Jak zamawiać? UWAGA!
(Dotyczy zakupu turbiny lub maglownicy) Podana cena obowiązuje przy zwrocie uszkodzonej turbosprężarki. Istnieje możliwość wpłaty kaucji i wówczas nie ma potrzeby zwrotu uszkodzonej części. Podczas zamówienia prosimy o informację, którą opcję zakupu Państwo wybieracie. Poniżej przedstawiamy dostępne warianty zwrotu uszkodzonej turbosprężarki:
Opcja 1 Przy dostawie nowej turbosprężarki kurier zabiera uszkodzoną turbosprężarkę
W tej opcji wystarczy przy kurierze wyciągnąć z opakowania naszą turbosprężarkę i ponownie zapakować uszkodzoną turbinę do tego samego opakowania, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Koszt przesyłki zwrotnej ponoszony jest przez osobę kupującą (+ 40 zł). Opcja 2 Regeneracja Twojej turbosprężarki
Powiadamiasz nas e-mailem lub telefonicznie, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, Przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Opcja 3 Zakup turbiny z kaucją zwrotną
Kaucja od 200 do 800 zł w zależności od modelu turbosprężarki.
Turbosprężarka, zwana potocznie turbiną, jest parą wirników obsadzonych na wspólnym wałku. Pierwszy wirnik napędzany jest przez spaliny z silnika, drugi wykorzystuje napęd do sprężania powietrza zasysanego do cylindrów. Jednoczesne zwiększenie objętości powietrza i dawki paliwa wprowadzanych do spalenia zwiększa moc generowaną przez silnik.
Praca turbosprężarki ma miejsce w bardzo trudnych warunkach. Jej trwałość w dużej mierze jest uzależniona od konsystencji, jakości i ciśnienia smarującego ją oleju oraz eksploatacji zgodnej z zaleceniami producenta. Na wyeksploatowanie i awarie turbosprężarki wskazują hałasy z niej dochodzące, zmniejszenie mocy silnika w zakresie obrotów pracy sprężarki, dymienie na niebiesko lub czarno oraz wycieki oleju od strony turbiny i jego nadmierne zużycie.
Turbosprężarka po kompletnej regeneracji ze wszystkimi nowymi podzespołami wraz z zaworem regulowania ciśnienia turbiny:
Producent: GARRETT
Garrett - 783248-0003 783248-0004 783248-0005 783248-3 783248-4 783248-5 783248-5003S 783248-5004S 783248-5005S 806497-0001 806497-1 806497-5001S 806497-5002S 806500-0001 806500-1 806500-5001S 806497-0002 806497-5002S 806497-2 806497-0003 806497-5003S 806497-3
OE - 0375P2 0375S8 1609652780 9677062780 9688361580 9674962080 0375S6
Prosimy mieć na uwadze, że w tym samym modelu, silniku i roczniku auta, producent mógł stosować różne rozwiązania konstrukcyjne dla tego samego podzespołu.
Dlatego w przypadku gdy nie jesteście Państwo 100% pewni zalecamy przesłanie numeru nadwozia (VIN) z dowodu rejestracyjnego (17znaków) przed zakupem, w celu poprawnej weryfikacji dopasowania części do waszego auta.
Lista pojazdów do których pasuje turbosprężarka:
Citroen
C4 Grand Picasso I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2009.07 – 2013.08
C4 Grand Picasso I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.09 – 2013.08
C4 II 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2009.11 – do teraz
C4 Picasso I MPV 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2009.07 – 2013.08
C4 Picasso I MPV 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.09 – 2013.08
C4 Picasso II 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2013.09 – do teraz
C5 III 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.04 – do teraz
C5 III Break 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.04 – do teraz
C5 III Break 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 181
- Moc (kW): 133
- Produkowany: 2015.03 – do teraz
DS4 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2011.04 – 2015.07
DS5 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2011.11 – 2015.07
DS5 2.0 HDi Hybrid4 4x4
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2011.12 – 2015.07
Peugeot
3008 2.0 HDi / BlueHDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2009.06 – 2016.08
3008 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.06 – 2016.08
3008 2.0 HDi Hybrid4
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2011.02 – 2016.08
308 CC 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.06 – 2014.12
308 I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2011.10 – 2014.10
308 I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2012.04 – 2014.10
308 SW I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2011.04 – 2014.10
308 SW I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.06 – 2014.10
407 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.06 – 2010.12
407 coupe 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.06 – do teraz
407 SW 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2009.06 – 2010.12
5008 2.0 HDi / BlueHDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2009.09 – do teraz
5008 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 150
- Moc (kW): 110
- Produkowany: 2009.09 – do teraz
508 I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.11 – do teraz
508 I 2.0 HDi Hybrid4 AWC
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.11 – do teraz
508 SW I 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.11 – do teraz
508 SW I 2.0 HDi RXH Hybrid4
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.11 – do teraz
RCZ 2.0 HDi
- Pojemność: 1997
- Moc (KM): 163
- Moc (kW): 120
- Produkowany: 2010.03 – 2015.12
WAŻNA INFORMACJA!
W momencie zakupu prosimy o informację w jaki sposób zwrócą Państwo uszkodzoną turbinę, gdyż cena w aukcji nie zawiera kaucji i jest ceną przy zwrocie starej turbiny:
Opcja dostawy 1
Zakup towaru ze zwrotem uszkodzonej turbiny (należy przekazać kurierowi przy dostawie zregenerowanej turbiny +40zł).
Opcja dostawy 2
Regeneracja Twojej uszkodzonej turbiny. Na podany przez Ciebie adres przyślemy kuriera, który obierze od Ciebie turbinę do regeneracji.
Opcja dostawy 3
Zakup bez zwrotu starej turbiny - Kaucja.