TURBOSPRĘŻARKA O NUMERZE 717858
Hybrydowe Turbo montowane P&P z wydajnością do 200-220km z zainstalowanym większym 7x7 łopatkowym lekkim kutym kołem kompresji wykonanym z aluminium lotniczego na frezarkach CNC.
Audi A4 (B6) / A6 (C5) 1.9 TDI Silnik: AVF / AWX
VW Passat B5 (FL) 1.9 TDI Silnik: AVF / AWX
Skoda Superb I 1.9 TDI Silnik: AVF / AWX
Oferujemy hybrydowe turbiny do wszystkich modeli segmentu 1.9 TDI 2.0 TDI i inne...
Oferta przy zwrocie starej Turbiny.
Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek
Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek.
Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek.
Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek.
Procedura regeneracji obejmuje:
- Rozebranie turbiny na części pierwsze,
- mycie w myjce wysokociśnieniowej,
- szkiełkowanie( piaskowanie),
- tulejowanie korpusu(wymiana korpusu),
- wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe,
- wymianę talerzyka,
- wymianę blaszki termicznej,
- wymianę wirnika z wałkiem,
- wymianę koła kompresji,
- wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT,
- montaż rdzenia turbosprężarki,
- kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar),
- doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO,
- montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy,
- kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH.
TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów podstawą długiego "nowego" życia turbiny
Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia.
- Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg
- Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego
- Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy
- Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania
- Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar
- Permanentna kalibracja
- Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia
- Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia
- Energooszczędna koncepcja napędu