Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku.
Numer z tabliczki:
- 5314 988 7018
5314 970 7018
074145701A
074145701AX
074145701AV
Volkswagen T4 Transporter 2.5 TDI Rok produkcji: 01.1995 by 12.2003 Silnik: AJT/AYY Pojemnosc: 2461 ccm Moc: 88 KM
Volkswagen T4 Transporter 2.5 TDI Rok produkcji: 01.1995 by 12.2003 Silnik: ACV/AUF/AYC Pojemnosc: 2461 ccm Moc: 102 KM
Ten model maszyny oprócz statycznej i dynamicznej możliwości regulacji zmiennej geometrii metodą przepływową pozwala również na regulację zmiennej geometrii według wartości współczynnika ciśnienia doładowania mierzonego na wyjściu turbosprężarki, gdy turbina pracuje na obrotach i pod obciążeniem jak w samochodzie. Jest to tzw. metoda ciśnieniowa.
Dodatkową funkcją tego modelu maszyny jest pomiar wydajności strony kompresji turbosprężarki.
Maszyna charakteryzuje się bardzo dużą dokładnością pomiaru oraz dodatkowymi cechami m.in. możliwość sprawdzenia szczelności czy jakości pracy turbosprężarki. Część średnio obrotowa służy przede wszystkim do wyważania dynamicznego w dwóch płaszczyznach wirników turbosprężarek samochodów ciężarowych i dostawczych. Obudowa turbiny przykręcona jest do stołu pomiarowego maszyny; do niej doprowadzone jest zasilanie olejowe łożysk ślizgowych; olej odprowadzany jest do zbiornika.
Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta.
REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH:
I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji.
- Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy.
- Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów ekspalatacyjnych.
- Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi.
Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
II. Główny etap regeneracji turbosprężarki.
- Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części.
Polega to na zastosowaniu wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna.
- Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej CMT-48 VSR .
- Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
- Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3.
III. Pomiary i kontrola jakości.
- zastosowanie urządzenia TurboTest służącego do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Dzięki temu procesowi uzyskujemy potwierdzenie i gwarancję o najwyższej wydajności zregenerowanej turbosprężarki.
Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta wraz z przesyłką.
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
- turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji
- certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta wraz z przesyłką)
- najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu
- fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu