Turbosprężarka Hybryda
GTB2060 VKLR
WYDATEK MOCY do 310KM
Nasza firma zajmuję się również tuningiem turbosprężarek tzw. hybrydami.
Ulepszona hybrydowa turbosprężarka z:
-ceramicznym łożyskiem kulkowym dla silników 1,9 i 2,0 TDI
-wydajna dla mocy 310KM.
-większym wydajniejszym wirnikiem- strona gorąca,
-większym wydajniejszym kutym kołem kompresji CNC 60- strona zimna
-wzmocnionymi elementami wirującymi.
Produkt w pełni wyważony i precyzyjnie skalibrowana zmienna geometria i aktuator.
DO TURBOSPRĘŻARKI DOŁĄCZONE SĄ WSZYSTKIE WĘŻE WODNE, PRZEWÓD ZASILAJĄCY I SPŁYWOWY ORAZ FLANSZA WYDECHOWA POD DP NIEZBĘDNE DO MONTAŻU.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ? POTRZEBUJESZ BARDZIEJ WYDAJNEJ TURBOSPRĘŻARKI?
WYSTAWIMY DLA CIEBIE SPECJALNĄ AUKCJE!
Turbosprężarki hybrydowe poddawane są specjalistycznym testom do ekstremalnych warunków pracy.
Na życzenie klienta jesteśmy w stanie zbudować indywidualną turbosprężarkę hybrydową na wydatek plus 150km. W tym przypadku właściciel będzie zmuszony zmienić cały układ dolotowy jak i wydechowy.
Każda nasza turbosprężarka hybrydowa jest przetestowana przez nasze warsztaty zajmujące się tuningiem ECU. Muszą państwo wiedzieć że sama zmiana turbo nie będzie złotym środkiem by osiągnąć oczekiwaną moc, do tego konieczne jest skorzystanie z usług wyspecjalizowanych warsztatów, które wykonują poprawne zmiany w programie ECU.
Przedmiot aukcji
Zwiększenie mocy Twojej turbosprężarki wydatek do 310 KM!
Pasująca do:
BKD, AZV, BKP, ECE, PDE, BSY, ALH, ASV, ASZ, ARL, BLT, BPX, AHF, ARL, ATD, AVK, AUY, AJM, AVB, AJM, AHH, ATJ, AFN, AWX, AFV, BGW, BLB, BPW itp.
Warunki transakcji
01
Podana cena jest kwotą brutto (zawiera stawkę VAT 23%).
02
Konieczne jest dostarczenie starej turbosprężarki na wymianę.
KAUCJA 500 zł
03
Pisemna gwarancja 12 miesięcy - bez limitu kilometrów
Wymienione części na fabrycznie nowe
wirnik turbosprężarki,
koło kompresji,
zestaw naprawczy,
talerzyk aluminiowy.
Turbosprężarka przeszła testy
- doważenia rdzenia do obrotów dochodzących do 280.000 obr/min,
- regulacji układu zmiennej geometrii i przepływu spalin (jeżeli turbosprężarka jest wyposażona w VNT/VTG),
kalibrację ustawień zaworu (podciśnieniowego, ciśnieniowego lub sterownika elektronicznego - w zależności od typu turbo).