FABRYCZNIE NOWY
RDZEŃ TURBOSPRĘŻARKI
FABRYCZNIE NOWY, NIGDY NIE REGENEROWANY !!!
do turbosprężarek:
712078-0001, 716216-0001, 716860-0001, 716860-0003, 720855-0001, 720855-0003, 720855-0004, 720855-0005, 724930-0002, 724930-0004, 724930-0006, 724930-0008, 724930-0009
montowanych w samochodach:
AUDI
A3 8P1 2.0 TDI 136 KM, 2.0 TDI 140 KM BKD
SEAT
ALTEA 2.0 TDI 136/140 KM
LEON II 05-13 2.0 TDI 140 KM
TOLEDO III 04-09 2.0 TDI 140 KM
SKODA
OCTAVIA II 2.0 TDI 136/140 KM
SUPERB II 2.0 TDI BKD
VW
EOS 2.0 TDI 140 KM
GOLF PLUS 2.0 TDI 136 KM AZV/140 KM BKD
GOLF V 2.0 TDI 136/140 KM
JETTA III 1K2 2.0 TDI 136/140 KM
PASSAT B6 2.0 TDI 122/136 KM, 2.0 TDI 140 KM BKP
TOURAN 2.0 TDI 136 KM, 2.0 TDI 140 KM BKD
Rdzeń jest fabrycznie nowy i wyważony - gotowy do montażu!
Jeszcze nigdy naprawa uszkodzonej turbosprężarki
nie była taka prosta!!!
Wymieniasz kompletny rdzeń turbosprężarki i jest ona znów gotowa do użytkowania!
Zamiast oddawać starą turbosprężarkę do regeneracji wymień jej rdzeń na nowy!
Przy regeneracji turbosprężarek zakład dokonujący naprawy może nie wymienić wszystkich części, gdyż np. jedna z nich wygląda jeszcze na sprawną. Często okazuje się jednak, że po krótkim czasie ona zawodzi, co generuje kolejne koszty i zabiera mnóstwo czasu a auto stoi.
Pozostaje jeszcze kwestia poprawnej regeneracji turbosprężarki, co wymaga ogromnej precyzji i niestety wiele warsztatów sobie z tym nie radzi. Uszkodzenie turbosprężarki może spowodować również uszkodzenie silnika!
Na szczęście te problemy mogą Ciebie nie dotyczyć - już są dostępne gotowe do montażu, wyważone wkłady turbosprężarek JRone! Aby wymienić rdzeń turbosprężarki należy ją zdemontować i rozebrać, wymienić rdzeń a po złożeniu zamontować, zachowując procedurę wymiany turbosprężarki w konkretnym modelu samochodu.
RDZEŃ DO SPROWADZENIA NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE
W CIĄGU OK. 1-2 DNI
Część pasuje do samochodów posiadających daną część o nr OE podanym na aukcji.