Jak zamawiać? UWAGA! Podana cena obowiązuje przy zwrocie uszkodzonej turbosprężarki. Istnieje możliwość wpłaty kaucji i wówczas nie ma potrzeby zwrotu uszkodzonej części. Podczas zamówienia prosimy o informację, którą opcję zakupu Państwo wybieracie. Poniżej przedstawiamy dostępne warianty zwrotu uszkodzonej turbosprężarki:
Opcja 1 Przy dostawie nowej turbosprężarki kurier zabiera uszkodzoną turbosprężarkę
W tej opcji wystarczy przy kurierze wyciągnąć z opakowania naszą turbosprężarkę i ponownie zapakować uszkodzoną turbinę do tego samego opakowania, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Koszt przesyłki zwrotnej ponoszony jest przez osobę kupującą (+ 40 zł). Opcja 2 Regeneracja Twojej turbosprężarki
Powiadamiasz nas e-mailem lub telefonicznie, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, Przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Opcja 3 Zakup turbiny z kaucją zwrotną
Kaucja od 200 do 800 zł w zależności od modelu turbosprężarki.
Jak zamawiać?
Skorzystaj z jednej z dostępnych form realizacji zamówienia, szczegóły w zakładce na dole strony ".".
Turbosprężarka po kompletnej regeneracji ze wszystkimi nowymi podzespołami
- nowy korpus środkowy (rdzeń) firmy Kode
- protokół potwierdzający prawidłowe doważenie korpusu
- sprawdzony i wyregulowany układ zmiennej geometrii VTG turbiny
Turbosprężarka, zwana potocznie turbiną, jest parą wirników obsadzonych na wspólnym wałku. Pierwszy wirnik napędzany jest przez spaliny z silnika, drugi wykorzystuje napęd do sprężania powietrza zasysanego do cylindrów. Jednoczesne zwiększenie objętości powietrza i dawki paliwa wprowadzanych do spalenia zwiększa moc generowaną przez silnik.
Praca turbosprężarki ma miejsce w bardzo trudnych warunkach. Jej trwałość w dużej mierze jest uzależniona od konsystencji, jakości i ciśnienia smarującego ją oleju oraz eksploatacji zgodnej z zaleceniami producenta. Na wyeksploatowanie i awarie turbosprężarki wskazują hałasy z niej dochodzące, zmniejszenie mocy silnika w zakresie obrotów pracy sprężarki, dymienie na niebiesko lub czarno oraz wycieki oleju od strony turbiny i jego nadmierne zużycie.
Prosimy mieć na uwadze, że w tym samym modelu, silniku i roczniku auta, producent mógł stosować różne rozwiązania konstrukcyjne dla tego samego podzespołu.
Dlatego w przypadku gdy nie jesteście Państwo 100% pewni zalecamy przesłanie numeru nadwozia (VIN) z dowodu rejestracyjnego (17znaków) przed zakupem, w celu poprawnej weryfikacji dopasowania części do waszego auta.