazwę obiektu, województwo, miasto, numer telefonu) do około 14 146 lokali organizujących wesela/konferencje w naszym kraju. Prawdopodobnie jest to lista wszystkich lokali tego typu w Polsce. Takiej bazy nie ma nikt w Polsce! – wystarczy wziąć telefon i dzwonić przedstawiając ofertę.

- pomysł na zorganizowanie praktycznie BEZ-KOSZTOWEJ wielkiej ogólnopolskiej akcji na przełomie grudnia/stycznia
Dzięki, której o portalu z pewnością bezpłatnie napisze duża liczba mediów.  – będzie to znakomita promocja portalu. Będzie to miało dwa efekty: jeden to wzmocnienie pozycjonowania, drugi to duży wzrost zainteresowania portalem przez właścicieli obiektów i zwiększenie chęci do przedłużania abonamentu.

- prawa własnościowe do bazy 89 porad weselnych
każdy tekst jest unikalny, średnia długość taktów to 1,5 strony a4 – wszystkie teksty mają ogromną wartość informacyjną dla osób organizujących wesele. Można powiedzieć, że jest to największe i najbardziej wartościowe źródło wiedzy – większe niż posiadają największe portale zajmujące się tematyką weselną. !!! http://www.twojasala.pl/pages/porady-weselne/0

- blog o tematyce promocji i marketingu w restauracjach oraz hotelach oraz UWAGA:  140 tematycznych artykułów  
które wstawiane na blog co 3 dni zapewnią żywotność bloga przez najbliższe 14 miesięcy !!!!! (zwiększając ten odstęp do 4 dni mamy już świetnego aktualnego bloga przez 18 miesięcy). Artykuły są unikalne (nie są umieszczone nigdzie w internecie), oryginalne, wartościowe i napisane na zlecenie naszego portalu. - będzie to jedyny blog w Polsce o tej tematyce !!! Jest to znakomita rzecz aby przyciągnąć właścicieli obiektów, a także pod względem pozycjonowania – świeże, unikalne, oryginalne i wartościowe teksty regularnie będą pojawiały się na stronie. Wcześniej blog miał inne zadania i były na nim artykuły niezbyt ciekawe, jego koncepcja została zmieniona – 7 ostatnich wpisów na blogu to przykłady tekstów, które zostaną Państwu przekazane wraz z portalem.

Co więcej są tam takie artykuły, którymi byłyby zainteresowane pisma dla hotelarzy i restauratorów więc można nawiązać z nimi ciekawą współpracę. Oto przykład jednego z wpisów: http://www.twojasala.pl/blog/promocja-na-rynku-lokalnym

- oferta marketingowa 
profesjonalnie opracowana przez absolwentów Akademii Ekonomicznej w Katowicach

- papier firmowy

- oficjalny profil portalu na Nasza-klasa.pl, 
na którym mamy ponad 45 tysięcy znajomych, do tego 3 profile poboczne. Łącznie na 4 profilach mamy ponad 83 tysiące osób + pomysł na ich biznesowe wykorzystanie. 

- domena: TwojaSala.pl - opłacona do kwietnia 2011

- opłacony do marca 2011 Hosting na nazwa.pl

- konta pocztowe TwojaSala.pl,

- profesjonalnie przygotowana i wdrożoną kampania promocyjna Google Adwords 
obejmująca setki słów na jakie reklamowany jest portal. (aktualnie kampania jest ustalona na 300zł miesięcznie, ale możliwości jej są duże, zwiększając tę kwotę o około 150 na miesiąc można uzyskać dodatkowe 3000 wejść na stronę miesięcznie)

- prawa własnościowe do raportu z rynku weselnego opracowanego przez nas na podstawie autorskich ankiet przeprowadzonych na 1700 parach młodych http://www.twojasala.pl/pages/raport-rynek-weselny/0

- przygotowane graficznie i merytorycznie do działania forum dyskusyjne oraz plan jego rozwoju 
(praktycznie bez kosztowy!), forum jest już zainstalowane na serwerze jednak nie jest udostępnione dla odwiedzających. Plan rozwoju zakłada, że w ciągu kilku miesięcy forum stanie się jednym z wiodących na rynku) - będize to dodatkowe wielkie źródło odwiedzin strony, a także zysków z reklam

- przez miesiąc oferuję pomoc przy wrażaniu się, odpowiadanie na wszelkie pytania, udzielanie wskazówek i porad

 

Portal jest zintegrowany z systemem płatności.pl - aby obiekt po wpłacie automatycznie miał przedłużany abonament - można tę usługę wyłączyć.
 

Koszt samego stworzenia portalu przez firmę informatyczną wyniósł 22 tysiące zł. Obecną wartość portalu, wraz z pracąwłożoną w niego przez półtorej roku (przez 2 osoby), bazą klientów oraz wszystkimi dodatkami pozostawiam do Państwa oceny.

Prowadzimy leganie działająca firmę dlatego na sprzedany portal wystawiona zostanie faktura VAT

Zapraszam

Dodano 2010-09-29 08:27
Odpowiadając na pytania oraz uzupełniając opis:

- Portal jako jedyny na rynku weselno - konferencyjnym - ma możliwość rejestracji obiektu online oraz edycji bardzo szczegółowych wprowadzonych danych w późniejszym dowolnym czasie przez obiekt. (osoba obsługująca portal nie musi zajmować się dodawaniem obiektu, chociaż ma możliwość pełnej edycji każdej wizytówki). Na pozostałych portalach trzeba wypełniać formularz i wysyłać go mailem, następnie pracownik portalu dodaje sam wizytówkę..

- Portal ma system newslettera

- Lista obiektów jest rotująca - każda osoba odwiedzająca portal widzi inną kolejność obiektów na listach wyszukiwania, miast, województw - przez to każdy obiekt ma te same szanse znalezienia się na początku listy.

- Istnieje system zarządzania reklamą w panelu administracyjnym.

- Na wizytówkach obiektu jest wbudowany trasownik, wyznaczający szczegółowy plan dojazdu od miejsca podanego przez internautę do miejsca położenia obiektu.

- Portal posiada tzw. schowek, do którego internauta może dodać dowolną ilość obiektów, którymi jest zainteresowany i przechowywać je tam dowolną ilość czasu. Korzystanie ze schowka nie wymaga rejestrowania się internauty.

- Obsługa portalu nie wymaga znajomości html, wszytko odbywa się za pomocą panelu administracyjnego.


Możliwości, które oferuje portal na prezentacjach obiektów

- zamieszczenie opisu obiektu i jego otoczenia 
- zamieszczenie opisu oferty na wesela i inne przyjęcia okolicznościowe 
- zamieszczenie opisu oferty konferencyjno-szkoleniowej 
- zamieszczenie opisu każdej sali w obiekcie 
- podanie ceny za wynajęcie każdej sali brutto lub netto (3 konfiguracje: za osobę, za dobę, za godzinę) 
- określenie maksymalnej liczby gości w kilku układach dla każdej sali 
- zamieszczenie opisu pokoi i apartamentów 
- stworzenie listy dostępnych w obiekcie rodzajów pokoi wraz z podaniem liczby pokoi, liczby osób (dla której przeznaczony jest pokój) oraz ceny wynajmu 
- pokazanie 34 zdjęć (15 zdjęć obiektu, 5 zdjęć pokoi, oraz 14 zdjęć sal, każdej sali można przypisać indywidualne zdjęcie) 
- wybór zdjęcia obiektu, które będzie wyświetlane jako zdjęcie główne 
- usuwanie/dodawanie zdjęć w dowolnym momencie 
- zaprezentowanie w specjalnie przeznaczonym miejscu logo firmy 
- zamieszczenie filmu wideo, panoramy sferycznej (wirtualnego spaceru) oraz prezentacji multimedialnej 
- określenie dokładnego położenie obiektu za pomocą geo nawigacji 
- wskazanie atrybutów obiektu posługując się graficznymi oznaczeniami (przygotowaliśmy 59 atrakcyjnych ikon: 32 przy opisie obiektu, 17 przy opisie sal konferencyjnych, 10 przy opisie bazy noclegowej) 
 zamieszczenie danych kontaktowych (adres pocztowy, 3 numery telefonu, fax, skype, gg, adres www) 
- Intuicyjny i prosty w obsłudze panel administracyjny, w którym całą prezentację można samodzielnie modyfikować i uzupełniać w dowolnym czasie. 
- Inteligentne wyświetlanie wizytówki – niezależnie od tego czy lub jakie i ile informacji zamieścicie Państwo na wizytówce obiektu, będzie ona zawsze wyglądała estetycznie i atrakcyjnie. 
- Eleganckie wyświetlanie zdjęć poprzez mechanizm lightbox oraz slider. 
- Trasownik umożliwiający znalezienie obiektu na mapie oraz wytyczenie trasy samochodowej do obiektu z dowolnego miejsca wybranego przez klienta. Klient ma również możliwość wydrukowania szczegółowego opisu trasy oraz sprawdzenia ile kilometrów dzieli go od miejsca docelowego. 
- Formularz kontaktowy - odwiedzający mają mozliwość wysłania wiadomości e-mail do obiektu za pośrednictwem portalu. 
- Odwiedzający mają możliwość wydrukowania oferty. 
- Odwiedzający mają możliwość przesłania oferty znajomemu pocztą elektroniczną. 
- Wirtualny schowek, czyli prywatne miejsce gdzie każda osoba odwiedzająca portal może przez nieograniczoną ilość czasu przechowywać informacje na temat obiektu. 
- Możliwość pozostawiania przez odwiedzających opinii o obiekcie. 

Dodano 2010-10-03 13:38
Dodatkowa informacja:

Portal TwojaSala.pl ma zaszczyt pełnienia funkcji 
Patrona Medialnego I Kongresu Branży Ślubnej, który odbędzie się w Warszawie w dniach 04-05.10.2010 roku. Kongres ten to dwudniowe spotkanie środowiska biznesowego działającego w branży ślubnej podczas, którego odbędą się debaty i prelekcje mające rozwijać umiejętności i kontakty uczestników a także zwiększyć przyszłe zyski.


Na nasz portal powołano się również w artykule w dziennik.pl, jako jednego z 3 liderów na rynku weselnym.


...."

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert