TULEJA CYLINDRA KHD-DEUTZ FL413 125MM (101WR23 89384110) HL036A
A=139,0 C-154,0 L=250,76 H=169,50 honowana TULEJA BLOKU SILNIKA KHD, DEUTZ-FAHR BF6L413F, BF6L413FR, BF6L413FRC, BF6L413FRT, BF6L513125, BF6L513C, BF6L513R, BF6L513RC, BF8L413F, BF8L413FRW, BF8L513125, BF8L513C, BF10L413F, BF10L513125 BF10L513C, BF12L413F, BF12L513125, BF12L513C, F4L413F, F4L413FR, F5L413F, F5L413FR, F6L413F, F6L413FR, F6L413FW, F8L413F, F8L413FW, F10L413F, F10L413FW, F12L413F, F12L413FW, TULEJA CYLINDRYCZNA KORPUSU SILNIKA FI-125
- Numer referencyjny: 02423006,02423590,03-56450610,0356450610,04183501,04184590,101WR23,12500L004FF,12500L04,20040551304,89384110,HL036A
- waga opakowania: 13.1
- # referencyjny: 02423006, 02423590, 03-56450610, 0356450610, 04183501, 04184590, 101WR23, 12500L004FF, 12500L04, 20040551304, 89384110, HL036A
INDEX: DE093A
C e n a p r z y z w r o c i e u ż y w a n e j c z ę ś c i o t y m s a m y m n u m e r z e
PROCES NAPRAWY TURBOSPRĘŻARKI WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
- Demontaż turbosprężarki na elementy pierwsze.
- Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej.- Weryfikacja elementów wymagających wymiany lub naprawy.
- Piaskowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce dynamicznej przy użyciu mikrokulek ceramicznymi - celem tego procesu jest pozbycie się nagarów i rdzy z elementów turbosprężarki.- Mycie w myjce wysokociśnieniowej HP200 (ciśnienie robocze 100 -130 bar) elementów po piaskowaniu – celem usunięcia resztek zabrudzeń oraz środka do piaskowania. Dzięki myciu pod wysokim ciśnieniem wypiaskowanych elementów turbosprężarki uzyskujemy pewność, że elementy użyte do dalszej regeneracji są czyste i nie zawierają na swoich powierzchniach pyłu z piaskarki. Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
- Montaż elementów rotujących w celu ich wstępnego wyważenia.- Wyważenie wstępne wirnika wraz z kołem na wyważarce niskoobrotowej TB Comfort firmy SCHENCK ROTEC.
- Złożenie rdzenia turbosprężarki ze zweryfikowanych oraz nowych części. UWAGA w każdej naprawianej przez nas turbosprężarce wymieniamy na nowe : łożyska ślizgowe oraz oporowe , pierścienie uszczelniające, odrzutnik oleju, płytka ustalająca łożyska oporowego, oringi oraz elementy montażowe ).- Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej TURBO TECHNICS VSR 400. Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej do 300 000 obr/min. Niewyważenie rdzenia zawiera się w zakresie od 0 do 100 00o obr/min – 0,5G oraz powyżej 100 000obr/min – 1G)- Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
- Regulacja zmiennej geometrii - to proces który zapewni, że po włożeniu naprawionej turbosprężarki do twego samochodu nie będzie ona wymagała dodatkowych regulacji w samochodzie. Regulacja zmiennej geometrii odbywa się na maszynie TURBO TECHNICS VTR-Jeżeli turbosprężarka posiada siłowniki elektryczny to zostanie on na nowo oprogramowany i skalibrowany urządzeniem TURBOATOR 2.1 firmy TURBO TECHNICS.