FABRYCZNIE NOWY
RDZEŃ TURBOSPRĘŻARKI
FABRYCZNIE NOWY, NIGDY NIE REGENEROWANY !!!
do turbosprężarek:
49373-01000 49373-01001 49373-01002 49373-01003 49373-01004 49373-01005 49E90-80100
montowanych w samochodach:
AUDI
A1 1.4 TSI 122 KM
A3 1.4 TSI 125 KM
SEAT
ALTEA/LEON II 1.4 TSI 125 KM
SKODA
OCTAVIA II 1.4 TSI 122 KM
SUPERB 1.4 TSI 125 KM
YETI 1.4 TSI 122 KM
VW
EOS 1.4 TSI 122 KM
GOLF V 1.4 TSI 122 KM
GOLF VI 1.4 TSI 122 KM
JETTA III 1.4 TSI 122 KM
PASSAT B6 1.4 TSI 122 KM
PASSAT B7 1.4 TSI 122 KM
SCIROCCO 1.4 TSI 122 KM
TIGUAN 1.4 TSI 122 KM
Rdzeń jest fabrycznie nowy i wyważony - gotowy do montażu!
Jeszcze nigdy naprawa uszkodzonej turbosprężarki
nie była taka prosta!!!
Wymieniasz kompletny rdzeń turbosprężarki i jest ona znów gotowa do użytkowania!
Zamiast oddawać starą turbosprężarkę do regeneracji wymień jej rdzeń na nowy!
Przy regeneracji turbosprężarek zakład dokonujący naprawy może nie wymienić wszystkich części, gdyż np. jedna z nich wygląda jeszcze na sprawną. Często okazuje się jednak, że po krótkim czasie ona zawodzi, co generuje kolejne koszty i zabiera mnóstwo czasu a auto stoi.
Pozostaje jeszcze kwestia poprawnej regeneracji turbosprężarki, co wymaga ogromnej precyzji i niestety wiele warsztatów sobie z tym nie radzi. Uszkodzenie turbosprężarki może spowodować również uszkodzenie silnika!
Na szczęście te problemy mogą Ciebie nie dotyczyć - już są dostępne gotowe do montażu, wyważone wkłady turbosprężarek JRone! Aby wymienić rdzeń turbosprężarki należy ją zdemontować i rozebrać, wymienić rdzeń a po złożeniu zamontować, zachowując procedurę wymiany turbosprężarki w konkretnym modelu samochodu.
RDZEŃ DO SPROWADZENIA NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE
W CIĄGU OK. 1-2 DNI
Część pasuje do samochodów posiadających daną część o nr OE podanym na aukcji.