Turbosprężarka Hybrydowa JRspec BMW 330D/530D M57 GTB28 - 460KM
Turbosprężarka hybrydowa modyfikowana w oparciu o wersje 218KM 231KM 235KM, na moce +450KM
Modyfikacje:
- większe koło kompresji CNC 2 generacji
- większy wirnik wydechowy GTB28 +clipping
- wzmocnione łożyska '360'
- obróbka żeliwa
Charakterystyka:
- szybki spool
- montaż P&P
- duża wydajność
JEST TO USŁUGA PRZERÓBKI, WYMAGAMY WYSŁANIA SWOJEJ TURBINY , CZAS REALIZACJI DO 14 DNI. Możliwość zakupu gotowej turbosprężarki po wcześniejszym ustaleniu kosztów i ceny.
Podana cena obowiązuje jeśli dostarczona turbina nadaje się do regeneracji (sprawny nastawnik, nie uszkodzone obudowy, kolektor itd)
Do osiągnięcia podanej mocy należy wykonać niezbędne modyfikacje ( wydech, dolot, układ paliwowy)
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC_PL przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).