FABRYCZNIE NOWY
RDZEŃ TURBOSPRĘŻARKI
FABRYCZNIE NOWY, NIGDY NIE REGENEROWANY !!!
do turbosprężarek:
703245-0001, 703245-0002, 717345-0002, 717348-0001, 717348-0002, 738123-0002, 738123-0003, 738123-0004, 751768-0001, 751768-0003, 751768-0004
montowanych w samochodach:
MITSUBISHI
CARISMA 1.9 DID 102 KM
SPACE STAR 1.9 DID 102 KM
NISSAN
INTERSTAR 1.9 DCI 82 KM
OPEL
VIVARO 1.9 DI/DTI 80/101 KM
RENAULT
LAGUNA I 1.9 DCI 107 KM
LAGUNA II 1.9 DCI 100/105/107 KM
MASTER II 1.9 DCI 102 KM
MEGANE I 1.9 DCI 102 KM
SCENIC I 1.9 DCI 102 KM
TRAFIC II 1.9 DCI 82/101 KM
VOLVO
S40 I/V40 I 1.9 DI 102 KM
Rdzeń jest fabrycznie nowy i wyważony - gotowy do montażu!
Jeszcze nigdy naprawa uszkodzonej turbosprężarki
nie była taka prosta!!!
Wymieniasz kompletny rdzeń turbosprężarki i jest ona znów gotowa do użytkowania!
Zamiast oddawać starą turbosprężarkę do regeneracji wymień jej rdzeń na nowy!
Przy regeneracji turbosprężarek zakład dokonujący naprawy może nie wymienić wszystkich części, gdyż np. jedna z nich wygląda jeszcze na sprawną. Często okazuje się jednak, że po krótkim czasie ona zawodzi, co generuje kolejne koszty i zabiera mnóstwo czasu a auto stoi.
Pozostaje jeszcze kwestia poprawnej regeneracji turbosprężarki, co wymaga ogromnej precyzji i niestety wiele warsztatów sobie z tym nie radzi. Uszkodzenie turbosprężarki może spowodować również uszkodzenie silnika!
Na szczęście te problemy mogą Ciebie nie dotyczyć - już są dostępne gotowe do montażu, wyważone wkłady turbosprężarek JRone! Aby wymienić rdzeń turbosprężarki należy ją zdemontować i rozebrać, wymienić rdzeń a po złożeniu zamontować, zachowując procedurę wymiany turbosprężarki w konkretnym modelu samochodu.
RDZEŃ DO SPROWADZENIA NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE
W CIĄGU OK. 1-2 DNI
Część pasuje do samochodów posiadających daną część o nr OE podanym na aukcji.